Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція ліній вуличного освітлення міста Умань Черкаської обл. 1-ша черга, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
4 318 423,20 UAH
UA-2021-05-25-010689-b ● 1d5873815a3945cf9cbe45764ea2862c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39358320 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1 |
Контактна особа: |
Горбонос Сергій Васильович +380474431562 tk39358320@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 4 318 423,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 910,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банка-гаранта. Файл з КЕП при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. 2. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій КЕП відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП банка-гаранта. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3. Вимоги до електронної банківської гарантії: При поданні тендерної пропозиції Учасником, забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Гаранта. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015 р., крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Гаранта. Гарантія має містити: • найменування, номер, дату, місце складання. • реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • реквізити принципала – повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи – прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; • реквізити бенефіціара – назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; код за ЄДРПОУ 39358320; юридична адреса - 20300, Черкаська область, місто Умань, площа Соборності, будинок 1; місцезнаходження: 20300, Черкаська область, місто Умань, площа Соборності, будинок 1; iban UA778201720355289030000088616, Держказначейська служба України м. Київ, МФО 820172; • назву банку-гаранта; • реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі); • суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. • обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. • умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; • текст банківської гарантії не може містити умов: про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги), про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання, про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про ускладненя процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); • умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара): лише за письмовою згодою із Бенефіціаром; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: у розмірі 20 000,00 грн (двадцять тисяч гривень, 00 копійок). Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ліній вуличного освітлення міста Умань Черкаської обл. 1-ша черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вул. Мельникова, вул. Заньковецької, вул. Смірнова, вул. Коцюбинського, вул. Злагоди, вул. Довженка, вул. Новоуманська, вул. Визволителів, вул. Кооперативна, вул. Юнацька, вул. Шкільна, вул. Шлямара, вул. Котляревського, вул. Потоцького, вул. Героїв Крут, вул. Челюскінців, пров. Короткий, пров. Г.Косинки.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 50 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 09:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 09:42 |
Перелік змін (04.06.2021) | |
04 червня 2021 09:42 |
1. Тендерна документація | |
25 травня 2021 15:10 |
5. Проект договору | |
25 травня 2021 15:10 |
4. Зразок 1, зразок 2 | |
25 травня 2021 15:10 |
3. Форма Тендерна пропозиція | |
25 травня 2021 15:10 |
2. Технічний опис предмета закупівлі |
04 червня 2021 09:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2021 09:42 |
Перелік змін (04.06.2021)
|
|||
04 червня 2021 09:42 |
1. Тендерна документація
|
|||
25 травня 2021 15:10 |
5. Проект договору
|
|||
25 травня 2021 15:10 |
4. Зразок 1, зразок 2
|
|||
25 травня 2021 15:10 |
3. Форма Тендерна пропозиція
|
|||
25 травня 2021 15:10 |
2. Технічний опис предмета закупівлі
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід роботи інженера
Дата подання: 26 травня 2021 11:58
Дата відповіді: 28 травня 2021 12:49
Доброго дня. Яким чином вплине на якість виконання робіт наявність у штаті інженера(-ів) з досвідом роботи не менше 5 років на даній посаді, в статті 16 частині 2 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачені кваліфікаційні критерії до учасника закупівлі, а саме: “1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”, тобто учасник підтверджує, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але в законі немає вимоги про досвід роботи не менше 5 років в статті 16 частині 2 Закону України “Про публічні закупівлі” взагалі відсутні вимоги, щодо термінів. Дана вимога суперечить вимогам статті 5 Законі України “Про публічні закупівлі” та є дискримінаційною. Тому вимагаємо вилучити дану вимогу з вашої тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Стосовно Сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»
Дата подання: 26 травня 2021 13:12
Дата відповіді: 28 травня 2021 12:59
