Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печінка яловича заморожена, Лопатка свиняча заморожена (ДК021:2015 - 15110000-2 М'ясо (15114000-0 Потрухи, 15113000-3 Свинина))
Очікувана вартість
48 200,00 UAH
UA-2021-05-24-014624-b 61ced039c2b24e55a8278841085d0bd4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Федорін

+380462608310 revival.centre.zdegd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33259657
Місцезнаходження: 14032, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Доценка, 34
Контактна особа: Олександр Федорін
+380462608310
revival.centre.zdegd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обласним центром було двічі оголошені процедури відкритих торгів за предметом «Печінка яловича заморожена, Лопатка свиняча заморожена (ДК021:2015 - 15110000-2 М'ясо (15114000-0 Потрухи, 15113000-3 Свинина))», які відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Ідентифікатори процедур закупівель відкритих торгів, що були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій: UA-2021-04-20-006443-c (відмінена 06 травня 2021 року) та UA-2021-05-07-002287-b (відмінена 23 травня 2021 року). Відповідно до пункту п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою прийнято рішення здійснити закупівлю за вищезазначеним предметом шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 17:33
Оскарження наміру укласти договір: 04 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
Печінка яловича заморожена (ДК021:2015 - 15110000-2 М'ясо (15114000-0 Потрухи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Доценка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
300 кілограми
Лопатка свиняча заморожена (ДК021:2015 - 15110000-2 М'ясо (15113000-3 Свинина))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Доценка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ проводить оплату за поставлений Товар на підставі рахунку і накладної ПОСТАЧАЛЬНИКА, за наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківській рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. ПОКУПЕЦЬ має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 травня 2021 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РОМАШКО ІГОР ІВАНОВИЧ
#2349911015
Переможець 48 150,00
UAH
24 травня 2021 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 17:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП РОМАШКО ІГОР ІВАНОВИЧ
#2349911015
48 150,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:17
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:58
ДУ2.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 15:23
ДУ №1 печінка, лопатка свиняча.PDF зміни до договору
08 жовтня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 14:08
Договір про закупівлю 55.pdf укладений
04 червня 2021 14:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 червня 2021 09:56
3 177,90 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
12 липня 2021 10:44
4 258,60 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
12 липня 2021 10:44
2 140,00 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
27 липня 2021 11:31
1 070,00 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
11 серпня 2021 10:06
1 070,00 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
18 серпня 2021 10:35
6 719,60 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
02 вересня 2021 10:05
1 070,00 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
20 вересня 2021 11:00
1 070,00 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
30 вересня 2021 10:16
19 013,90 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
13 жовтня 2021 10:06
1 070,00 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений
09 листопада 2021 10:55
1 096,75 UAH UA578201720344250002000029517
Обласний центр
UA433510050000026008073299601
ФОП Ромашко Ігор Іванович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 475,00
UAH