Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Йорданська, 5 ПВ-3168 в Оболонському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
118 667,60 UAH
UA-2021-05-24-014236-b e6dfde306c124c85ba8650f521363829
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2021 18:00
Очікувана вартість: 118 667,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Йорданська, 5 ПВ-3168 в Оболонському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Йорданська, 5 ПВ-3168 в Оболонському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД" 117 346,60
UAH з ПДВ
117 346,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2021 15:22
Електронний підпис
07 червня 2021 15:22
Електронний підпис
07 червня 2021 15:20
посвідчення Вязков.pdf
07 червня 2021 15:20
Посвідчення Віпна.pdf
07 червня 2021 15:20
Витяг з протоколу 138-20.pdf
07 червня 2021 15:20
17. Статут.pdf
07 червня 2021 15:20
7. Договір транспорт.pdf
07 червня 2021 15:20
6.2. Договір склад.pdf
07 червня 2021 15:20
6.1. Договір офіс.pdf
07 червня 2021 15:20
4. Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"
#43024559
Переможець 117 346,60
UAH з ПДВ
11 червня 2021 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2021 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"
#43024559
117 346,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 15:33
Звіт про виконання договору.docx.pdf укладений
14 липня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 12:58
Повідомлення про внесення змін 2.docx.p7s зміни до договору
14 липня 2021 12:57
ДУ №2 до Договору №15-КР (визначення нікчемності договору).pdf зміни до договору
14 липня 2021 12:57
Повідомлення про внесення змін 2.docx зміни до договору
14 липня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 13:58
ДУ №1 від 30.06.2021.pdf зміни до договору
05 липня 2021 13:57
Повідомлення про внесення змін.docx.pdf зміни до договору
05 липня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 13:02
Договір підряду №15-КР від 30.06.2021.pdf укладений
02 липня 2021 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Зменшити договірну ціну (вартість) Робіт і узгодити її в загальній сумі 95 238,19 (Дев’яносто п’ять двісті тридцять вісім грн. 19 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі – 19 047,64 (Дев’ятнадцять тисяч сорок сім грн. 64 коп.) гривень, що разом з ПДВ 114 285,83 (Сто чотирнадцять тисяч двісті вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 95 238,19 (Дев’яносто п’ять двісті тридцять вісім грн. 19 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі – 19 047,64 (Дев’ятнадцять тисяч сорок сім грн. 64 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 114 285,83 (Сто чотирнадцять тисяч двісті вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень, відповідає пропозиції Підрядника, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 5. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в Державній казначейській службі України, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 28 571,46 (Двадцять вісім тисяч п’ятсот сімдесят одна грн. 46 коп.) гривень, крім того ПДВ 20% в сумі 5 714,29 (П’ять тисяч сімсот чотирнадцять грн. 29 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 34 285,75 (Тридцять чотири тисячі двісті вісімдесят п’ять грн. 75 коп.) гривень, на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником.» 6. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди № 1 від «30» червня 2021 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 7. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди № 1 від «30» червня 2021 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). 8. З метою виправлення технічних помилок в підпункті 4.4.11. пункту 4.4. та пункті 15.3. Договору, Сторони домовились викласти п.п. 4.4.11. п. 4.4. та п. 15.3 Договору в новій редакції, а саме: - «4.4.11. призупинити платежі за виконані Роботи до отримання висновків внутрішнього аудиту, організованого за ініціативою Головного розпорядника бюджетних коштів, яка може бути у разі неподання Підрядником письмового звіту Замовнику (п.п.4.1.10. п.4.1) чи отримання неповної інформації за звітом чи встановлення фактів використання бюджетних коштів не за визначеними в Положенні напрямками.»; - «15.3. Підрядник не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту закінчення Робіт на Об'єкті будівництва письмово повідомляє Замовника про готовність до передачі закінчених Робіт (Об’єкта будівництва) і в якості додатків до листа передає Замовнику документацію згідно п.п. 4.1.24. п.4.1. Договору.». 7. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 8. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 9. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 10. До Додаткової угоди додається: - Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в редакції Додаткової угоди № 1 від «30» червня 2021 року з кошторисними розрахунками. - Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в редакції Додаткової угоди № 1 від «30»червня 2021 року.»
Номер договору про закупівлю: №15-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. У зв’язку з виявленням невідповідності змісту Календарного графіка виконання Робіт (Додаток 1 до Договору), підписаного Сторонами при укладенні Договору, умовам оголошення про закупівлю (у тому числі п. 2.1. оприлюдненого тексту проекту Договору) та пропозиції учасника, що призвело до порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону, Сторони домовилися визнати Договір нікчемним згідно норм підпункту 2 частини 1 ст. 43 Закону. 2. Відповідно до норм ч.1 ст. 236 Цивільного кодексу України нікчемний правочин є недійсним з моменту його вчинення, тобто з 30.06.2021 року, тому Сторони позбавлені можливості виправити виявлену технічну помилку. 3. Відповідно до норм ч. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. 4. Враховуючи, що за умовами Договору Сторони не вчиняли жодних дій на виконання своїх прав та обов’язків по Договору, крім перерахування Підрядником на поточний рахунок Замовника грошового забезпечення виконання Договору, наслідки, що пов'язані з його нікчемністю, відсутні, крім обов’язку Замовника повернути грошове забезпечення Підряднику. 5. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання та права Сторін по Договору, що передбачалися на майбутнє, можливість настання їх у майбутньому припиняється і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором, крім обов’язку Замовника повернути грошове забезпечення Підряднику в строки та порядку, передбаченому договором забезпечення виконання договору про закупівлю від 30.06.2021 року №15-КРЗБ. 6. Ця Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі використання). 7. Цю Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін.»
Номер договору про закупівлю: №15-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 114 285,83
UAH (в тому числі ПДВ 19 047,64 UAH)