Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція вуличного освітлення на вул. Центральній в с. Калинівка Демидівського району Рівненської області".
Очікувана вартість
122 134,80 UAH
UA-2021-05-25-010856-b ● 6615df26638841d581db3b3ff73dbce7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Демидівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04386321 |
Місцезнаходження: | 35200, Україна , Рівненська обл., смт Демидівка, вул. Миру, 21 |
Контактна особа: |
Яна Кухарук +380954788974 dem_s_rada@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 122 134,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 610,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Демидівська селищна рада (код ЄДРПОУ 04386321), Р/р:№ UA 29899998314070556000017449 у ДКСУ в м.Київ суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником.Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами даної закупівлі документами та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція вуличного освітлення на вул. Центральній в с. Калинівка Демидівського району Рівненської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 16:30 |
Вiдомiс__обсягiв_робiт.xls | |
25 травня 2021 15:23 |
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx | |
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_4_Технiчнi_характеристики.docx | |
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_№4_План_фiнансування до Договору.doc | |
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_№3_Календарний_графiк до Договору.rtf | |
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_3_Форма_пропозицii.docx | |
25 травня 2021 15:15 |
Оголошення.doc | |
25 травня 2021 15:15 |
Додаток №1Проект_договору_Калинiвка.docx |
25 травня 2021 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 травня 2021 16:30 |
Вiдомiс__обсягiв_робiт.xls
|
||||||
25 травня 2021 15:23 |
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
|
||||||
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_4_Технiчнi_характеристики.docx
|
||||||
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_№4_План_фiнансування до Договору.doc
|
||||||
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_№3_Календарний_графiк до Договору.rtf
|
||||||
25 травня 2021 15:15 |
Додаток_3_Форма_пропозицii.docx
|
||||||
25 травня 2021 15:15 |
Оголошення.doc
|
||||||
25 травня 2021 15:15 |
Додаток №1Проект_договору_Калинiвка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-25-010856-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3193713557
Дата подання: 09 червня 2021 14:48
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи Демидівської селищної ради
Невідповідність документів переможця ФОП Павлючик Вадим Федорович вимогам закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2021 09:22
Демидівській селищній раді 09.06.2021 року надійшла ВИМОГА вих. №25 від ФОП Колошва В.П. про скасування рішення Уповноваженої особи (Протокольне рішення №01 від 07 червня 2021 року). Щодо знайдених Вами невідповідностей у документації переможця закупівлі в.о уповноваженої особи Демидівської селищної ради повідомляє наступне:
1.Відсутні документи держказначейства про відкриття не бюджетного рахунку,який відкрито на ім’я учасника.(Згідно п. 12.5 проекту договору,додаток №1 закупівлі,вимагалося надання в складі тендерної документації учасника рахунок з держказначейства). Щодо цієї невідповідності (на Ваш погляд), повідомляю наступне : учасник спрощеної закупівлі по індикатору UA-2021-05-25-010856-b згідно умов оплати,які прописані в оголошенні до спрощеної закупівлі, не застосовує передоплату у даній закупівлі і , як бюджетна установа, згідно постанови КМУ №1198 від 02.12.2020 року не має на це права на період дії карантину. Тому учаснику не потрібно надавати у складі пропозиції документи про наявність даного рахунку.
2. Відсутність додатку №5 проекту договору – Проект виконання робіт , що передбачено п.21.5 проекту договору,додаток №1 до закупівлі. Щодо цієї (на Ваш погляд) невідповідності в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: згідно п.16 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався проект договору скріплений власноручним підписом та печаткою Уповноваженої особи учасника без Додатків до Договору. Даний пункт повністю виконаний переможцем.
3. Календарний графік виконання робіт, що є додатком №3 проекту договору предмета закупівлі складений з порушеннями. Щодо даної (на Ваш погляд невідповідності) в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: у графіку чітко вказано,що усі роботи проводитимуться на протязі червня 2021 року. Тобто ФОП Павлючик В.Ф., згідно календарного графіку, повністю вкладається у термін виконання робіт,який зазначено у вимогах до даної закупівлі, а саме 15 липня 2021 року.
4. Проект договору, який завантажено ФОП ПАвлючик В.Ф. поданий не на фірмовому бланку учасника. Щодо цієї (на Ваш погляд) невідповідності, в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: проект договору наданий учасником не може різнитися від проекту договору замовника,який оприлюднений в даній закупівлі.