Доброго дня. Стосовно Сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виходячи зі змісту про завдання системи екологічного управління, випливає, що «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами». Отже, даний стандарт надає ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, тобто визначає, як може діяти організація за певних умов (реагувати на зміни) для підтримання рівноважного поєднання охорони довкілля та соціально-економічних потреб, з чого випливає, що сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ніяким чином не свідчить про екологічність виконання певного виду роботи. «Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління» . З цього випливає, що організація, виконуючи певні вимоги цього стандарту має змогу досягти запланованих результатів, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, в разі якщо організація визначила і запланувала такі результати для своєї системи екологічного управління. Таким чином, організація добровільно, на власний розсуд, ставить собі певні завдання що до досягнення певних результатів і намагається їх досягти, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ. Отже, даний сертифікат не може засвідчити екологічності роботи, адже по суті він є свідченням лише того, що організація у своїй діяльності готова користуватись ЗАГАЛЬНОЮ СХЕМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Варто зазначити про всебічно прийняту практику багатьма замовниками що до маніпуляції та підміни понять, визначених статтею 22, ч. 3, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Маніпуляція полягає в тому, що замовник подає ВИМОГУ, як «інформацію», забуваючи про відповідність такої інформації, законодавству. Стаття 22, частина 2, визначає безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме пункт 2 визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись у тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст..16 та ст.. 17 закону «Про публічні закупівлі». Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 та висувати якість додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника. Проте, замовники намагаються обійти вимоги ст.22, мотивуючи свої дії правом закріпленим в ст.22, ч.3. Однак такі дії є маніпуляцією та прямим порушенням закону, адже відповідно до ст.22, ч.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», є очевидним право замовника включити ІНФОРМАЦІЮ, а не вимогу чи вимоги. Те, що даним законом є чітке розмежування понять «інформація» та «вимога», випливає з п. 4, ст. 22, де зазначено, що «Тендерна документація не повинна містити ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Відповідно до статті 1, закону «Про інформацію», інформація – це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Отже, як випливає із самого визначення «Інформація», замовнику надано право внести будь-які відомості та/або дані відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА. Так як перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений ЗАКОНОДАВСТВОМ, тобто ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не має повноважень видавати індивідуально-правові акти із вимогами, що виходять за рамки закону і таким чином замість подання інформації (відомості та/або дані) встановлювати ВИМОГИ. Аналогічна ситуація спостерігається і стосовно п.3 ч.2 ст.22, де визначено, що тендерна документація повинна містити ІНФОРМАЦІЮ (знову ж таки, інформацію, а не вимогу) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля Як видно із змісту статті, замовник має право вказати у технічній специфікації «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Проте, технічна специфікація стосується виключно ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а не учасника чи виробника товару. Таким чином, замовник не може встановлювати будь-яких додаткових кваліфікаційних критеріїв у вигляді подання Сертифіката на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Таким чином, при вивчені вимог даної тендерної документації у більшості потенційних учасників складається таке враження, що з боку замовника відбувається відверта маніпуляція, так як зазначені вимоги не мають жодного відношення до предмету закупівлі і не можуть підтвердити ні безпечність роботи, ні її екологічність. ХОЧЕМО НАГОЛОСИТИ, що згідно ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ відповідність вищенаведеним умовам Замовника учасник може підтвердити будь-яким документом, що передбачений як ОБОВ’ЯЗКОВИЙ до такого предмету закупівлі чинним законодавством (це підтверджується п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ). Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даної вимоги дискримінаційною та такою що порушує умови закупівлі. Оскільки саме така вимога і є обмеженням здорової конкуренції і обмежують коло учасників єдиним виконавцем, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на виконання робіт від якогось конкретного виконавця, просимо тендерний комітет скасувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до розділу І ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може вплинути. Надання учасниками Сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує дотримання учасником вимог стосовно захисту довкілля та вимог природоохоронного законодавства.
Дана вимога не є дискримінаційною, не звужує коло доброчесних учасників та не суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, не позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та не несе жодної ознаки дискримінації учасників, оскільки всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідний сертифікат.
Ваше ствердження щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними залишається незрозумілим, оскільки практика щодо цього питання однозначна – вимога надання сертифікатів відповідності ISO 14001:2015 є не дискримінаційною. Наприклад рішення органу оскарження № 4520-р/пк-пз від 10.03.2021 року.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Дана вимога не є дискримінаційною, не звужує коло доброчесних учасників та не суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, не позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та не несе жодної ознаки дискримінації учасників, оскільки всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідний сертифікат.
Ваше ствердження щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними залишається незрозумілим, оскільки практика щодо цього питання однозначна – вимога надання сертифікатів відповідності ISO 14001:2015 є не дискримінаційною. Наприклад рішення органу оскарження № 4520-р/пк-пз від 10.03.2021 року.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-25-010689-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", Код ЄДРПОУ:34892518
Дата подання: 08 червня 2021 15:58
Дата подання: 08 червня 2021 15:58
оскарження умов закупівлі
04210 м. Київ, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 34892518
проспект Героїв Сталінграда, 12 Г, офіс 1 п/р UA263052990000026004016700478 в ПАТ КБ «ПриватБанк»
тел/факс: +38 044 537 28 38 МФО 380775 ІПН 348925126546 св-во №100040919
№14 від 08.06.2021 р.
Антимонопольний комітет України,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45,
м. Київ, 03035;
Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ДОРЕКС – БЕЗПЕКА РУХУ»,
ідентифікаційний код ЄДРПОУ 34892518,
місцезнаходження: проспект Героїв Сталінграда, будинок 12Г, офіс 1, місто Київ, 04210;
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства
Уманської міської ради,
ідентифікаційний код ЄДРПОУ 39358320,
20300, Черкаська обл., місто Умань, площа Соборності, будинок 1;
тел.: +380474431562, факс: +380474437002;
е-mail: tk39358320@ukr.net
Інформація про закупівлю: 1d5873815a3945cf9cbe45764ea2862c
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-010689-b
Плата за подання скарги: 19 956,00 грн., без ПДВ;
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері закупівель
та оскарження дій замовника
25 травня 2021 р. Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з закупівлі: Реконструкція ліній вуличного освітлення міста Умань Черкаської обл. 1-ша черга, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 - Електромонтажні роботи, очікувана вартість: 4 318 423,20 UAH, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-010689-b, інформація про закупівлю: 1d5873815a3945cf9cbe45764ea2862c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-25-010689-b.
П.п. 7.2.2. п. 7.2. розділу 7. «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» тендерної документації замовника встановлено, що «…учасник повинен надати: …7.2.2. Сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
У відповіді на вимогу, розміщеній замовником в електронній системі закупівель, щодо усунення вимоги про надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», замовник зазначив наступне:
«Відповідно до розділу І ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може вплинути. Надання учасниками Сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» підтверджує дотримання учасником вимог стосовно захисту довкілля та вимог природоохоронного законодавства.
Дана вимога не є дискримінаційною, не звужує коло доброчесних учасників та не суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, не позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та не несе жодної ознаки дискримінації учасників, оскільки всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідний сертифікат….
…Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому внесення змін до тендерної документації є недоцільним».
Суб’єкт оскарження вважає, що зазначена вимога замовника про надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» є дискримінаційною, та такою що звужує коло учасників зазначеної закупівлі з наступних підстав:
1) з предмету закупівлі, тендерної документації Замовника, зокрема технічного завдання, не витікає, що для належного виконання умов договору на закупівлю необхідно застосування учасником – переможцем закупівлі особливих заходів із збереження довкілля, виконання яких не можуть бути підтверджені учасником закупівлі шляхом надання письмової довідки про застосування заходів із збереження довкілля при виконанні умов договору закупівлі, а відтак відсутня нагальна потреба в наявності в учасника закупівлі сертифікованої системи екологічного управління;
2) посилання замовника на ті обставини, що «всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідний сертифікат», є неналежними та такими, що не відповідають дійсності, оскільки отримання зазначеного сертифікату, підтримання дійсності сертифікату, утримання системи екологічного управління вимагає значних додаткових витрат грошових коштів замовника, які не враховані при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі, та вимагають для його отримання певного часу, що є більшим, ніж строк подання тендерних пропозицій;
З наведеного вбачається, що:
- зазначена вимога замовника є дискримінаційною, звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, а відтак підлягає скасуванню.
Ст. 19 Конституції України встановлено, що «правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
Ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія та ефективність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників;
5) об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі викладеного суб’єкт оскарження вважає що приймаючи рішення про затвердження тендерної документації на зазначену закупівлю замовник порушив приписи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників; ….
- максимальна економія та ефективність
На підставі викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника виключити п.п. 7.2.2. п. 7.2. розділу 7. «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» тендерної документації замовника закупівлі «Реконструкція ліній вуличного освітлення міста Умань Черкаської обл. 1-ша черга, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 - Електромонтажні роботи», очікувана вартість: 4 318 423,20 UAH, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-25-010689-b, інформація про закупівлю: 1d5873815a3945cf9cbe45764ea2862c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-25-010689-b, щодо зобов’язання надання учасником сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDТ) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»
Директор Є. В. Скобченко
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 10.06.2021 №13042.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 20:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" |
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" |
3 591 811,74
UAH з ПДВ
|
3 591 811,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" |
3 991 803,22
UAH з ПДВ
|
3 991 803,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" #41041022 |
Переможець |
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 15:40
|
Додаткова угода 3 | зміни до договору |
23 листопада 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 15:47
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
21 жовтня 2021 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 14:44
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
12 липня 2021 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 12:29
|
171_30062021.PDF | укладений |
01 липня 2021 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), рішення виконавчого комітету Уманської міської ради від 08.07.2021 р. № 314 «Про перерозподіл видатків міського бюджету на 2021 рік», рішення міської ради від 25.06.2021 р. № 28-16/8 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.02.2020 року № 4.15-73/7 «Про затвердження Положення про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти відділом житлово-комунального господарства Уманської міської ради»та пунктами 3.2., 10.5. Договору підряду № 171 від 30 червня 2021 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 390 000,00 грн (три мільйони триста дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 565 000,00 грн. Річний план асигнувань на 2021 рік зменшується на 1 900 000,00 грн (один мільйон дев’ятсот тисяч гривень, 00 копійок) та складає 1 200 000,00 грн (один мільйон двісті тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 2 190 000,00 грн (два мільйони сто дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році». 1.2. Пункт 4.3. Розділу 4 Договору викласти у новій редакції: «4.3. Замовник до початку робіт при наявності фінансування та по мірі надходження бюджетних асигнувань на момент оплати по «Об’єкту» перераховує Генпідряднику аванс у розмірі до 30% від вартості виконуваних робіт за предметом Договору, відповідно до плану фінансування. Кількість платежів з попередньої оплати в межах строку – необмежена. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс у термін, що не перевищує 3-х місяців з моменту отримання коштів. Після одержання авансового платежу та виконання робіт надати Акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) на закриття суми авансу. Після закінчення вищевказаного строку невикористані суми авансу повертаються Замовнику – протягом 3-х банківських днів. Розрахунки Замовником проводяться за фактично виконані роботи у термін на протязі 50-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Генпідрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Генпідрядник надає на розгляд Замовнику підписані та оформлені акти приймання-передачі фактично виконаних робіт: форма КБ-2в в 2-х примірниках, форма КБ-3 в 2-х примірниках, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат в 2-х примірниках, які повинні бути підписані представником Замовника – відповідальною особою за проведення технічного нагляду. Генпідрядник також надає (оригінали документів): виконавчу документацію за звітний період; бухгалтерську довідку про вартість використаних матеріальних ресурсів; технічні паспорти; сертифікати; документацію на матеріали та інше, щодо виконаного Генпідрядником обсягу робіт відповідно до наданого Акту; акти прихованих робіт та іншу необхідну документацію. Замовник перевіряє правильність актів протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня їх отримання та у разі відсутності зауважень – підписує надані документи або повертає Генпідряднику на доопрацювання разом із зауваженнями.» 1.3. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.4. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, рішення міської ради від 17.09.2021 № 5-22/8, пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись пунктами 3.2., 10.5. Договору підряду № 171 від 30 червня 2021 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 390 000,00 грн (три мільйони триста дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 565 000,00 грн. Річний план асигнувань на 2021 рік збільшується на 300 000,00 грн (триста тисяч гривень, 00 копійок) та складає 1 500 000,00 грн (один мільйон пятсот тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 890 000,00 грн (один мільйон вісімсот дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок) з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2021 рік, пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись пунктами 3.2., 10.5. Договору підряду № 171 від 30 червня 2021 року (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 3 390 000,00 грн (три мільйони триста дев’яносто тисяч гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 565 000,00 грн. Річний план асигнувань на 2021 рік зменшується на 109 398,82 грн (сто дев’ять тисяч триста дев’яносто вісім гривень, 82 копійки) та складає 1 390 601,18 грн (один мільйон триста дев’яносто тисяч шістсот одна гривня, 18 копійок) з ПДВ. Залишок вартості робіт за договірною ціною у сумі 1 999 398,82 грн (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч триста дев’яносто вісім гривень, 82 копійки) з ПДВ підлягає виконанню у 2022 році». 1.2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт та викласти його у новій редакції (додається). 1.3. Внести зміни до Плану фінансування будівництва та викласти його у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |