Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби з дроту
Очікувана вартість
47 428,32 UAH
UA-2021-05-25-010575-b fd97fbbadafe4f3c9322705b9ee2ffbf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Палієнко Тетяна Миколаївна

+380444821590 SPECKOM_RS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 03358475
Вебсайт: https://kievritual.com/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Палієнко Тетяна Миколаївна
+380444821590
SPECKOM_RS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Зазначено в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт.
Сітка рябиця 35х35 Н=1,5 (10 метрів в рулоні) оцинк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2021  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 44313000-7 — Металеві сітки
920 шт.
Проволка оцинк. ф3 т/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2021  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати – відстрочка платежу. Розрахунки за Товар здійснюються після поставки Товару Покупцеві, протягом 3-х банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, згідно Бюджетного Кодексу України ст.49 част.2. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

25 травня 2021 15:49
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євротрейд МК"
#38435519
Переможець 47 428,32
UAH з ПДВ
25 травня 2021 15:51

Документи

25 травня 2021 15:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 15:53