5.Відсутня копія декларації учасника відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Щодо даної (на Ваш погляд) невідповідності, в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: переможець закупівлі ФОП Павлючик В.Ф. у складі своєї пропозиції надав Дозвіл №267.12.07-74.30.0 та Дозвіл №268.12.07-45.31.0, що рівнозначні декларації,яка вимагалася п.4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
6. Відсутня копія діючого дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника. Щодо даної (на Ваш погляд) невідповідності в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: відповідно до п.3 Дозволу №268.12.07-45.31.0 наданого учасником, ФОП Павлючик В.Ф. має дозвіл на експлуатацію автопідйомника.
В.о. уповноваженої особи Демидівської селищної ради ВИРІШИЛА: 1. У задоволенні Вимоги ФОП Колошва В.П., яка надійшла 09.06.2021 року щодо скасування рішення в.о. уповноваженої особи (Протокольне рішення №01 від 07 червня 2021 року) – ВІДМОВИТИ. 2. Згідно пункту 14 частини 2 статті 14 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на дану вимогу не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такої вимоги.
1.Відсутні документи держказначейства про відкриття не бюджетного рахунку,який відкрито на ім’я учасника.(Згідно п. 12.5 проекту договору,додаток №1 закупівлі,вимагалося надання в складі тендерної документації учасника рахунок з держказначейства). Щодо цієї невідповідності (на Ваш погляд), повідомляю наступне : учасник спрощеної закупівлі по індикатору UA-2021-05-25-010856-b згідно умов оплати,які прописані в оголошенні до спрощеної закупівлі, не застосовує передоплату у даній закупівлі і , як бюджетна установа, згідно постанови КМУ №1198 від 02.12.2020 року не має на це права на період дії карантину. Тому учаснику не потрібно надавати у складі пропозиції документи про наявність даного рахунку.
2. Відсутність додатку №5 проекту договору – Проект виконання робіт , що передбачено п.21.5 проекту договору,додаток №1 до закупівлі. Щодо цієї (на Ваш погляд) невідповідності в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: згідно п.16 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався проект договору скріплений власноручним підписом та печаткою Уповноваженої особи учасника без Додатків до Договору. Даний пункт повністю виконаний переможцем.
3. Календарний графік виконання робіт, що є додатком №3 проекту договору предмета закупівлі складений з порушеннями. Щодо даної (на Ваш погляд невідповідності) в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: у графіку чітко вказано,що усі роботи проводитимуться на протязі червня 2021 року. Тобто ФОП Павлючик В.Ф., згідно календарного графіку, повністю вкладається у термін виконання робіт,який зазначено у вимогах до даної закупівлі, а саме 15 липня 2021 року.
4. Проект договору, який завантажено ФОП ПАвлючик В.Ф. поданий не на фірмовому бланку учасника. Щодо цієї (на Ваш погляд) невідповідності, в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: проект договору наданий учасником не може різнитися від проекту договору замовника,який оприлюднений в даній закупівлі.
5.Відсутня копія декларації учасника відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Щодо даної (на Ваш погляд) невідповідності, в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: переможець закупівлі ФОП Павлючик В.Ф. у складі своєї пропозиції надав Дозвіл №267.12.07-74.30.0 та Дозвіл №268.12.07-45.31.0, що рівнозначні декларації,яка вимагалася п.4 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
6. Відсутня копія діючого дозволу учасника на експлуатацію автопідйомника. Щодо даної (на Ваш погляд) невідповідності в.о. уповноваженої особи повідомляє наступне: відповідно до п.3 Дозволу №268.12.07-45.31.0 наданого учасником, ФОП Павлючик В.Ф. має дозвіл на експлуатацію автопідйомника.
В.о. уповноваженої особи Демидівської селищної ради ВИРІШИЛА: 1. У задоволенні Вимоги ФОП Колошва В.П., яка надійшла 09.06.2021 року щодо скасування рішення в.о. уповноваженої особи (Протокольне рішення №01 від 07 червня 2021 року) – ВІДМОВИТИ. 2. Згідно пункту 14 частини 2 статті 14 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на дану вимогу не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Павлючик Вадим Федорович |
63 982,00
UAH з ПДВ
|
59 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД КИЇВ" |
86 105,00
UAH з ПДВ
|
59 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЛОШВА ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" |
96 770,14
UAH з ПДВ
|
86 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Павлючик Вадим Федорович #2932907638 |
Переможець |
59 990,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:30
|
ДУ до Договору 163.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 11:03
|
ДОГОВІР 163 з додатками.PDF | укладений |
17 червня 2021 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |