Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Красилівська багатопрофільна лікарня» Красилівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02004350 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, вул.Грушевського 140 |
Контактна особа: |
Пшечук Ольга Іванівна +380385542892 krasiliv-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 16:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ДК 021:2015: «85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалів І- IV категорії складності, розтин тіла померлої дитини | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
25 травня 2021 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-02-000037 ● 178672dfe57748158fc1f5b3329456c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.06.2021 № 358
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах та органах влади
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу
02.06.2021 № 358
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2021-05-25-003394-a; 25.05.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Красилівська багатопрофільна лікарня» Красилівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області, Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, що до усунення помилок виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Обґрунтування:в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. в публікації переговорної процедури ДК 021:2015: «85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалів І- IV категорії складності, розтин тіла померлої дитини. через відсутність достатньої кількості учасників, про що оприлюднені звіти про результати Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-003394-a від 25.05.2021 року та UA-2021-04-19-004858-a від 19.04.2021року тому потрібно повторно розпочати закупівлю «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги ДК 021:2015: «85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалів І- IV категорії складності, розтин тіла померлої дитини. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги » Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалів І- IV категорії складності, розтин тіла померлої дитини. За переговорною процедурою закупівлі. За результатами проведених переговорів договір про закупівлю «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалів І- IV категорії складності, розтин тіла померлої дитини. Вирішено укласти з Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний патологоанатомічний центр" (03397831) якою надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником, та підтвердив відсутні підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Враховуючи вищевказане, уповноваженою особою було прийняте рішення обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалів І- IV категорії складності, розтин тіла померлої дитини.відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»(якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом- з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ЦЕНТР"(03397831) При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) – та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником. Конкретизація коду ДК021:2015.ДК 021:2015: 85111800-8 Послуги патологоанатомічних досліджень.
2021-06-14 16:56:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримано пункту 14 Наказ № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Встановлено порушення вимог законодавства в частині не зазначення посилання на документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ЦЕНТР" #03397831 |
Переможець |
506 070,00
UAH
|
25 травня 2021 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2022 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:36
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:21
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 13:38
|
Договір | укладений |
07 червня 2021 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися продовжити термін дії Договору до 31.03.2022 року та викласти п.10.1 у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинність з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021 р., але в будь-якому випадку до остаточного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології, українською мовою у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу для Сторін. 3. Додаткова угода набирає чинності (вважається укладеною) з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі суперечності щодо виконання цієї угоди вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. У разі неможливості вирішення спору шляхом домовленості, він передається на розгляд суду, в порядку підсудності, згідно чинного законодавства. 5. Решта умов Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися продовжити термін дії Договору до 31.03.2022 року та викласти п.10.1 у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинність з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2022 р., але в будь-якому випадку до остаточного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань.» 2. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології, українською мовою у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу для Сторін. 3. Додаткова угода набирає чинності (вважається укладеною) з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі суперечності щодо виконання цієї угоди вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. У разі неможливості вирішення спору шляхом домовленості, він передається на розгляд суду, в порядку підсудності, згідно чинного законодавства. 5. Решта умов Договору залишаються незмінними і обов’язковими для виконання Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |