Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Вишгородська, 42/1 (СШ №16), ПВ-3138 в Оболонському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
855 418,80 UAH
UA-2021-05-24-014227-b 1db60ba7fbdd4799bdd4f3bb5aed2340
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2021 18:00
Початок аукціону: 08 червня 2021 15:23
Очікувана вартість: 855 418,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Вишгородська, 42/1 (СШ №16), ПВ-3138 в Оболонському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Вишгородська, 42/1 (СШ №16), ПВ-3138 в Оболонському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.Вид закупівлі: Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2021 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Виробничо-будівельне об`єднання" 853 459,20
UAH з ПДВ
833 459,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 836 223,76
UAH з ПДВ
836 223,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2021 17:31
Електронний підпис
07 червня 2021 17:27
HAKA3 щодо майна.pdf
07 червня 2021 17:27
Проект договору.pdf
07 червня 2021 17:27
Витяг.pdf
07 червня 2021 17:27
Лицензия.pdf
07 червня 2021 17:27
2. Гарантійний лист.pdf
07 червня 2021 17:27
Статут.pdf
07 червня 2021 17:27
Інвентаризація майна.pdf
07 червня 2021 17:27
Лист-відгук.pdf
07 червня 2021 17:27
Цінова пропозиція..pdf
07 червня 2021 17:27
Сертификат_сметчика.pdf
07 червня 2021 17:27
Кб2, Кб3, Кб2В.pdf
07 червня 2021 17:27
Договір забезпечення.pdf
07 червня 2021 17:27
Наказ про призначення.pdf
07 червня 2021 17:27
Статут редакція 2014.pdf
07 червня 2021 17:27
Посвідчення.pdf

Публічні документи

07 червня 2021 17:21
Електронний підпис
07 червня 2021 16:40
Електронний підпис
07 червня 2021 16:40
Електронний підпис
07 червня 2021 16:23
32 Гарантія страхова..pdf
07 червня 2021 16:23
28. Протокол 03062021.pdf
07 червня 2021 16:23
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ..pdf
07 червня 2021 16:23
2.2. НАКАЗ, протоколи.pdf
07 червня 2021 16:23
1.1. Договір №202132 Київ.pdf
07 червня 2021 16:23
30. Печатка..pdf
07 червня 2021 16:23
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 5..pdf
07 червня 2021 16:23
ПН.pdf
07 червня 2021 16:23
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Виробничо-будівельне об`єднання"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Виробничо-будівельне об`єднання"
#14072300
Відхилено 833 459,20
UAH з ПДВ
11 червня 2021 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 836 223,76
UAH з ПДВ
11 червня 2021 16:18

Документи

11 червня 2021 16:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
836 223,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 10:46
Звіт про виконання договору.pdf укладений
17 січня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:15
Повідомлення про внесення змін 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:14
ДУ №3 від 24.12.2021 р.до Дог. №11-КР на ЗМЕНШЕННЯ.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 15:54
Повідомлення про внесення змін.docx.pdf зміни до договору
13 липня 2021 15:54
ДУ №2 від 13.07.2021 до Дог. №11-КР без АВАНСУ.pdf зміни до договору
13 липня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 12:37
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
05 липня 2021 12:37
Додаткова угода №1 до договору підряду №11-КР від 30.06.2021 р..pdf зміни до договору
05 липня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 11:29
Договір підряду №11-КР від 30.06.2021 р..pdf укладений
05 липня 2021 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. З метою виправлення технічних помилок в підпункті 4.4.11. пункту 4.4. та пункті 15.3. Договору, Сторони домовились викласти п.п. 4.4.11. п. 4.4. та п. 15.3 Договору в новій редакції, а саме: - «4.4.11. призупинити платежі за виконані Роботи до отримання висновків внутрішнього аудиту, організованого за ініціативою Головного розпорядника бюджетних коштів, яка може бути у разі неподання Підрядником письмового звіту Замовнику (п.п.4.1.10. п.4.1) чи отримання неповної інформації за звітом чи встановлення фактів використання бюджетних коштів не за визначеними в Положенні напрямками.»; - «15.3. Підрядник не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту закінчення Робіт на Об'єкті будівництва письмово повідомляє Замовника про готовність до передачі закінчених Робіт (Об’єкта будівництва) і в якості додатків до листа передає Замовнику документацію згідно п.п. 4.1.24. п.4.1. Договору.». 2. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін.»
Номер договору про закупівлю: №11-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "1. Керуючись п.19.2. Розділу 19 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №11-КР від 30.06.2021 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди №2 від «13» липня 2021 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 6. До Додаткової угоди додається: Додаток 3 до Договору – «План фінансування будівництва» в редакції Додаткової угоди №2 від «13»липня 2021 року."
Номер договору про закупівлю: №11-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаних Підрядником та вказаних в Акті приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (КБ-2в №1/11-КР від 02.08.2021 р.), що не впливає на досягнення показників та якісних характеристик Об'єкта, визначених у проектній документації, та можливість його експлуатації за призначенням відповідно до Договору. 2. Переглянути договірну ціну (вартість) Робіт за Договором з урахуванням зменшення обсягів Робіт і встановити її в сумі 685360,62 (Шістсот вісімдесят п'ять тисяч триста шістдесят грн. 62 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 137072,12 (Сто тридцять сім тисяч сімдесят дві грн. 12 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 822432,74 (Вісімсот двадцять дві тисячі чотириста тридцять дві грн. 74 коп.) гривень. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором становить 685360,62 (Шістсот вісімдесят п'ять тисяч триста шістдесят грн. 62 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 137072,12 (Сто тридцять сім тисяч сімдесят дві грн. 12 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 822432,74 (Вісімсот двадцять дві тисячі чотириста тридцять дві грн. 74 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти Додаток 2 до Договору – Договірна ціна в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №3 від «24» грудня 2021 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 6. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. 7. Дана Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання Сторонами та скріплення їх печатками (у разі їх використання), і є невід’ємною частиною Договору. 8. Ця Додаткова угода укладена в 2 (двох) оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної із Сторін. 9. До Додаткової угоди додається: Додаток 2 - Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №3 від «24» грудня 2021 року з кошторисними розрахунками Підрядника.»
Номер договору про закупівлю: №11-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 822 432,74
UAH (в тому числі ПДВ 137 072,12 UAH)