Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 44098925 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77 |
Контактна особа: |
Ігор Даниш +380689452228 budinvest-if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2021 11:42 |
Початок аукціону: | 16 червня 2021 13:45 |
Очікувана вартість: | 2 993 845,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 969,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2021 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2021 12:26 |
ПРОТОКОЛ внесення змін до тендерної документації.PDF | |
07 червня 2021 12:26 |
Тендерна документація.doc | |
25 травня 2021 18:23 |
Технічне завдання Додаток №5.rtf | |
25 травня 2021 18:23 |
Проект договору Додаток №6.rtf |
07 червня 2021 12:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2021 12:26 |
ПРОТОКОЛ внесення змін до тендерної документації.PDF
|
|||
07 червня 2021 12:26 |
Тендерна документація.doc
|
|||
25 травня 2021 18:23 |
Технічне завдання Додаток №5.rtf
|
|||
25 травня 2021 18:23 |
Проект договору Додаток №6.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-07-000034 ● e29c7f0d069a4acab626d3b7244b9e09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.07.2021
№ 434
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2021-05-25-014729-b 25.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-15 14:10:40
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення педіатричного відділення №7 КНП «ЦПМКДД» по вулиці Галицька, 124А, Івано-Франківської міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-25-014729-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. В чому полягає невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, яка відхилена відповідно до рішення уповноваженої особи, зазначеного в протоколі від 02.07.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-20 22:10:19
Пояснення
На Ваш запит від 15.07.2021 року КП «Івано-Франківської обласної ради «БУДІНВЕСТ» надає Вам роз’яснення щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону та умовами технічної специфікації та іншими вимогами щодо предмета закупівлі тендерної документації
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП "Івано-Франківської обласної ради "БУДІНВЕСТ" надає Вам документальне підтвердження щодо усунення порушень згідно умов Вашого висновку , а саме "з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень".
2021-07-30 12:03:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» встановлено порушення норм частини другої статті 31 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» встановлено порушення норм частини другої статті 31 Закону.) • усунуто
Договір розірвано.
2021-08-02 13:53:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" |
2 749 566,00
UAH з ПДВ
|
2 749 566,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОД ГРУП" |
2 805 378,00
UAH з ПДВ
|
2 805 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" #41457417 |
Відхилено |
2 749 566,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 17:10
|
ТОВ "КОД ГРУП" #40018008 |
Переможець |
2 805 378,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 15:16
|
Додаткова угода №1.PDF | укладений |
30 липня 2021 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 14:22
|
Графік виконання робіт.PDF | укладений |
21 липня 2021 14:20
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
21 липня 2021 14:19
|
Договір.PDF | укладений |
21 липня 2021 14:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 липня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі пункту 16.1. "Дострокове розірвання Договору може мати місце за згодою Сторін або на підставах, передбачених діючим на території України цивільним законодавством та цим Договором". Договору №54ВР-2021 від 21.07.2021 року "Замовник" та "Підрядник" за згодою сторін дійшли згоди про розірвання Договору №54ВР-2021 від 21.07.2021 року |