Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові марки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-05-24-003334-b 84f03204cad2454286f818b7e5752f20
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Молчан Оксана Володимирівна

380997064369 dsp_buch@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43947572
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 41/26
Контактна особа: Молчан Оксана Володимирівна
380997064369
dsp_buch@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9030 штуки
Поштова марка літера "V"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 41/26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22412000-1 — Нові марки
300 штуки
Поштова марка літера "L"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 41/26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22412000-1 — Нові марки
650 штуки
Поштова марка літера "F"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 41/26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22412000-1 — Нові марки
219 штуки
Поштова марка літера "X"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул.Паученка архітектора, будинок 41/26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22412000-1 — Нові марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару перерахування у безготівковій формі грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надання рахунку-фактури та видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі кіровоградської дирекції 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта" в особі кіровоградської дирекції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі кіровоградської дирекції
#01185220
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2021 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі кіровоградської дирекції
#01185220
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 10:36
додаткова угода 2 до договору 36 33 662 від 04 06 2021.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 11:14
дод.угода 1 до договору 36 33 662 від 04 06 21.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 09:59
договір 36 33 662 від 04 06 21.pdf укладений
04 червня 2021 09:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 червня 2021 10:27
10 000,00 UAH UA448201720344200007000022284
Департамент соціальної політики КМР
UA483234750000026007300691489
АТ "Укрпошта"
Оплачений
07 липня 2021 17:44
5 400,00 UAH UA448201720344200007000022284
Департамент соціальної політики КМР
UA483234750000026007300691489
АТ "Укрпошта"
Оплачений
26 липня 2021 17:21
5 400,00 UAH UA448201720344200007000022284
Департамент соціальної політики КМР
UA483234750000026007300691489
АТ "Укрпошта"
Оплачений
18 серпня 2021 10:20
19 800,00 UAH UA448201720344200007000022284
Департамент соціальної політики КМР
UA483234750000026007300691489
АТ "Укрпошта"
Оплачений
08 вересня 2021 10:58
15 600,00 UAH UA448201720344200007000022284
Департамент соціальної політики КМР
UA483234750000026007300691489
АТ "Укрпошта"
Оплачений
11 жовтня 2021 09:52
16 030,00 UAH UA448201720344200007000022284
Департамент соціальної політики КМР
UA483234750000026007300691489
АТ "Укрпошта"
Оплачений
10 листопада 2021 10:50
16 800,00 UAH UA448201720344200007000022284
Департамент соціальної політики КМР
UA483234750000026007300691489
АТ "Укрпошта"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару до 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, з урахуванням рішення НКРЗІ № 299 від 10.08.2021 року. (зміни у Додатку № 1 до Договору (специфікація))
Номер договору про закупівлю: 36/33-662
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків (зміни у Додатку № 1 до Договору (специфікація))
Номер договору про закупівлю: 36/33-662
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поштова марка літера "V" 8210 штуки 9,57
UAH
Поштова марка літера "L" 300 штуки 11,00
UAH
Поштова марка літера "F" 244 штуки 17,17
UAH
Поштова марка літера "X" 150 штуки 20,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 030,00
UAH