Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ; (НК 024:2019 : 61937- Бахили хірургічні ; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення; 35177- Маска хірургічна , одноразового застосування ; 47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне ; 58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії ; 16649 Основний набір внутрішньовенного введення ; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення; 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання , нестерильна.
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-05-24-003945-b eb851e1e4b214c4db55a1b1f30ece991
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Михайлівна Кандимова

+380962395391
+380577255820
+380634090117
tender-prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ НЕВРОЛОГІЇ,ПСИХІАТРІЇ ТА НАРКОЛОГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02012148
Вебсайт: https://www.inpn.orq.ua
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. АКАДЕМІКА ПАВЛОВА, 46
Контактна особа: Наталія Михайлівна Кандимова
+380962395391,+380577255820,+380634090117
tender-prozoro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2021 13:00
Початок аукціону: 09 червня 2021 14:03
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


8- найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пара
Бахили хірургічні низькі одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 61937 — Бахіли хірургічні
150 штуки
Лінія "Infusomat Space" 250 см стандарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
15000 штуки
Маска медична захисна , тришарова (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 35177 — Маска хірургічна, одноразового застосування
500 штуки
Покриття операційне стерильне одноразове , СМС щільність 30г/м2, розмір 120*210 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33198000-4 — Лікарняні паперові вироби
НК 024:2019: 47783 — Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне
1200 штуки
Пристрій для ззяття крові ВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 58490 — Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії
15000 штуки
Пристрій д/влив. кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
1600 штуки
Пристрій д/перелив. крові, кровозамінників та інфуз. розчинів однораз. застосування ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33194000-6 — Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів
НК 024:2019: 16649 — Основний набір внутрішньовенного введення
2000 штуки
Шапочки медичні одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Академіка Павлова, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33199000-1 — Одяг для медичного персоналу
НК 024:2019: 32297 — Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. ПОКУПЕЦЬ повинен сплатити за поставлений товар не пізніше 10 днів з дати поставки Товару ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення за КПКВ 6561060/0 КЕКВ 2220 на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних показників бахіл
Дата подання: 28 травня 2021 11:25
Дата відповіді: 28 травня 2021 11:51
Яка у бахіл Ах товщина плівки ПФХ у одиницях виміру "мікрон", або щільність плівки ПВХ у г/м2?
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовник вносить зміни до оголошення про спрощену закупівлю. Дякуємо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-24-003945-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Песковацька Катерина Василівна, Код ЄДРПОУ:2759121267
Дата подання: 15 червня 2021 12:47
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2021 11:46
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу щодо безпідставного відхилення пропозиції Учасника №2 Фізичної особи- підприємця Песковацька Катерина Василівна , ідентифікаційний код ФОП 2759121267, яка була подана на участь у спрощеній закупівлі згідно предмету закупівлі: Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні;
(НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, Уповноважена особа Замовника ДУ «Інститут неврології, психіатрії та наркології Національної академії медичних наук України» повідомляє:
Спрощена закупівля : Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; (НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, проводиться Замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р № 922-VIII ( зі змінами) , (далі – Закон).
Відповідно до протоколу № 47 від 14 червня 2021 р ., Замовником була відхилена пропозиція Учасника №2 -ФОП Песковацька Катерина Василівна, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі .
На вимогу Замовника, відповідно до пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( надалі- розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку №2), Учасник зобов’язаний був надати гарантійний лист (оригінал) у довільній формі, щодо підтвердження відповідності наступним вимогам:
« 2. Товар, запропонований учасником, повинен відповідати наступним вимогам:
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись інформаційними документами на цей товар, який засвідчує якість товару (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості, тощо);
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності (якщо термін придатності встановлюється виробником);
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії товару.
Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товару проводиться заміна якісним товаром протягом десяти календарних днів з дати постачання за рахунок учасника;
На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) у довільний формі».
Структура викладення тексту Замовника , або як вважає Учасник, стиль викладу тексту вимоги , має на увазі, що кожен пункт розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 підтверджується документом : чи то копії декларації, або інших документів , як то у пункті 1 розділу 1 «Загальні вимоги»; чи то гарантійні листи, як то у пункті 2 та пункті 3 розділу 1 «Загальні вимоги».
Пункт 2 розділу 1 «Загальні вимоги» складається з 4 ( чотирьох) підпунктів , які починаються з тире та закінчується крапкою з комою. Тобто, замовник вимагав надати гарантійний лист на весь 2 пункт розділу 1 «Загальні вимоги», які включають всі 4 (чотири) підпункти.
Учасник № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна вирішив надати довідки окремо на 1 (перший) підпункт пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» та на 4 ( четвертий ) підпункт пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» .
На підпункти 2 та 3 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Учасник ніякої інформації не надав, мотивуючи тим, що «вимога: «На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) у довільний формі.» має відношення лише до абзацу 2 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 до вимоги: «Упаковка не повинна бути деформована або пошкоджена;», тому що після абзацу 1 пункту 2 розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, який закінчується «крапкою», не було жодної вимоги про надання гарантійного листа. Оскільки Замовник, вибравши відповідний стиль викладу тексту вимоги розділу 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, ввів в заблудження Учасника».
Але, якщо уважно прочитати весь розділ 1 «Загальні вимоги» Додатку 2, то стає зрозуміло , що замовник вимагав документальне підтвердження до кожного пункту цього розділу.
Якщо стиль викладу тексту вимоги є не зрозумілим Учаснику, то чому він надав інформацію щодо першого підпункту. До того ж , Замовник зауважує, що відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Учасник не скористався цим правом , що свідчить про те, що інформація, яка зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі є зрозумілою для Учасника та не потребує внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі,
Виходячи з вищенаведеного та підставі рішення ( Протокол № 48 від 16.06.2021 р.) Замовник вирішив: - не задовільнити вимогу Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, ідентифікаційний код ФОП 2759121267 як таку, що є безпідставною.
-вважати відхилення пропозиції Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, яка подана на спрощену закупівлю: Вироби медичного призначення різні за кодом ДК 021:2015- Єдиного закупівельного словника - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні;
(НК 024:2019: 61937- Бахили хірургічні; 16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
35177- Маска хірургічна, одноразового застосування;
47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне;
58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
16649 - Основний набір внутрішньовенного введення;
32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна – 8 найменувань, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-24-003945-b – відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону- правомірним.
Замовник , також, зауважує , що інші недоліки , які виявлені при розгляді пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна , як то : звернення до комітету конкурсних торгів, ( спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону проводиться лише уповноваженою особою та тендерний комітет не має відношення до спрощеної закупівлі); некоректних термінів , які відсутні у спрощеній закупівлі ( документація конкурсних торгів); відсутність номерів, дати на документах, які складені учасником ,(які мають мати ознаки документу) ; надання документів , які мають відношення до процедури – відкритих торгів ( Ст.16 та ст 17 Закону); не впливали на остаточне рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна.
Головна підстава для відхилення пропозиції Учасника № 2 ФОП Песковацька Катерина Василівна – надання документів не в повному обсязі , які є важливими для Замовника, яка є медичною установою та має відділ нейрохірургії та відділення анестезіології.
Уповноважена особа Замовника висловлює подяку Учаснику №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна за участь у спрощеній закупівлі та сподівається на подальшу співпрацю.




