Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт із заміною вікон»
Очікувана вартість
199 927,00 UAH
UA-2021-05-25-004664-b 2ab6d9066097454491b82c0ff8950880
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрук Любов

380502614042 petruklubov3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева"
Код ЄДРПОУ: 01996622
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Ужгородська, 1
Контактна особа: Петрук Любов
380502614042
petruklubov3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2021 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2021 22:00
Очікувана вартість: 199 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 990,00 грн. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


UA-P-2021-05-28-009981-b - зміни до річного плану, які слід прив'язати до цієї закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт із заміною вікон»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Хімічна 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 990,00 грн. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 5000 UAH
28 травня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 16:16
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
25 травня 2021 11:24
Оголошення.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 4 Проект договору.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 5 Форма банківської гарантії.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 1 Пропозиція.docx
28 травня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 16:16
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
25 травня 2021 11:24
Оголошення.docx
25 травня 2021 11:22
Оголошення.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 4 Проект договору.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 5 Форма банківської гарантії.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
25 травня 2021 11:22
Додаток 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічен завдання
Дата подання: 27 травня 2021 12:16
Дата відповіді: 28 травня 2021 16:01
п.3 Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах - 21шт якщо розбити все заповнення то в п9 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель 32,64 - виходить 13 шт, але по 2,510м2 (орієнтовно). Якщо правильно проведені приблизні розрахунки то в технічному завданні використана неправильна розцінка, яка повинна була б бути; Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею від 2м2 до 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель внесіть уточнюючі зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація розроблена відповідно до дефектного акту, який складений відповідно до потреб замовника, та на підставі вірних замірів та розрахунків
Технічні вимоги
Дата подання: 28 травня 2021 12:56
Дата відповіді: 28 травня 2021 15:56
Доброго дня! Для отримання опору теплопередачі, не нижче класу А2 (п.4.1.6, не менше 0,75м2К/Вт) може бути не тільки склопакет з товщ. 42мм та формулою 4-15arg-4-15arg-4i, ми можемо запронувати показники вищі, проте товщина склопакету буде 32мм. або 40мм. чи буде це вважатись невідповідністю вашим вимогам? Якщо ні, просимо внести зміни.
Відповідь: Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам встановленим замовником

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-25-004664-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:35009782
Дата подання: 29 травня 2021 17:09
Технічні характеристики
Добрий день. У вимогах вказана формула енергозберігаючого склопакета шириною 42 мм. Вважаємо цей показник дискримінаційним по відношенню до учасників, оскільки таку ширину склопакета застосовує один виробник при ширині профілю 70 мм. Поширена ширина склопакета для таких профільних систем становить від 32 до 40 мм. Причому їх ширини дозволяють мати коефіцієнт опору теплопередачі вище 0,75, що є основним показником при заміні вікон, а не ширина склопакета. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію. В протилежному випадку ці умови можна розглядати, як упереджені і вказують на зацікавленість тендерного комітету в завідома перемозі визначеного претендента.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-05-25-004664-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:35009782
Дата подання: 29 травня 2021 17:15
Внести зміни до тендерної документації
Вами передбачено, що необхідно подати паспорт на партію виробів, де необхідно бути графічне зображення металопластикових віконних блоків з вказанням чітких розмірів. Самих розмірів і конфігурації Замовником не надано. Виходячи з цієї умови, всі претенденти не зможуть виконати цю вимогу, і завчасно є такими, що будуть в нерівних умовах по відношенню до учасника, який має доступ до даної інформації. Вимагаємо надати чіткі розміри, конфігурацію і кількість вікон та дверей.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2021 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" 198 024,00
UAH з ПДВ
198 024,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 червня 2021 15:23
Електронний підпис
08 червня 2021 15:18
Статут.pdf
08 червня 2021 15:18
Протокол токсичність.PDF
08 червня 2021 15:18
Сертифікат якості.jpg
08 червня 2021 15:18
Додаток 1. Пропозиція..pdf
08 червня 2021 15:18
Дефектний акт.pdf
08 червня 2021 15:18
Лист-відгук. Договір 1..pdf
08 червня 2021 15:18
Відомість ресурсів.pdf
08 червня 2021 15:18
Додаток 5. Гарантія..pdf
08 червня 2021 15:18
Гарантійний лист ціна.pdf
08 червня 2021 15:18
Витяг з ЄДР.pdf
08 червня 2021 15:18
БГ. Рейтинг ПРИВАТБАНК.pdf
08 червня 2021 15:18
ПДВ.pdf
08 червня 2021 15:18
Протокол.pdf
08 червня 2021 15:18
Паспорт.pdf
08 червня 2021 15:18
Договірна ціна.pdf
08 червня 2021 15:18
Пояснювальна записка.pdf
08 червня 2021 15:18
Лист-відгук. Договір 4..pdf
08 червня 2021 15:18
Лист-відгук. Договір 3..PDF
08 червня 2021 15:18
Наказ.pdf
08 червня 2021 15:18
Довідка субпідрядники.pdf
08 червня 2021 15:18
Локальний кошторис.pdf
08 червня 2021 15:18
Виписка.pdf
08 червня 2021 15:18
Лист-відгук. Договір 2..pdf
08 червня 2021 15:18
Довідка право підпису.pdf
08 червня 2021 15:18
Довідка згода Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ"
#39401847
Переможець 198 024,00
UAH з ПДВ
09 червня 2021 14:31

Документи

09 червня 2021 14:31
Електронний підпис
09 червня 2021 14:31
Електронний підпис
09 червня 2021 14:28
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ"
#39401847
198 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2021 14:31
Електронний підпис
09 червня 2021 14:31
Електронний підпис
09 червня 2021 14:28
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2022 11:25
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 14:18
договір 207.pdf укладений
15 червня 2021 14:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 024,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 004,00 UAH)