Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печінка курина, св/ялов.
Очікувана вартість
1 320,00 UAH
UA-2021-05-25-000308-b 7c105512e92141c3bc652f9a1d02fd3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Марина Вікторівна

kuzenko035@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Долинська центральна лікарня Долинської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01995154
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинська, вулиця Чкалова, будинок 69
Контактна особа: Куценко Марина Вікторівна
kuzenko035@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Печінка курина, св/ялов.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 кілограми
Печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вулиця Чкалова, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
15 кілограми
Печінка св./ялов.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вулиця Чкалова, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату товару протягом 10 банківських днів, з дня отримання рахунка-фактури та накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 травня 2021 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець РОМАШ КЛАВДІЯ ВАСИЛІВНА
#1802412362
Переможець 1 320,00
UAH
25 травня 2021 08:41

Документи

25 травня 2021 08:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 08:42