Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ; (НК 024:2019 : 61937- Бахили хірургічні ;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна , одноразового застосування ;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне ;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії ;
16649 Основний набір внутрішньовенного введення ;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання , нестерильна.
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-05-24-003945-b ● eb851e1e4b214c4db55a1b1f30ece991
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ,ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 02012148 |
Вебсайт: | https://www.inpn.orq.ua |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, 46 |
Контактна особа: |
Наталія Михайлівна Кандимова +380962395391,+380577255820,+380634090117 tender-prozoro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
8- найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пара
Бахили хірургічні низькі одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
150 штуки
Лінія "Infusomat Space" 250 см стандарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
15000 штуки
Маска медична захисна , тришарова (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 35177 — Маска хірургічна, одноразового застосування
500 штуки
Покриття операційне стерильне одноразове , СМС щільність 30г/м2, розмір 120*210 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198000-4 — Лікарняні паперові вироби
НК 024:2019: 47783 — Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне
1200 штуки
Пристрій для ззяття крові ВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 58490 — Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії
15000 штуки
Пристрій д/влив. кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
1600 штуки
Пристрій д/перелив. крові, кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
2000 штуки
Шапочки медичні одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. ПОКУПЕЦЬ повинен сплатити за поставлений товар не пізніше 10 днів з дати поставки Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення за КПКВ 6561060/0 КЕКВ 2220 на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 11:46 |
Нова редакція Оголошення на спрощену закупівлю з додатками.docx | |
28 травня 2021 11:46 |
ПЕРЕЛІК змін до оголошення.doc | |
28 травня 2021 11:46 |
НОВА редакція ДОДАТОК № 2 ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.docx | |
24 травня 2021 11:12 |
Оголошення на спрощену закупівлю з додатками.docx | |
24 травня 2021 11:12 |
ДОДАТОК № 2 ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.docx | |
24 травня 2021 11:12 |
ДОДАТОК № 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
28 травня 2021 11:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2021 11:46 |
Нова редакція Оголошення на спрощену закупівлю з додатками.docx
|
|||
28 травня 2021 11:46 |
ПЕРЕЛІК змін до оголошення.doc
|
|||
28 травня 2021 11:46 |
НОВА редакція ДОДАТОК № 2 ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.docx
|
|||
24 травня 2021 11:12 |
Оголошення на спрощену закупівлю з додатками.docx
|
|||
24 травня 2021 11:12 |
ДОДАТОК № 2 ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.docx
|
|||
24 травня 2021 11:12 |
ДОДАТОК № 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних показників бахіл
Дата подання: 28 травня 2021 11:25
Дата відповіді: 28 травня 2021 11:51
Яка у бахіл Ах товщина плівки ПФХ у одиницях виміру "мікрон", або щільність плівки ПВХ у г/м2?
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовник вносить зміни до оголошення про спрощену закупівлю. Дякуємо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-24-003945-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Песковацька Катерина Василівна, Код ЄДРПОУ:2759121267
Дата подання: 15 червня 2021 12:47
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2021 11:46
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу щодо безпідставного відхилення пропозиції Учасника №2 Фізичної особи- підприємця Песковацька Катерина Василівна , ідентифікаційний код ФОП 2759121267, яка була подана на участь у спрощеній закупівлі згідно предмету закупівлі: Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні;
(НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, Уповноважена особа Замовника ДУ «Інститут неврології, психіатрії та наркології Національної академії медичних наук України» повідомляє:
Спрощена закупівля : Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; (НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, проводиться Замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII ( зі змінами) , (далі – Закон).
Відповідно до протоколу № 47 від 14 червня 2021 р ., Замовником була відхилена пропозиція Учасника №2 -ФОП Песковацька Катерина Василівна, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі .
На вимогу Замовника, відповідно до пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( надалі- розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку №2), Учасник зобов’язаний був надати гарантійний лист (оригінал) у довільній формі, щодо підтвердження відповідності наступним вимогам:
« 2. Товар, запропонований учасником, повинен відповідати наступним вимогам:
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись інформаційними документами на цей товар, який засвідчує якість товару (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості, тощо);
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності (якщо термін придатності встановлюється виробником);
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії товару.
Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товару проводиться заміна якісним товаром протягом десяти календарних днів з дати постачання за рахунок учасника;
На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) у довільний формі».
Структура викладення тексту Замовника , або як вважає Учасник, стиль викладу тексту вимоги , має на увазі, що кожен пункт розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 підтверджується документом : чи то копії декларації, або інших документів , як то у пункті 1 розділу 1 «Загальні вимоги»; чи то гарантійні листи, як то у пункті 2 та пункті 3 розділу 1 «Загальні вимоги».
Пункт 2 розділу 1 «Загальні вимоги» складається з 4 ( чотирьох) підпунктів , які починаються з тире та закінчується крапкою з комою. Тобто, замовник вимагав надати гарантійний лист на весь 2 пункт розділу 1 «Загальні вимоги», які включають всі 4 (чотири) підпункти.
Учасник № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна вирішив надати довідки окремо на 1 (перший) підпункт пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» та на 4 ( четвертий ) підпункт пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» .
На підпункти 2 та 3 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Учасник ніякої інформації не надав, мотивуючи тим, що «вимога: «На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) у довільний формі.» має відношення лише до абзацу 2 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 до вимоги: «Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена;», тому що після абзацу 1 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, який закінчується «крапкою», не було жодної вимоги про надання гарантійного листа. Оскільки Замовник, вибравши відповідний стиль викладу тексту вимоги розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, ввів в заблудження Учасника».
Але, якщо уважно прочитати весь розділ 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, то стає зрозуміло , що замовник вимагав документальне підтвердження до кожного пункту цього розділу.
Якщо стиль викладу тексту вимоги є не зрозумілим Учаснику, то чому він надав інформацію щодо першого підпункту. До того ж , Замовник зауважує, що відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Учасник не скористався цим правом , що свідчить про те, що інформація, яка зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі є зрозумілою для Учасника та не потребує внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Виходячи з вищенаведеного та підставі рішення ( Протокол № 48 від 16.06.2021 р.) Замовник вирішив: - не задовільнити вимогу Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, ідентифікаційний код ФОП 2759121267 як таку, що є безпідставною.
-вважати відхилення пропозиції Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, яка подана на спрощену закупівлю: Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні;
(НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-24-003945-b – відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону- правомірним.
Замовник , також, зауважує , що інші недоліки , які виявлені при розгляді пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна , як то : звернення до комітету конкурсних торгів, ( спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону проводиться лише уповноваженою особою та тендерний комітет не має відношення до спрощеної закупівлі); некоректних термінів , які відсутні у спрощеній закупівлі ( документація конкурсних торгів); відсутність номерів, дати на документах, які складені учасником ,(які мають мати ознаки документу) ; надання документів , які мають відношення до процедури – відкритих торгів ( Ст.16 та ст 17 Закону); не впливали на остаточне рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна.
Головна підстава для відхилення пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна – надання документів не в повному обсязі , які є важливими для Замовника, яка є медичною установою та має відділ нейрохірургії та відділення анестезіології.
Уповноважена особа Замовника висловлює подяку Учаснику №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна за участь у спрощеній закупівлі та сподівається на подальшу співпрацю.
Уповноважена особа Замовника Н.М. Кандимова
На Вашу вимогу щодо безпідставного відхилення пропозиції Учасника №2 Фізичної особи- підприємця Песковацька Катерина Василівна , ідентифікаційний код ФОП 2759121267, яка була подана на участь у спрощеній закупівлі згідно предмету закупівлі: Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні;
(НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, Уповноважена особа Замовника ДУ «Інститут неврології, психіатрії та наркології Національної академії медичних наук України» повідомляє:
Спрощена закупівля : Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; (НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, проводиться Замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII ( зі змінами) , (далі – Закон).
Відповідно до протоколу № 47 від 14 червня 2021 р ., Замовником була відхилена пропозиція Учасника №2 -ФОП Песковацька Катерина Василівна, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі .
На вимогу Замовника, відповідно до пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( надалі- розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку №2), Учасник зобов’язаний був надати гарантійний лист (оригінал) у довільній формі, щодо підтвердження відповідності наступним вимогам:
« 2. Товар, запропонований учасником, повинен відповідати наступним вимогам:
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись інформаційними документами на цей товар, який засвідчує якість товару (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості, тощо);
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності (якщо термін придатності встановлюється виробником);
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії товару.
Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товару проводиться заміна якісним товаром протягом десяти календарних днів з дати постачання за рахунок учасника;
На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) у довільний формі».
Структура викладення тексту Замовника , або як вважає Учасник, стиль викладу тексту вимоги , має на увазі, що кожен пункт розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 підтверджується документом : чи то копії декларації, або інших документів , як то у пункті 1 розділу 1 «Загальні вимоги»; чи то гарантійні листи, як то у пункті 2 та пункті 3 розділу 1 «Загальні вимоги».
Пункт 2 розділу 1 «Загальні вимоги» складається з 4 ( чотирьох) підпунктів , які починаються з тире та закінчується крапкою з комою. Тобто, замовник вимагав надати гарантійний лист на весь 2 пункт розділу 1 «Загальні вимоги», які включають всі 4 (чотири) підпункти.
Учасник № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна вирішив надати довідки окремо на 1 (перший) підпункт пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» та на 4 ( четвертий ) підпункт пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» .
На підпункти 2 та 3 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Учасник ніякої інформації не надав, мотивуючи тим, що «вимога: «На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) у довільний формі.» має відношення лише до абзацу 2 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 до вимоги: «Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена;», тому що після абзацу 1 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, який закінчується «крапкою», не було жодної вимоги про надання гарантійного листа. Оскільки Замовник, вибравши відповідний стиль викладу тексту вимоги розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, ввів в заблудження Учасника».
Але, якщо уважно прочитати весь розділ 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, то стає зрозуміло , що замовник вимагав документальне підтвердження до кожного пункту цього розділу.
Якщо стиль викладу тексту вимоги є не зрозумілим Учаснику, то чому він надав інформацію щодо першого підпункту. До того ж , Замовник зауважує, що відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Учасник не скористався цим правом , що свідчить про те, що інформація, яка зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі є зрозумілою для Учасника та не потребує внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Виходячи з вищенаведеного та підставі рішення ( Протокол № 48 від 16.06.2021 р.) Замовник вирішив: - не задовільнити вимогу Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, ідентифікаційний код ФОП 2759121267 як таку, що є безпідставною.
-вважати відхилення пропозиції Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, яка подана на спрощену закупівлю: Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні;
(НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-24-003945-b – відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону- правомірним.
Замовник , також, зауважує , що інші недоліки , які виявлені при розгляді пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна , як то : звернення до комітету конкурсних торгів, ( спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону проводиться лише уповноваженою особою та тендерний комітет не має відношення до спрощеної закупівлі); некоректних термінів , які відсутні у спрощеній закупівлі ( документація конкурсних торгів); відсутність номерів, дати на документах, які складені учасником ,(які мають мати ознаки документу) ; надання документів , які мають відношення до процедури – відкритих торгів ( Ст.16 та ст 17 Закону); не впливали на остаточне рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна.
Головна підстава для відхилення пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна – надання документів не в повному обсязі , які є важливими для Замовника, яка є медичною установою та має відділ нейрохірургії та відділення анестезіології.
Уповноважена особа Замовника висловлює подяку Учаснику №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна за участь у спрощеній закупівлі та сподівається на подальшу співпрацю.
Уповноважена особа Замовника Н.М. Кандимова
Номер вимоги: UA-2021-05-24-003945-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Песковацька Катерина Василівна, Код ЄДРПОУ:2759121267
Дата подання: 15 червня 2021 12:51
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2021 11:38
На підставі рішення ( Протокол № 48 від 16.06.2021 р.) Замовник вирішив: - не задовільнити вимогу Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, ідентифікаційний код ФОП 2759121267 як таку, що є безпідставною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МТВ-ФАРМ" |
120 015,00
UAH з ПДВ
|
115 942,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Песковацька Катерина Василівна |
131 116,00
UAH з ПДВ
|
116 234,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" |
127 399,20
UAH з ПДВ
|
116 767,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП" |
138 057,00
UAH з ПДВ
|
138 057,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МТВ-ФАРМ" #41162547 |
Відхилено |
115 942,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 15:18
|
ФОП Песковацька Катерина Василівна #2759121267 |
Відхилено |
116 234,50
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 15:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" #38493226 |
Переможець |
116 767,20
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 14:56
|
Додаткова угода №1 від 29.06.2021 р..pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 13:56
|
Додаток № 1 до Договору 347-21 від 29.06.2021.pdf | укладений |
29 червня 2021 13:55
|
Договір № 347-21 від 29.06.2021 р..pdf | укладений |
29 червня 2021 13:55
|
Додаток №1 до Договору № 347-21.pdf | укладений |
25 червня 2021 13:42
|
Договір № 347-21.pdf | укладений |
25 червня 2021 13:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 5 пункту 11.1. Договору № 347/27 про поставку товару від 29.06.2021 р. , а саме : погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились зменшити суму договору на 0 грн.61коп. (0 грн. шістдесят одна коп.). Викласти пункт 3.2 Договору у наступній редакції: «Загальна сума цього Договору складає: 116 766 грн.59 коп. (сто шістнадцять тисяч сімсот шістдесят шість грн. 59 коп.) , в т.ч. ПДВ : 1427 грн. 09 коп.(одна тисяча чотириста двадцять сім грн. 09 коп.) ». |
Номер договору про закупівлю: | № 347/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |