Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оздоровчий табір "Маяк" Служби безпеки України |
Код ЄДРПОУ: | 20000083 |
Місцезнаходження: | 71107, Україна , Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Айвазовського, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олена Антонова +380615378396 mayaksbu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 14:11 |
Очікувана вартість: | 21 800 401,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,75% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням Учасником тендерної пропозиції, надається у вигляді банківської гарантії. На підтвердження реалізації гарантії учасник повинен надати документи, що підтверджує покриття банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозтції (виписку банку, плвтіжне доручення, тощо, з відміткою банку про зарахування коштів на рахунок банку). Банківська гарантія повинна мати реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 року за № 41/10321 (далі – Постанова Правління НБУ № 639) (зі змінами та доповненнями). Тендерна документація, що супроводжується банківською гарантією, оформленою без дотримання вимог Постанови Правління НБУ № 639, Замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені Замовником. Розмір забезпечення має складати 0,5% від очікуваної вартості закупівлі 109 002 грн. 01 коп. (сто дев’ять тисяч дві гривні 01 копійка). У разі невідповідності суми, зазначеної в банківській гарантії, сумі гарантії, визначеній в тендерній документації, така тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 109002.01 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5% від вартості договору та має бути внесене Учасником-переможцем після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладання договору про закупівлю на рахунок Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст. 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 | |
Дата виставлення рахунку | Замовник може перерахувати Генпідряднику попередню оплату/аванс у розмірі - 30% ціни договору. У відповідності до п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати ттоварів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070, Замовник перераховує попередню оплату/аванс виключно шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий в органах Державного Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором. Попередня оплата призначається для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, обладнання та виробів. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання : | 15% |
у строк, що складає менш ніж 60%: | 15% |
у строк від 60% до 80%: | 10% |
у строк, що складає більше 80%, включно до 99%: | 5% |
у строк, що дорівнює 100%: | 0% |
Порядок здійснення фінансування та оплати робіт: | 15% |
оплата робіт без попередньої оплати: | 15% |
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 10% вартості обсягу робіт: | 10% |
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 20% вартості обсягу робіт: | 5% |
оплата робіт з попередньою оплатою у розмірі 30% вартості обсягу робіт: | 0% |
26 травня 2021 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 15:05 |
ТД.doc | |
24 травня 2021 15:05 |
Додаток 3.docx |
26 травня 2021 11:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2021 15:05 |
ТД.doc
|
|||
24 травня 2021 15:05 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» не може погодитися з рішеннями стосовно підстави відхилення.
Гарантія була оформлена згідно з вимогами до забезпечення тендерної пропозиції, вказаними в тендерної документації в рамках закупівлі № UA-2021-05-24-010159-b.
Гарантія оформлена в електронній формі та підписана кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта, що скріплений кваліфікованою електронною печаткою Гаранта (далі – «засоби КЕП Гаранта»). Засоби КЕП Гаранта накладено на Гарантію за допомогою програмного комплексу користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК-1» та можуть бути підтверджені та перевірені онлайн на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Виходячи з вищевикладеного подана у нашій пропозиції електронна гарантія № 11523141000 у форматі PDF (назва файлу «Гарантія11523141000.pdf») містить інтегрований кваліфікований електронний підпис та печатку, що можна перевірити за вище сказаним посиланням.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що рішення Тендерного комітету Оздоровчого табору «МАЯК» Служби безпеки Украйни порушує принцип здійснення закупівель, встановлений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Просимо вас повністю скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» та визнати наше підприємство переможцем процедури закупівлі.
Номер скарги: UA-2021-05-24-010159-b.b2
Статус: Очікує розгляду
Скаржник: ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД, Код ЄДРПОУ:37313780
Дата подання: 29 червня 2021 17:12
Скарга на дії Замовника
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Оздоровчим табором «Маяк» Служби безпеки України (далі – Замовник), було проведено закупівлю «Реконструкція будівель трьох спальних корпусів з прибудовами (літ.: «Х,х»; літ.: «Х1,х1»; літ.: «Ц,ц» Оздоровчого табору «Маяк» СБ України за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Айвазовського,1» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція. Номер закупівлі UA-2021-05-24-010159-b. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій в аукціоні взяли участь: - ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» з ціновою пропозицією 21 751 304,65грн з ПДВ, приведена ціна – 16 917 681,39грн з ПДВ; - ФОП Шабашов Євген Вікторович з ціновою пропозицією 21 760 685,78грн без ПДВ, приведена ціна – 21 760 685,78грн з ПДВ. За результатом розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник розмістив у системі Протокол №6 засідання тендерного комітету від 24.06.2021р (далі – Протокол відхилення) з інформацією щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД». Дата та час публікації інформації: 24 червня 2021 08:23. Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» (далі – Скаржник) не погоджується з рішеннями Замовника та вважає що його дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та права і законні інтереси Скаржника. В Протоколі відхилення Замовник зазначає, що в порушення п.2 розділу ІІІ документації конкурсних торгів (Банківська гарантія подається за вибором Учасника у вигляді сканованої копії банківської гарантії (гарантії забезпечення пропозиції), або електронного документу з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства (подається в окремому архіві у тому вигляді, у якому гарантія була отримана Учасником від банку) учасником надано файл у форматі .pdf, який не дає можливостей перевірити автентичність електронно-цифрового підпису (не надано додаткових супровідних файлів електронного підпису та печатки, які створюються банком разом із електронним документом та засвідчують його). Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі - документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до вимог, зазначених у п. 2 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). Відповідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, банківська гарантія подається за вибором Учасника у вигляді сканованої копії банківської гарантії (гарантії забезпечення пропозиції), або електронного документу з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства (подається в окремому архіві у тому вигляді, у якому гарантія була отримана Учасником від банку)… Тендерна пропозиція, що супроводжується електронним файлом банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) або власноручно зміненим Учасником файлом банківської гарантії (перейменованим, включеним до складу інших файлів) або електронним файлом банківської гарантії, на якому відсутній електронно-цифровий підпис, або електронним файлом, стосовно якого вчинялися інші дії, що призводять до неможливості перевірки автентичності електронно-цифрового підпису, Замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Скаржника було надано файл «Гарантія 11523141000» який містить кваліфікований цифровий підпис уповноваженої особи Гаранта, що скріплений кваліфікованою електронною печаткою Гаранта. Зазначена інформація підтверджується при перевірці зазначеного файлу на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify, що підтверджується скріншотами із зазначеного сайту. Відповідно до інформації, зазначеної в електронній банківській гарантії, Гарантія оформлена в електронній формі та підписана кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Гаранта, що скріплений кваліфікованою електронною печаткою Гаранта (далі – «засоби КЕП Гаранта»). Засоби КЕП Гаранта накладено на Гарантію за допомогою програмного комплексу користувача центру сертифікації ключів «ІІТ Користувач ЦСК-1» та можуть бути підтверджені та перевірені онлайн на веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Виходячи з вищевикладеного подана у складі тендерної пропозиції електронна гарантія № 11523141000 у форматі PDF (назва файлу «Гарантія11523141000.pdf») містить інтегрований кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку, та відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, банківська гарантія надана в складі тендерної пропозиції у тому вигляді, у якому гарантія була отримана Учасником від банку. Скаржником виконано вимоги Замовника щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД», чим в свою чергу порушив принципи здійснення закупівель, а також майнові права та інтереси ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД». Відповідно до вимог частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. При відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД», Замовником було порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Через необ’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД» та порушення Замовником норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, наша пропозиція була відхилена, чим порушено майнові права та інтереси ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД». Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі UA-2021-05-24-010159-b, а саме про безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД». 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення №6 від 24.06.2021р про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД». Додатки: 1. Протокол засідання Тендерного комітету Оздоровчого табору «МАЯК» Служби безпеки України № 6 від 24.06.2021 року. Файл «2021-06-24_08-04-06_winscan_to_pdf». 2. Електронна банківська гарантія з інтегрованим кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою гаранта. Файл «Гарантія 11523141000». 3. Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису. Файл «Гарантія 11523141000_Validation_Report».
Скарги до процедури
Дата подання: 29 червня 2021 17:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000024 ● 5bc01c7c4b2e4c06b1fc88ae755aa98b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:21 |
НАКАЗ
13.08.2021 №427
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2021 № 427
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2021-05-24-010159-b, ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться оздоровчим табором "Маяк" Служби безпеки України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 16:20:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться оздоровчим табором "Маяк" Служби безпеки України (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ДК ID: UA-2021-05-24-010159-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
- яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- на підставі яких критеріїв (строк виконання, порядок здійснення фінансування та оплати робіт тощо) пропозиція переможця визначена системою з коефіцієнтом 1,2857142857, з приведеною ціною 16 917 681,39 грн? Надати скріншот с електронного кабінету Замовника з визначенням відповідних критеріїв або інший документ, в якому міститься відповідна інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 09:54:11
Відповідь на звернення
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації «Реконструкція будівель трьох спальних корпусів з прибудовами (літ.: «Х,х»; літ.: «Х1,х1»; літ.: «Ц,ц» Оздоровчого табору «Маяк» СБ України за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Айвазовського,1» та проведеної комплексної експертизи (експертний звіт від 17.12.2020 №32759).
Розмір бюджетного фінансування щорічно доводиться кошторисом оздоровчого табору «Маяк» СБ України, який затверджується Головою СБ України. Відповідно до кошторису на 2021 рік розмір бюджетного фінансування по КЕКВ 3142 - реконструкція та реставрація інших об’єктів становить 5000000,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до зведення витрат затвердженого в установленому порядку.
Власний веб-сайт в оздоровчому таборі «Маяк» СБ України відсутній.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у п’ятому розділі тендерної документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-19 13:48:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться оздоровчим табором "Маяк" Служби безпеки України (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ДК ID: UA-2021-05-24-010159-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно п. 4-1 .постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
В зв’язку з відсутністю власного сайту оздоровчого табору "Маяк" Служби безпеки України прошу надати скріншот з сайту головного розпорядника бюджетних коштів або пояснення щодо причин не розміщення вищезазначеної інформації, передбаченої постановою Кабінету міністрів України.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-26 08:37:30
Відповідь на звернення
Оздоровчий табір «Маяк» СБ України не має технічної можливості розміщувати інформацію на сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Доступ до сайту головного розпорядника бюджетних коштів в оздоровчому таборі «Маяк» СБ України відсутній.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-02 11:11:46
Запит замовнику на пояснення та документи
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яка проводиться оздоровчим табором "Маяк" Служби безпеки України (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ДК ID: UA-2021-05-24-010159-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
Прошу надати сканкопію платіжного доручення щодо перерахування 0,5% від ціни договору забезпечення виконання договору, передбаченого пунктом 9.1 договору про закупівлю за державні кошти від 04.08.2021 №29.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-09 15:57:31
Звернення щодо роз'яснення змісту
06 вересня 2021 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, за результатом проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-24-010159-b, було опубліковано висновок, відповідно до змісту якого Замовника було зобов'язано вжити заходів, щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України.
Користуючись правом, наданим ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник просить орган державного фінансового контролю роз’яснити зміст зобов’язань, визначених у висновку, а саме які заходи, щодо припинення договірних відносин має вжити останній, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України.
Так, згідно ч. 9 ст.41 Закон України "Про публічні закупівлі", передбачає можливість припинення договірних відносин тільки у разі:
- закінчення строку дії договору про закупівлю,
- виконання договору про закупівлю,
- розірвання договору про закупівлю,
про що замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі відповідний звіт.
В свою чергу, норми Цивільного та Господарського кодексів України передбачають можливість припинення зобов'язань у зв'язку з:
- розірванням договору (ст. 653 ЦК України та 188 ГК України);
- виконанням зобов'язання (ст. 599 ЦК України);
- переданням передання боржником кредиторові відступного (грошей, іншого майна тощо)(ст. 600 ЦК України);
- зарахуванням зустрічних однорідних вимог (ст. 601 ЦК України);
- домовленістю сторін (ст. 604 ЦК України);
- прощенням боргу (ст. 604 ЦК України);
- поєднанням боржника і кредитора в одній особі ст. 605 ЦК України);
- неможливістю його виконання у зв'язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає. ст. 607 ЦК України);
- смертю фізичної особи та ліквідацією юридичної особи (ст. 607-608 ЦК України);
- односторонньої відмови від зобов'язання, у зв'язку з порушенням зобов'язання однією зі сторін.
Отже, Замовник просить роз’яснити в якому порядку, на підставі якої статті Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України та які саме дії необхідно вчинити Замовнику для усунення виявленого порушення шляхом припинення договірних відносин.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-09-13 16:48:41
Роз’яснення щодо висновку
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надає роз’яснення щодо висновку за результатами моніторингу. Замовнику слід скористатися нормами Цивільного кодексу України, а саме статті 652 «Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин»
Стаття 652 Цивільного кодексу України передбачає наступний алгоритм дій.
У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:
1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;
2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;
3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;
4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.
3. У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору.
4. Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку.
2021-09-13 13:48:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • відсутній механізм
Порушення усунуто шляхом внесення змін до договору, за іншими порушеннями відсутній механізм усунення, зобов'язання виконано.
2021-09-16 08:20:09
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
RISK-1-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД |
21 751 304,65
UAH з ПДВ
|
21 751 304,65
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 16 917 681.39 | Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шабашов Євген Вікторович |
21 760 685,78
UAH з ПДВ
|
21 760 685,78
UAH з ПДВ
|
1 | 21 760 685.78 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД #37313780 |
Рішення скасоване |
21 751 304,65
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 10:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2021 15:41
|
ФОП Шабашов Євген Вікторович #3064809799 |
Рішення скасоване |
21 760 685,78
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 10:27
|
|
ТОВ ІНВЕСТ-УНІВЕРСАЛ-БУД #37313780 |
Переможець |
21 751 304,65
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 13:43
|
2022-01-31_13-41-14_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 13:09
|
2022-01-27_12-41-30_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2021 14:18
|
2021-08-17_14-00-24_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2021 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 11:01
|
2021-08-16_10-51-52_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 13:31
|
ilovepdf_merged (1)_compressed.pdf | укладений |
04 серпня 2021 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При публікації оголошення за предметом закупівлі Реконструкція будівель трьох спальних корпусів з прибудовами (літ.: «Х,х»; літ.: «Х1,х1»; літ.: «Ц,ц» Оздоровчого табору «Маяк» СБ України за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Айвазовського,1), код ДК 021:2015 –45454000-4 (Реконструкція) спочатку було визначено строк виконання робіт з 01 липня 2021 року по 31 грудня 2022 року. У зв’язку з тим, що рішення тендерного комітету перевірялося адміністративною колегією Антимонопольного комітету України договір з Учасником укладено в більш пізніший строк, ніж планувалося. Відповідно до цього, змінено початок строків виконання робіт з 01 липня 2021 року на 01 вересня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.3. Договору викласти в наступній редакції: Замовник може перерахувати Генпідряднику попередню оплату/аванс у розмірі - 20% ціни договору. У відповідності до п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070, Замовник перераховує попередню оплату/аванс виключно шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий в органах Державного Казначейства № UA958201720355359600000702993 у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього договору визначається на підставі договірної ціни що додається до цього договору (Додаток 1) і розрахованої відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-162013 та становить 21751304,65 (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят одна тисяча триста чотири грн. 65 коп.) з урахуванням ПДВ 3625217,44 (три мільйона шістсот двадцять п’ять тисяч двісті сімдесят грн. 44 коп.).в тому числі ціна договору на 2021 рік становить 4892875,85 грн. (чотири мільйони вісімсот дев’яносто дві тисячі вісімсот сімдесят п’ять грн. 85 коп., у тому числі ПДВ 815479,31 (вісімсот п’ятнадцять тисяч чотириста сімдесят дев’ять грн. 31 коп.).ціна договору на 2022 рік становить 16858428,80 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят вісім тисяч чотириста двадцять вісім грн. 80 коп., у тому числі ПДВ 2809738,13 (два мільйона вісімсот дев’ять тисяч сімсот тридцять вісім грн. 13 коп.). Пункт 4.3. Договору викласти в наступній редакції: Замовник може перерахувати Генпідряднику попередню оплату/аванс в 2021 році двома платежами в сумі 933532,10 грн., в 2022 році у розмірі - 20% ціни договору в сумі 3371685,76 грн., шістьма платежами. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звіті про результати проведення процедури на предмет закупівлі Реконструкція за кодом ДК 021:2015 –45454000-4 (Реконструкція будівель трьох спальних корпусів з прибудовами (літ.: «Х,х»; літ.: «Х1,х1»; літ.: «Ц,ц» Оздоровчого табору «Маяк» СБ України за адресою: Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Айвазовського,1) UA-2021-05-24-010159-b від 04 серпня 2021 помилково вказано строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31 грудня 2022. Вважати правильним строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг по липень 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |