Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Очікувана вартість
1 015 627,00 UAH
UA-2021-05-25-008628-b ● 7b3b661b5bab4ab187d504d6fdc5e8ad
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41882571 |
Місцезнаходження: | 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А |
Контактна особа: |
Поплавська Юлія Володимирівна +380661936833 vgkxbbri@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 015 627,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 078,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником в безготівковому порядку, на підставі остаточного підписаного Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3) | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 14:07 |
проєкт договору.docx | |
25 травня 2021 14:07 |
оголошення с.М.Кіндратівка.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-25-008628-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ФРЕГАТ", Код ЄДРПОУ:40668704
Дата подання: 27 травня 2021 17:06
вимога щодо відміни акту огляду
Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b
Позиція скаржника
Відповідно до тендерної документації учасники для відповідності кваліфікаційним критеріям повинні: «…обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника».
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Позиція замовника
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Позиція Органу оскарження
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Коментар
Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. Тому замовникам варто утриматися від встановлення таких вимог, тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, а учасникам в свою чергу варто не затягувати та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з метою внесення змін до тендерної документації з наведенням доцільної аргументації, у тому числі вищенаведених рішень Органу оскарження.
Вимагаємо відміни вимоги в наданні "Лист в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу"
Розгорнути
Згорнути
Позиція скаржника
Відповідно до тендерної документації учасники для відповідності кваліфікаційним критеріям повинні: «…обов’язково оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника».
Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Позиція замовника
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Позиція Органу оскарження
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Коментар
Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212. Тому замовникам варто утриматися від встановлення таких вимог, тим паче з огляду на епідеміологічну ситуацію в країні, а учасникам в свою чергу варто не затягувати та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з метою внесення змін до тендерної документації з наведенням доцільної аргументації, у тому числі вищенаведених рішень Органу оскарження.
Вимагаємо відміни вимоги в наданні "Лист в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу"
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2021 10:22
Уважно розглянувши вимогу, хочемо звернути Вашу увагу, що відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник), використовує для закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) – спрощену закупівлю.
Відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Виходячи з переліку процедур закупівель, визначених нормою статті 13 Закону, спрощена закупівля – це не процедура закупівлі. А всі аргументи, які наводяться в вимогі стосуються саме процедур закупівель.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-25-008628-b: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», а саме – Розділ І Інструкція з підготовки пропозиції, є вимога щодо надання Учасником листа в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу, а саме – Новосьолова Ігора Олексійовича.
Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення
Відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Виходячи з переліку процедур закупівель, визначених нормою статті 13 Закону, спрощена закупівля – це не процедура закупівлі. А всі аргументи, які наводяться в вимогі стосуються саме процедур закупівель.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-25-008628-b: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», а саме – Розділ І Інструкція з підготовки пропозиції, є вимога щодо надання Учасником листа в довільній формі про обстеження об’єкту для визначення та оцінки його технічного стану з підписом старости Петрівського округу, а саме – Новосьолова Ігора Олексійовича.
Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-25-008628-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУД-МАРКА", Код ЄДРПОУ:43101397
Дата подання: 08 червня 2021 16:10
Оскарження результатів розгляду пропозиції
Протоколом № 55 від 07.06.2021 пропозицію ТОВ «БУД-МАРКА» щодо закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с.М.Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» було відхилено.
Відповідно до п.1. протоколу стверджується, що Учасник - ТОВ "БУД-МАРКА", не надав матерiалiв в повному обсязi, якi необхiднi для виконання робiт згiдно з предметом закупiвлi.
Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «БУД-МАРКА» повідомляємо, наступне:
Відповідно до п.3.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
По-перше, Замовником було надано Відомість об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», де зазначенко Найменування робіт та витрат, їхні одиниці виміру та кількість відповідно.
По-друге, Замовником не було надано Відомість ресурсів, таким чином Учасник самостійно визначає якими матеріалами та в якій кількості відповідно Відомості об’ємів робіт та розрахунку договірної ціни будуть здійснюватися роботи.
По-третє, Замовник не надав розгорнуту відповідь, яких саме матеріалів не було надано в повному обсязі.
Розрахунок договірної ціни ТОВ «БУД-МАРКА» було здійснено в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 (3.6.0) укр. з урахуванням усіх видів робіт, викладених в Відомості об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області». Програмним комплексом АВК-5 (3.6.0) укр. автоматично враховано усі матеріали, необхідні для виконання робіт щодо предмету в повному обсязі.
Таким чином, ТОВ «БУД-МАРКА» вважає безпідставним відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести змісти до рішення та визначити ТОВ «БУД-МАРКА» переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1. протоколу стверджується, що Учасник - ТОВ "БУД-МАРКА", не надав матерiалiв в повному обсязi, якi необхiднi для виконання робiт згiдно з предметом закупiвлi.
Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «БУД-МАРКА» повідомляємо, наступне:
Відповідно до п.3.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
По-перше, Замовником було надано Відомість об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області», де зазначенко Найменування робіт та витрат, їхні одиниці виміру та кількість відповідно.
По-друге, Замовником не було надано Відомість ресурсів, таким чином Учасник самостійно визначає якими матеріалами та в якій кількості відповідно Відомості об’ємів робіт та розрахунку договірної ціни будуть здійснюватися роботи.
По-третє, Замовник не надав розгорнуту відповідь, яких саме матеріалів не було надано в повному обсязі.
Розрахунок договірної ціни ТОВ «БУД-МАРКА» було здійснено в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 (3.6.0) укр. з урахуванням усіх видів робіт, викладених в Відомості об’ємів робіт «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області». Програмним комплексом АВК-5 (3.6.0) укр. автоматично враховано усі матеріали, необхідні для виконання робіт щодо предмету в повному обсязі.
Таким чином, ТОВ «БУД-МАРКА» вважає безпідставним відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести змісти до рішення та визначити ТОВ «БУД-МАРКА» переможцем закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2021 16:57
Уважно розглянувши вимогу, відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник), звертає Вашу увагу, що виконання робіт щодо предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури в с. М. Кіндратівка Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (код за ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), здійснюється відповідно до будівельний норм України.
В будівельних нормативах чітко зазначені матеріали, які повинні застосовуватись при покрівельних роботах , тому Учасник ніяким чином на власний розсуд не визначає їх. Не застосування цих матеріалів – призведе до неякісного виконання робіт, а саме відсутні в улаштуванні покрівлі карнизної планки, конькової планки, снігозадержувачів; відсутні в водозливній системі кріплення для жолоба та труби водосточних, воронки, коліна.
Також звертаємо увагу, що Замовник використовував підстави, встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), для відхилення пропозиції учасника. Закон не вимагає розгорнутих відповідей щодо відхилення пропозиції учасника.
З огляду на зазначене, Замовник вважає, що зазначені недоліки в пропозиції Учасника – ТОВ "БУД-МАРКА", свідчать про невідповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі
В будівельних нормативах чітко зазначені матеріали, які повинні застосовуватись при покрівельних роботах , тому Учасник ніяким чином на власний розсуд не визначає їх. Не застосування цих матеріалів – призведе до неякісного виконання робіт, а саме відсутні в улаштуванні покрівлі карнизної планки, конькової планки, снігозадержувачів; відсутні в водозливній системі кріплення для жолоба та труби водосточних, воронки, коліна.
Також звертаємо увагу, що Замовник використовував підстави, встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), для відхилення пропозиції учасника. Закон не вимагає розгорнутих відповідей щодо відхилення пропозиції учасника.
З огляду на зазначене, Замовник вважає, що зазначені недоліки в пропозиції Учасника – ТОВ "БУД-МАРКА", свідчать про невідповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" |
901 014,00
UAH з ПДВ
|
679 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ" |
918 023,93
UAH з ПДВ
|
679 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Щербина Артем Вікторович |
928 625,82
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД" |
904 628,02
UAH з ПДВ
|
740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Відхилено |
679 999,98
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 16:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стройсервис "УЖЕ" #41759205 |
Відхилено |
679 999,99
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 13:48
|
Фізична особа підприємець Щербина Артем Вікторович #3258812036 |
Відхилено |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 11:46
|
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД" #41471604 |
Переможець |
740 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2021 15:04
|
договір | укладений |
16 червня 2021 14:57
|