Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Очікувана вартість
1 015 627,00 UAH
UA-2021-05-25-008628-b 7b3b661b5bab4ab187d504d6fdc5e8ad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поплавська Юлія Володимирівна

+380661936833 vgkxbbri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41882571
Місцезнаходження: 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А
Контактна особа: Поплавська Юлія Володимирівна
+380661936833
vgkxbbri@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2021 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 червня 2021 12:35
Очікувана вартість: 1 015 627,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 078,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником в безготівковому порядку, на підставі остаточного підписаного Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3) Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2021 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2021 14:07
проєкт договору.docx
25 травня 2021 14:07
оголошення с.М.Кіндратівка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-25-008628-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ", Код ЄДРПОУ:40668704
Дата подання: 27 травня 2021 17:06
вимога щодо відміни акту огляду
Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b
Позиція скаржника
Відповідно до тендерної документації учасники для відповідності кваліфікаційним критеріям повинні: «…обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника».

Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.

Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.

Позиція замовника
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.

Позиція Органу оскарження
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.

З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.

Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.

Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.

Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.

Коментар
Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. Тому замовникам варто утриматися від встановлення таких вимог, тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, а учасникам в свою чергу варто не затягувати та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з метою внесення змін до тендерної документації з наведенням доцільної аргументації, у тому числі вищенаведених рішень Органу оскарження.
Вимагаємо відміни вимоги в наданні "Лист в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2021 10:22
Уважно розглянувши вимогу, хочемо звернути Вашу увагу, що відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник), використовує для закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) – спрощену закупівлю.
Відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Виходячи з переліку процедур закупівель, визначених нормою статті 13 Закону, спрощена закупівля – це не процедура закупівлі. А всі аргументи, які наводяться в вимогі стосуються саме процедур закупівель.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-25-008628-b: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», а саме – Розділ І Інструкція з підготовки пропозиції, є вимога щодо надання Учасником листа в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу, а саме – Новосьолова Ігора Олексійовича.
Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-25-008628-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУД-МАРКА", Код ЄДРПОУ:43101397
Дата подання: 08 червня 2021 16:10
Оскарження результатів розгляду пропозиції
Протоколом № 55 від 07.06.2021 пропозицію ТОВ «БУД-МАРКА» щодо закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» було відхилено.
Відповідно до п.1. протоколу стверджується, що Учасник - ТОВ "БУД-МАРКА", не надав матерiалiв в повному обсязi, якi необхiднi для виконання робiт згiдно з предметом закупiвлi.

Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «БУД-МАРКА» повідомляємо, наступне:
Відповідно до п.3.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
По-перше, Замовником було надано Відомість об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», де зазначенко Найменування робіт та витрат, їхні одиниці виміру та кількість відповідно.
По-друге, Замовником не було надано Відомість ресурсів, таким чином Учасник самостійно визначає якими матеріалами та в якій кількості відповідно Відомості об’ємів робіт та розрахунку договірної ціни будуть здійснюватися роботи.
По-третє, Замовник не надав розгорнуту відповідь, яких саме матеріалів не було надано в повному обсязі.

Розрахунок договірної ціни ТОВ «БУД-МАРКА» було здійснено в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 (3.6.0) укр. з урахуванням усіх видів робіт, викладених в Відомості об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області». Програмним комплексом АВК-5 (3.6.0) укр. автоматично враховано усі матеріали, необхідні для виконання робіт щодо предмету в повному обсязі.

Таким чином, ТОВ «БУД-МАРКА» вважає безпідставним відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести змісти до рішення та визначити ТОВ «БУД-МАРКА» переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2021 16:57
Уважно розглянувши вимогу, відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник), звертає Вашу увагу, що виконання робіт щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), здійснюється відповідно до будівельний норм України.
В будівельних нормативах чітко зазначені матеріали, які повинні застосовуватись при покрівельних роботах , тому Учасник ніяким чином на власний розсуд не визначає їх. Не застосування цих матеріалів – призведе до неякісного виконання робіт, а саме відсутні в улаштуванні покрівлі карнизної планки, конькової планки, снігозадержувачів; відсутні в водозливній системі кріплення для жолоба та труби водосточних, воронки, коліна.
Також звертаємо увагу, що Замовник використовував підстави, встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), для відхилення пропозиції учасника. Закон не вимагає розгорнутих відповідей щодо відхилення пропозиції учасника.
З огляду на зазначене, Замовник вважає, що зазначені недоліки в пропозиції Учасника – ТОВ "БУД-МАРКА", свідчать про невідповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2021 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД-МАРКА" 901 014,00
UAH з ПДВ
679 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ" 918 023,93
UAH з ПДВ
679 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Щербина Артем Вікторович 928 625,82
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД" 904 628,02
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2021 14:11
Електронний підпис
02 червня 2021 13:55
16 Довідка МТБ.PDF
02 червня 2021 13:55
15 Лист юридична особа.PDF
02 червня 2021 13:55
14 Лист обстеження.PDF
02 червня 2021 13:55
11.2 Локальний кошторис.rtf
02 червня 2021 13:55
11.1 Договірна ціна.rtf
02 червня 2021 13:55
11 Кошторис.PDF
02 червня 2021 13:55
10 ТЗ.PDF
02 червня 2021 13:55
9 Персональні дані.pdf
02 червня 2021 13:55
8 Довідка працівники.PDF
02 червня 2021 13:55
7.2 Копія ІНН Георгієв.PDF
02 червня 2021 13:55
7.1.PDF
02 червня 2021 13:55
6.2 Копія ІНН Беник.PDF
02 червня 2021 13:55
5 Копія Статуту.pdf
02 червня 2021 13:55
4 Довіреність Георгієв.PDF
02 червня 2021 13:55
1 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

31 травня 2021 21:02
Електронний підпис
31 травня 2021 21:01
договірна ціна.PDF
31 травня 2021 21:01
Наказ 2 підпис.pdf
31 травня 2021 21:01
17.згода Недєлько2.PDF
31 травня 2021 21:01
19.згода Бурдейний.PDF
31 травня 2021 21:01
10мат-тех.PDF
31 травня 2021 21:01
11працівники.PDF
31 травня 2021 21:01
3статут.PDF
31 травня 2021 21:01
протокол.pdf
31 травня 2021 21:01
паспорт ІПН.pdf
31 травня 2021 21:01
13.згода Бринза.PDF
31 травня 2021 21:01
64.imd
31 травня 2021 21:01
ліцензія.pdf
31 травня 2021 21:01
7санкціі.PDF
31 травня 2021 21:01
14.згода Гулак.PDF
31 травня 2021 21:01
витяг з реєстру.pdf
31 травня 2021 21:01
8відпов.інформ.PDF
31 травня 2021 21:01
4працівники.PDF
31 травня 2021 21:01
12.згода Недєлько.PDF
31 травня 2021 21:01
об'єктний кошторис.PDF
31 травня 2021 21:01
1акт.PDF
31 травня 2021 21:01
запит єдрпоу.pdf
31 травня 2021 21:01
зведений кошторис.PDF
31 травня 2021 21:01
ліцензія додаток.pdf
31 травня 2021 21:01
пояснювальна записка.PDF
31 травня 2021 21:01
виписка.pdf
31 травня 2021 21:01
локальний кошторис.PDF
31 травня 2021 21:01
20.згода Биков.PDF
31 травня 2021 21:01
21підпис.PDF
31 травня 2021 21:01
15.згода Шустік.PDF
31 травня 2021 21:01
9техзавдання.PDF
31 травня 2021 21:01
16.згода Руденко.PDF
31 травня 2021 21:01
18.згода Плахотнюк.PDF
31 травня 2021 21:01
6проект договору.PDF
31 травня 2021 21:01
Статут.pdf
31 травня 2021 21:01
підсумкова відомість.PDF
31 травня 2021 21:01
опис док..pdf
31 травня 2021 21:01
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

01 червня 2021 20:45
Електронний підпис
01 червня 2021 20:44
Згода на обробку даних.pdf
01 червня 2021 20:44
ст 17.pdf
01 червня 2021 20:44
артем 01,06,21.pdf
01 червня 2021 20:44
Відомість робіт.pdf
01 червня 2021 20:44
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
01 червня 2021 20:44
Лицензия.pdf
01 червня 2021 20:44
Згода працівників.pdf
01 червня 2021 20:44
смета.imd
01 червня 2021 20:44
проєкт договору.pdf
01 червня 2021 20:44
Акт.pdf
01 червня 2021 20:44
Паспорт.pdf
01 червня 2021 20:44
Scan34.pdf
01 червня 2021 20:44
Субпідрядник.pdf
01 червня 2021 20:44
Договор.pdf
01 червня 2021 20:44
артем01062021.pdf
01 червня 2021 20:44
Витяг з ЕДР .pdf

Публічні документи

31 травня 2021 12:37
Електронний підпис
31 травня 2021 12:36
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2021 12:36
Установчі документи.pdf
31 травня 2021 12:36
Довідка про огляд.pdf
31 травня 2021 12:36
Довідка - працівники.pdf
31 травня 2021 12:36
Довідка - МТБ.pdf
31 травня 2021 12:36
Дговірна та кошториси.pdf
31 травня 2021 12:36
21.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД-МАРКА"

ТОВ "Стройсервис "УЖЕ"

Фізична особа підприємець Щербина Артем Вікторович

ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД-МАРКА"
#43101397
Відхилено 679 999,98
UAH з ПДВ
07 червня 2021 16:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ"
#41759205
Відхилено 679 999,99
UAH з ПДВ
08 червня 2021 13:48
Фізична особа підприємець Щербина Артем Вікторович
#3258812036
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2021 11:46
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"
#41471604
Переможець 740 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 08:29

Документи

07 червня 2021 16:30
Електронний підпис
07 червня 2021 16:29
протокол

Документи

08 червня 2021 13:47
Електронний підпис
08 червня 2021 13:45
протокол

Документи

14 червня 2021 11:45
Електронний підпис
14 червня 2021 11:42
протокол

Документи

15 червня 2021 08:29
Електронний підпис
15 червня 2021 08:26
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"
#41471604
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 08:29
Електронний підпис
15 червня 2021 08:26
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:52
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 15:04
договір укладений
16 червня 2021 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 740 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 333,33 UAH)