Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду приватного сектору від будинку № 2а по вулиці Силікатна до будинку № 1а по провулку Горіховому у Центральному районі міста Миколаєва»
Очікувана вартість
1 182 182,00 UAH
UA-2021-05-25-002922-b 2ef7ba05fbb74f9f84f2b14b4b34fb4f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2021 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 03 червня 2021 13:15
Очікувана вартість: 1 182 182,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов'язково супроводжується забезпеченням пропозиції, яке учасник подає одночасно з поданням пропозиції та яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії, підписаної шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі в тексті - КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути: безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», із зобов’язанням банку в разі виникнення обставин, передбачених цьому пункті оголошення спрощеної закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія подається учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності КЕП або не підтвердження КЕП, яким підписано електронну банківську гарантію на ресурсі офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, подана Учасником пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним КЕП уповноваженої особи гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції становить 5 000 грн. 00 коп. (п’ять тисяч грн. 00 коп.). Банківські реквізити Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172, IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції Учасника має складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Учасником в складі пропозиції подається копія довідки з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та копія виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом. Вказані документи повинні бути завірені печатками Банку-гаранта та підписами уповноважених осіб Банку-гаранта, із наданням Учасником в складі пропозиції копій документів від Банку-гаранта що підтверджують повноважень осіб, які підписали вказані документи. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання переможцем закупівлі забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником за договором про закупівлю. У строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем, переможець закупівлі повинен внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю в повному розмірі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків ціни договору про закупівлю (вартості пропозиції Переможця). Розрахунковий рахунок (банківські реквізити) Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172 IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має складати не менше строку дії укладеного договору (до 31.12.2021 включно). Документом, що підтверджує надання забезпечення виконання договору є копія належним чином оформленої квитанції установи банку, яка прийняла перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на розрахунковий рахунок Замовника, або копія платіжного доручення на перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на рахунок Замовника, з відміткою банку про його прийняття. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику завірену копію вказаного документу на підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків СС2.
Учасник має можливість ознайомитись з проектною документацією за адресою: каб.113, вул. Інженерна, 1, м. Миколаїв, Миколаївської області, 54001, тел.: (0512)375654, (0512)375701.
Роботи повинні надаватись відповідно до проєктно-кошторисної документації та діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1124 метри квадратні
Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду приватного сектору від будинку № 2а по вулиці Силікатна до будинку № 1а по провулку Горіховому у Центральному районі міста Миколаєва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54048, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Силікатна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані Роботи Замовник здійснює за фактично виконані Роботи шляхом перерахунку коштів на рахунок Підрядника, на підставі виставлених рахунків від Підрядника, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов'язково супроводжується забезпеченням пропозиції, яке учасник подає одночасно з поданням пропозиції та яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії, підписаної шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі в тексті - КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути: безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», із зобов’язанням банку в разі виникнення обставин, передбачених цьому пункті оголошення спрощеної закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія подається учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності КЕП або не підтвердження КЕП, яким підписано електронну банківську гарантію на ресурсі офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, подана Учасником пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним КЕП уповноваженої особи гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції становить 5 000 грн. 00 коп. (п’ять тисяч грн. 00 коп.). Банківські реквізити Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172, IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції Учасника має складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Учасником в складі пропозиції подається копія довідки з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та копія виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом. Вказані документи повинні бути завірені печатками Банку-гаранта та підписами уповноважених осіб Банку-гаранта, із наданням Учасником в складі пропозиції копій документів від Банку-гаранта що підтверджують повноважень осіб, які підписали вказані документи. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.

Сума забезпечення: 5000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання переможцем закупівлі забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником за договором про закупівлю. У строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем, переможець закупівлі повинен внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю в повному розмірі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків ціни договору про закупівлю (вартості пропозиції Переможця). Розрахунковий рахунок (банківські реквізити) Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172 IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має складати не менше строку дії укладеного договору (до 31.12.2021 включно). Документом, що підтверджує надання забезпечення виконання договору є копія належним чином оформленої квитанції установи банку, яка прийняла перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на розрахунковий рахунок Замовника, або копія платіжного доручення на перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на рахунок Замовника, з відміткою банку про його прийняття. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику завірену копію вказаного документу на підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
25 травня 2021 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2021 10:27
ОГОЛОШЕННЯ Силікатна 2А-Горіховий 1А.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 28 травня 2021 13:54
Дата відповіді: 28 травня 2021 14:41
Добрий день, скажіть будь-ласка чим зумовлена дана вимога " Корчування пнiв у ґрунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторi потужнiстю 79 кВт [108 к.с.] з перемiщенням пнiв до 5 м, дiаметр пнів до 32 см" та скажіть будь-ласка якщо у нас як потенційних учасників є трактор потужністю більше 79 кВт це буде порушення виконная умов тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана вимога до виконання робіт зумовлена розробленою проектно-кошторисною документацією. В цій закупівлі відсутня тендерна документація та відсутні вимоги до учасників щодо підтвердження наявності у них трактору вказаної потужності.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-25-002922-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АС-СІТІБУД", Код ЄДРПОУ:43225650
Дата подання: 19 липня 2021 20:20
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції
03.06.2021 згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, проведено електронний аукціон за предметом спрощеної закупівлі: UA-2021-05-25-002922-b Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзду приватного сектору від будинку № 2а по вулиці Силікатна до будинку № 1а по провулку Горіховому у Центральному районі міста Миколаєва» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), де замовником є Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради (надалі Замовник), учасники вказаного аукціону: ДП «ЛИДЕР», ТОВ «АС-СІТІБУД» та ФОП Симонян Аліна Артаваздівна.
Після чого Замовник починає розгляд пропозиції кожного учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі (далі – відповідність учасника), з пропозиції, яка визначена за результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною.
Згідно вимог ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Але, такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
10.06.2021 відносно ДП «ЛИДЕР» Замовник складає протокол про продовження строку розгляду пропозиції до 20 робочих днів «у зв’язку з великим обсягом поточної роботи та з метою уважного розгляду документів, поданих у складі пропозиції цим учасником закупівлі». 05.07.2021 Замовник відхиляє пропозицію ДП «ЛИДЕР».
12.07.2021 відносно ТОВ «АС-СІТІБУД» Замовник складає протокол про продовження строку розгляду пропозиції до 20 робочих днів «у зв’язку з великим обсягом поточної роботи та з метою уважного розгляду документів, поданих у складі пропозиції цим учасником закупівлі», посилаючись на п.10 ст.29 Закону, але, на нашу думку, зазначене не є аргументом. 15.07.2021 Замовник відхиляє пропозицію ТОВ «АС-СІТІБУД», посилаючись на невідповідність умовам п.11 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «виписка за кредитним договором не завірена печаткою Банка-гаранта».
ТОВ «АС-СІТІБУД» не погоджується із зазначеним, так як вказане не відповідає дійсності з огляду на те, що в електронній системі закупівель 01.06.2021 документом «Забезпечення пропозиції» завантажена виписка за кредитним договором з (вкл.) 31.05.2021 по (вкл.) 01.06.2021 із наявною печаткою!
Хочемо зазначити, що перелік підстав відхилення пропозиції в спрощеній закупівлі є менш деталізованим, ніж відповідний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій в процедурі закупівлі відкриті торги. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Тому замовнику рекомендується чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі, та будь-які інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника.
Розгляд на відповідність учасника не передбачає:
• застосування замовником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону;
• можливості звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у порядку визначеному частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону.
Але, у розріз вимогам Закону, Замовник (звертаємо увагу, що тільки відносно ТОВ «АС-СІТІБУД», що є прямим порушенням ст.5 Закону), не зважаючи на виконання вказаним товариством вимоги тендерної документації (а саме надання листа-відгуку від замовника по договору №227 від 01.09.2021), безпідставно звертається за підтвердженням вказаної інформації 13.07.2021, та 13.07.2021 вже отримує відповідь, яка має вигляд, на нашу думку «інформацію на замовлення». Зміст вказаної відповіді є абсолютно неправдивим та таким, що взагалі не відповідає дійсності, не підтверджується будь-якими фактичними даними та має абсолютні розбіжності з відгуком (стосовно аналогічного за предметом закупівлі договору) від 14.05.2021 за вих.№536/04.01-18, згідно якого «З боку адміністрації Інгульського району ММР зауважень, претензій та судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору немає, спеціальні санкції за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність та оперативно-господарських санкцій відповідно до п.4 ч.1 ст. 236 ГКУ не застосовувались. Претензійно-позовна робота за цим договором не велась і не ведеться».
А вже 16.07.2021, тобто наступного дня після відхилення пропозиції ТОВ «АС-СІТІБУД», Замовник, вже не звертаючись за підтвердженням аналогічної інформації, розглядає та одночасно визначає переможцем ФОП Симонян Аліну Артаваздівну, ЕДРПОУ 3073022456.
Виникає питання, чому «з метою уважного розгляду» Замовник вивчав документи тільки відносно кожного з зазначених учасників окремо загалом 29 робочих днів, а аналогічні документи надані ФОП Симонян Аліни Артаваздівни вивчено за одну годину???
У зв’язку з тим, що ТОВ «АС-СІТІБУД» 01.06.2021 надав, шляхом завантаження в електронній системі закупівель виписку за кредитним договором з (вкл.) 31.05.2021 по (вкл.) (документ «Забезпечення пропозиції») із наявною печаткою банку та підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору відповідно до пункту 14.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, підстави для відхилення пропозиції відповідно до ч.13 ст.14 Закону - відсутні. Рішення Замовника в частині прийняття рішення щодо визначення переможця порушують вимоги ст.5 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також нагадуємо, що за порушення законодавства про закупівлі передбачена індивідуальна адміністративна відповідальність уповноважених осіб, службових (посадових) осіб замовників згідно зі статтею 164-14 КУпАП.
Враховуючи вищевказане, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати прийняте рішення та визнати ТОВ «АС-СІТІБУД» переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2021 16:33
Розглянувши вимогу ТОВ "АС-СІТІБУД" від 19 липня 2021 щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції, вважаю, що вказана вимога не підлягає задоволенню оскільки пропозиція учасника відхилена обґрунтовано.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2021 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 1 043 634,00
UAH з ПДВ
1 043 634,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АС-СІТІБУД" 1 113 000,00
UAH з ПДВ
1 113 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Симонян Аліна Артаваздівна 1 137 400,75
UAH з ПДВ
1 137 400,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 червня 2021 14:26
Електронний підпис
02 червня 2021 14:26
Електронний підпис
02 червня 2021 14:26
Додаткові угоди 1, 2,3.pdf
02 червня 2021 14:26
Договір 35 вул.Бабеля.pdf
02 червня 2021 14:26
Відгук.pdf
02 червня 2021 14:26
відгук по Паровозной.PDF
02 червня 2021 14:26
Відгук (2).pdf
02 червня 2021 14:26
АКТ за червень 2020.pdf
02 червня 2021 14:26
АКТ за жовтень 2020.pdf
02 червня 2021 14:26
Акт виконаних робіт 3.pdf
02 червня 2021 14:26
Акт виконаних робіт 2.pdf
02 червня 2021 14:26
Акт виконаних робіт 1.pdf
02 червня 2021 14:26
Акт за грудень 2020.pdf
02 червня 2021 14:26
Гарантія 6.21-GT.113-28.pdf

Публічні документи

01 червня 2021 15:17
Електронний підпис
01 червня 2021 13:43
Установчі документи.PDF
01 червня 2021 13:43
Паспорт Аліни.PDF
01 червня 2021 13:43
Лист згода з догов..PDF
01 червня 2021 13:43
Аналог.дог.PDF
01 червня 2021 13:43
Згода з тех. завданням.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АС-СІТІБУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Симонян Аліна Артаваздівна

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 1 043 634,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 16:26
ТОВ "АС-СІТІБУД"
#43225650
Відхилено 1 113 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 17:37
ФОП Симонян Аліна Артаваздівна
#3073022456
Переможець 1 137 400,75
UAH з ПДВ
16 липня 2021 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2021 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Симонян Аліна Артаваздівна
#3073022456
1 137 400,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 16:12
Дод.угода №1 до Договору 181 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 12:09
Договір №181 від 29.07.201.pdf укладений
30 липня 2021 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною об'ємів виконання робіт на об'єкті, Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору на 35 841 грн. 92 коп. та внести зміни до Дефектного акту.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 101 558,83
UAH