Уповноважена особа Замовника Н.М. Кандимова
Номер вимоги: UA-2021-05-24-003945-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Песковацька Катерина Василівна, Код ЄДРПОУ:2759121267
Дата подання: 15 червня 2021 12:51
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Просимо Замовника переглянути своє рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2021 11:38
На підставі рішення ( Протокол № 48 від 16.06.2021 р.) Замовник вирішив: - не задовільнити вимогу Учасника №2 ФОП Песковацька Катерина Василівна, ідентифікаційний код ФОП 2759121267 як таку, що є безпідставною.

Документи подані скаржником

15 червня 2021 12:50
Вимога до замовника

Документи

16 червня 2021 11:38
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2021 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МТВ-ФАРМ" 120 015,00
UAH з ПДВ
115 942,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Песковацька Катерина Василівна 131 116,00
UAH з ПДВ
116 234,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА" 127 399,20
UAH з ПДВ
116 767,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП" 138 057,00
UAH з ПДВ
138 057,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2021 13:40
Електронний підпис
07 червня 2021 13:39
Сертифікат шапочка.jpeg
07 червня 2021 13:39
ПР 2 стор.jpeg
07 червня 2021 13:39
ПР 1 стор.jpeg
07 червня 2021 13:39
Покриття сертифікат.jpeg
07 червня 2021 13:39
ВК сертифікат.jpeg
07 червня 2021 13:39
Додаток 5 Пропозиція.jpeg
07 червня 2021 13:39
витяг стр5.jpeg
07 червня 2021 13:39
витяг стр4.jpeg
07 червня 2021 13:39
витяг стр3.jpeg
07 червня 2021 13:39
витяг стр2.jpeg
07 червня 2021 13:39
витяг стр1.jpeg
07 червня 2021 13:39
паспорт 4-5.jpeg
07 червня 2021 13:39
Рішення №4(2ст).jpg
07 червня 2021 13:39
Рішення №4 (1ст).jpg
07 червня 2021 13:39
Паспорт директора 2.jpg
07 червня 2021 13:39
Паспорт , ІК директора.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 18.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 17.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 16.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 15.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 14.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 13.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 12.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 11.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 10.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 9.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 8.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 7.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 6.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 5.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 4.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 3.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 2.jpg
07 червня 2021 13:39
Статут 1.jpg

Публічні документи

07 червня 2021 17:42
Електронний підпис

Публічні документи

07 червня 2021 16:36
Електронний підпис
07 червня 2021 16:36
Електронний підпис
07 червня 2021 16:34
УСТАВНІ НОВІ 2021.rar
07 червня 2021 16:34
Статут нов.rar
07 червня 2021 16:34
Сертификаты 1.rar
07 червня 2021 16:34
Проект договору.pdf
07 червня 2021 16:34
Лист роз'яснення .pdf
07 червня 2021 16:34
Цінова пропозиція .pdf
07 червня 2021 16:34
Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 червня 2021 11:21
Електронний підпис
08 червня 2021 11:09
Витяг ПДВ.PDF.p7s
08 червня 2021 11:09
відомості ЄДРПОУ.pdf
08 червня 2021 11:09
Тех характеристики ВК.pdf
08 червня 2021 11:09
Витяг ПДВ.PDF
08 червня 2021 11:09
витяг єдр.pdf.p7s
08 червня 2021 11:09
Рішення _3 Фенікс.PDF.p7s
08 червня 2021 11:09
відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
08 червня 2021 11:09
витяг єдр.pdf
08 червня 2021 11:09
СЭС Партнер декор.PDF.p7s
08 червня 2021 11:09
Рішення _3 Фенікс.PDF
08 червня 2021 11:09
Довідка щодо ліцензії.pdf
08 червня 2021 11:09
СЭС Партнер декор.PDF
08 червня 2021 11:09
пропозиція.pdf
08 червня 2021 11:09
пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МТВ-ФАРМ"

ФОП Песковацька Катерина Василівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС БІЗНЕС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МТВ-ФАРМ"
#41162547
Відхилено 115 942,00
UAH з ПДВ
11 червня 2021 15:18
ФОП Песковацька Катерина Василівна
#2759121267
Відхилено 116 234,50
UAH з ПДВ
14 червня 2021 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
#38493226
Переможець 116 767,20
UAH з ПДВ
16 червня 2021 14:54

Документи

11 червня 2021 15:18
Електронний підпис
11 червня 2021 15:16
Протокол рішення.pdf

Документи

14 червня 2021 15:52
Електронний підпис
14 червня 2021 15:51
Протокол рішення.pdf

Документи

16 червня 2021 14:54
Електронний підпис
16 червня 2021 14:48
Протокол рішення 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2021 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
#38493226
116 767,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2021 14:54
Електронний підпис
16 червня 2021 14:48
Протокол рішення 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 14:56
Додаткова угода №1 від 29.06.2021 р..pdf зміни до договору
29 червня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 13:56
Додаток № 1 до Договору 347-21 від 29.06.2021.pdf укладений
29 червня 2021 13:55
Договір № 347-21 від 29.06.2021 р..pdf укладений
29 червня 2021 13:55
Додаток №1 до Договору № 347-21.pdf укладений
25 червня 2021 13:42
Договір № 347-21.pdf укладений
25 червня 2021 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 5 пункту 11.1. Договору № 347/27 про поставку товару від 29.06.2021 р. , а саме : погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, Сторони домовились зменшити суму договору на 0 грн.61коп. (0 грн. шістдесят одна коп.). Викласти пункт 3.2 Договору у наступній редакції: «Загальна сума цього Договору складає: 116 766 грн.59 коп. (сто шістнадцять тисяч сімсот шістдесят шість грн. 59 коп.) , в т.ч. ПДВ : 1427 грн. 09 коп.(одна тисяча чотириста двадцять сім грн. 09 коп.) ».
Номер договору про закупівлю: № 347/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 766,59
UAH (в тому числі ПДВ 1 427,09 UAH)