Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях КП «Водоканал» за адресами:
м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 13В. інв. № 10512;
м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 4 інв. № 10211;
м. Запоріжжя вул. Святого Миколая, 61 інв. № 10140, №10135.
м. Запоріжжя вул. Незалежної України, 39А інв.№10527
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2021-05-25-014272-b ● f41c1698ad96436db1e90cae638704c8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61 |
Контактна особа: |
Цупко Олександр Миколайович 380676172038 tsupko.a@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях КП «Водоканал» за адресами:
м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 13В. інв. № 10512;
м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 4 інв. № 10211;
м. Запоріжжя вул. Святого Миколая, 61 інв. № 10140, №10135.
м. Запоріжжя вул. Незалежної України, 39А інв.№10527
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Розгорнути
Згорнути
м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 13В. інв. № 10512;
м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 4 інв. № 10211;
м. Запоріжжя вул. Святого Миколая, 61 інв. № 10140, №10135.
м. Запоріжжя вул. Незалежної України, 39А інв.№10527
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів після двостороннього підписання акту приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 17:26 |
25.05.2021 Оголошення пожежна сигналізація монтаж.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
трудові книжки
Дата подання: 28 травня 2021 13:29
Дата відповіді: 28 травня 2021 13:35
Чому Замовник вимагає саме копії трудової книжки працівників, а не є достатнім копії наказів про прийняття на роботу??
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що учасники можуть до копій трудових книжок додатково надати копії наказів про прийняття на роботу.
Дискримінація
Дата подання: 28 травня 2021 18:29
Дата відповіді: 28 травня 2021 20:15
Добрий день, Вимога:•інженера з проектно-кошторисної документації. Для підтвердження Учасник повинен завантажити копію трудової книжки та кваліфікаційного сертифікату інженера проектувальника, яким підтверджується спроможність проектувальника надавати послуги з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Виконавець робіт не зобов'язаний мати у штаті Інженера-проектувальнка з кошторисної документації. Виконавець робіт може за необхідності залучати такого спеціаліста на підставі Цивільно-правового договору.Тому просимо внести зміни в документацію, а саме: для підтвердження трудових відносин між Учасником та працівником надати ЦПД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Чинним законодавством не встановлено жодної заборони щодо самостійного визначення Замовником переліку документів, що підтверджують відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям. Замовником вимагається надання саме трудової книжки на підтвердження того, що учасником для виконання робіт буде залучено інженера-проектувальника за трудовим договором.
Дискримінація
Дата подання: 28 травня 2021 18:40
Дата відповіді: 28 травня 2021 20:10
Добрий день. Вимога:не менш ніж одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та одного налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Для підтвердження Учасник повинен завантажити копії трудових книжок та дипломів електромонтера та налагоджувальника. Дана вимога є дискримінаційно, адже для присвоєння робітничої кваліфікації працівники можуть проходити навчання в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти Тобто не всі освітні заклади можуть надавати. дипломи.Дані заклади можуть надавати свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Чинним законодавством не встановлено жодної заборони щодо самостійного визначення Замовником переліку документів, що підтверджують відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям. Замовником вимагається надання саме дипломів електромонтера та налагоджувальника для підтвердження, що учасником для виконання робіт будуть задіяні дипломовані фахівці.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-25-014272-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:39156686
Дата подання: 28 травня 2021 13:25
Сертифікати ISO
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, ряд послуг, які надаються в Україні, підлягають обов’язковій сертифікації. У переліку таких послуг електромонтажні роботи відсутні. Крім того, отримання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, згідно роз’яснення ДП «Укрметртестстандарт» є необов’язковим, а добровільним та стосується підприємств-виробників товарної продукції. До відома Замовника, ДСТУ ISO 9001:2015 – «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП. Цей стандарт є переклад ISO 9001:2015 Quality management systems – Reguirements. Технічний комітет, відповідальний за цей стандарт, - ТК 93 «Системи управління якістю, довкіллям та безпечністю харчових продуктів». Крім того, отримання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, згідно роз’яснення ДП «Укрметртестстандарт» є необов’язковим, а добровільним та стосується, як видно, підприємств-виробників товарної продукції. Також в ДСТУ ISO 9001:2015 пунктом 4.3 Визначення сфери застосування системи управління якістю визначено: Про відповідність цьому стандарту можна заявляти тільки в разі, якщо вимоги, визначені як не¬ застосовні, не впливають на здатність чи відповідальність організації стосовно забезпечення відповід¬ності своїх продукції та послуг і підвищення задоволеності замовника. Таким чином, вимога Замовника, щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 є незаконною і має бути знята.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 13:33
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що жоден учасник не обмежений в праві отримати сертифікат про відповідність його системи управління якістю вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015.
Номер вимоги: UA-2021-05-25-014272-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40220120
Дата подання: 08 червня 2021 23:09
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику! Ми не погоджуємось із підставами відхилення своєї пропозиції.
По-перше, в складі тендерної пропозиції надано копії документів про освіту та навчання, в тому числі дипломів, електромонтера та налагоджувальника;
По-друге, в додатку 4 документації відсутні вимоги щодо зазначення інформації про освіту працівників у довідці про наявність працівників.
Враховуючи викладене, Замовником було неправірно та безпідставно відхилено нашу пропозиції, тому просимо Замовника виправити допущене порушеня та скасувати своє рішення про відхилення нашої пропозиції у відповідності до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, в складі тендерної пропозиції надано копії документів про освіту та навчання, в тому числі дипломів, електромонтера та налагоджувальника;
По-друге, в додатку 4 документації відсутні вимоги щодо зазначення інформації про освіту працівників у довідці про наявність працівників.
Враховуючи викладене, Замовником було неправірно та безпідставно відхилено нашу пропозиції, тому просимо Замовника виправити допущене порушеня та скасувати своє рішення про відхилення нашої пропозиції у відповідності до чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2021 16:13
Доброго дня шановний учаснику!
По-перше, серед документів, наданих у складі пропозицій спрощеної закупівлі, Вами не надані копії дипломів електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Відповідно до «Вимог до Учасника закупівлі», наведених у Додатку 4, кваліфікація працівників повинна бути підтверджена копіями дипломів (диплом - офіційний документ про закінчення середнього спеціального або вищого навчального закладу та присвоєння відповідної кваліфікації).
По-друге, звертаю Вашу увагу на витяг з тексту Додатку 4 «Вимоги до Учасника закупівлі»:
- «довідка у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо наявності:
• керівника або виконавця робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Промислове та цивільне будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Для підтвердження Учасник повинен завантажити копію трудової книжки та диплому керівника або виконавця робіт.»
По-перше, серед документів, наданих у складі пропозицій спрощеної закупівлі, Вами не надані копії дипломів електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Відповідно до «Вимог до Учасника закупівлі», наведених у Додатку 4, кваліфікація працівників повинна бути підтверджена копіями дипломів (диплом - офіційний документ про закінчення середнього спеціального або вищого навчального закладу та присвоєння відповідної кваліфікації).
По-друге, звертаю Вашу увагу на витяг з тексту Додатку 4 «Вимоги до Учасника закупівлі»:
- «довідка у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо наявності:
• керівника або виконавця робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Промислове та цивільне будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Для підтвердження Учасник повинен завантажити копію трудової книжки та диплому керівника або виконавця робіт.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЙЕРТЕК" |
568 512,31
UAH з ПДВ
|
568 512,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
689 000,00
UAH з ПДВ
|
689 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "СПЕЦВОГНЕЗАХИСТ" |
849 996,10
UAH з ПДВ
|
849 996,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТСТРОЙХАУЗ" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЙЕРТЕК" #40640156 |
Відхилено |
568 512,31
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 17:26
|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Відхилено |
689 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 17:31
|
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" #40220120 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 17:36
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "СПЕЦВОГНЕЗАХИСТ" #38664208 |
Відхилено |
849 996,10
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 17:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТСТРОЙХАУЗ" #33471903 |
Переможець |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Акт за жовтень 2021р_система пожежної сигналізації_по вул.Чумаченка, 13В (інв.№10512).pdf | укладений |
09 листопада 2021 09:39
|
Акт за жовтень 2021р_система пожежної сигналізації_по вул.Чумаченка, 13В (інв.№10512).pdf | укладений |
09 листопада 2021 09:39
|
Акт від 16.09.2021_Монтаж системи сигналізації вул. Святого Миколая,61(№№10140, 10135).pdf | укладений |
09 листопада 2021 09:38
|
Акт від 15.09.2021_Монтаж системи сигналізації Н.України, 39 (ін.№10527).pdf | укладений |
09 листопада 2021 09:38
|
Акт від 15.09.2021_Монтаж системи сигналізації Н.України, 39 (ін.№10527).pdf | укладений |
09 листопада 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 08:40
|
ДУ №1 до №0764-21 від 22.06.21 ТОВ Артстройхауз .pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 08:40
|
№ 0764-21 від 22.06.21 ТОВ Артстройхауз.pdf | укладений |
22 червня 2021 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 0764/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
627 058,80
UAH (в тому числі ПДВ 104 509,80 UAH)
|