Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015:33600000-6 – Фармацевтична продукція (Амікацин (Amikacin), Колістин (Colistin), Меропенем (Meropenem), Цефтриаксон (Ceftriaxone), Цефепім (Cefepime), Цефтазидим (Ceftazidime))
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2021-05-24-003294-a ● 3713072cae0f41e0a730313043361ad9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7 |
Контактна особа: |
Щерба Наталія Сергіївна +380334449210 cml@nov-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Замовник здійснює закупівлю за процедурою «Відкриті торги» у зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі перевищує 200 тис.грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 флакон
Амікацин (Amikacin) - р-н д/ін. або ліофіл. д/р-ну д/ін. або пор. д/р-ну д/ін. 0,5 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amikacin
20 флакон
Колістин (Colistin) - р-н д/ін. або ліофіл. д/р-ну д/ін. 1 млн МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
400 флакон
Меропенем (Meropenem) - р-н д/ін. або ліофіл. д/р-ну д/ін. або пор. д/р-ну д/ін. 1 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
10000 флакон
Цефтріаксон (Ceftriaxone) - р-н д/ін. або ліофіл. д/р-ну д/ін. або пор. д/р-ну д/ін. 1 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftriaxone
300 флакон
Цефепім (Cefepime) - р-н д/ін. або ліофіл. д/р-ну д/ін. або пор. д/р-ну д/ін. 1 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefepime
3000 флакон
Цефтазидим (Ceftazidime) - р-н д/ін. або ліофіл. д/р-ну д/ін. або пор. д/р-ну д/ін. 1 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftazidime
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 16:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
24 травня 2021 16:37 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ Антибіотики.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-24-003294-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 25 травня 2021 14:27
Дискримінаційна вимога
В Тендерній документації, в підпункті 2 пункта 4 Додатка 4 вказано: «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника або заявника лікарських засобів про те, що лікарські засоби будуть поставлені замовнику із необхідним строком придатності у встановлені тендерною документацією строки (учасник може надати гарантійний лист від представника виробника або заявника, якщо повноваження такого представника документально підтверджені виробником або заявником і надані у складі тендерної пропозиції).». Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника, що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі. Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу та медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб 2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою. 3) Мають в складських приміщеннях на залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором 4) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель). Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: В Тендерній документації, в підпункті 2 пункта 4 Додатка 4 вказано: «учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника або заявника лікарських засобів про те, що лікарські засоби будуть поставлені замовнику із необхідним строком придатності у встановлені тендерною документацією строки (учасник може надати гарантійний лист від представника виробника або заявника, якщо повноваження такого представника документально підтверджені виробником або заявником і надані у складі тендерної пропозиції).». В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Повідомляємо, що також згідно статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Кодекс України про адміністративні правопорушення, якщо тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, то це тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2021 16:12
Розглянувши Вашу Вимогу UA-2021-05-24-003294-a, що оприлюднена 25.05.2021 о 14:30 в електронній системі закупівель, надаємо роз’яснення у відповідності до частині першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація складена у відповідності до законодавства України з питань публічних закупівель, зокрема, з дотриманням норм статей 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Умова тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує коло учасників процедури закупівлі, оскільки перелік предмета закупівлі не містить незамінних «ексклюзивних» лікарських засобів (які б знаходились під патентним захистом та/або під захистом реєстраційної інформації оригінального лікарського засобу або мали б лише одного виробника). Щодо кожної позиції предмета закупівлі є щонайменше два належним чином зареєстрованих та дозволених до застосування лікарських засоби. Крім того, при складанні тендерної документації замовником враховано деякі відмінності лікарських форм та форм випуску різних виробників, тому технічні вимоги до предмету закупівлі (див. інформацію у таблиці у додатку №4) наведені у такій редакції, яка дозволяє якомога ширшому колу учасників прийняти участь у відкритих торгах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2021 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТ-ФАРМА" |
940 778,00
UAH з ПДВ
|
935 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фармпротект" |
948 472,00
UAH з ПДВ
|
940 488,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
935 994,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 12:24
|
додаткова угода 4 дог. 209-Т-2021 | зміни до договору |
17 грудня 2021 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 16:02
|
Додаткова угода 3 до. дог. 209-Т-2021 | зміни до договору |
29 жовтня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 09:47
|
Додаткова угода _ 2 до. дог. 209-Т-2021 | зміни до договору |
12 жовтня 2021 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2021 16:43
|
дод.угода 1 від 05.07.2021 до дог.209-Т-2021.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 12:17
|
Договір | укладений |
29 червня 2021 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (зі змінами), та положень п.6 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 9.2.6 договору, Сторони погодили зменшити суму Договору №209-Т/2021 від 29.06.2021 року на 14 250,00 грн. та викласти п 3.1 Договору в оновленій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 209-Т/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (зі змінами), та положень п.6 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 3.4 та 3.5.6 договору, Сторони погодили зменшити суму Договору №209-172021 від 29.06.2021 року на 14 250,00 грн. та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 209-Т/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (зі змінами), та положень п.6 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 9.2.6 договору, Сторони погодили зменшити суму Договору №209-Т/2021 від 29.06.2021 року на 32196,40 грн. та викласти п 3.1 Договору в оновленій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 209-Т/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відсутність потреби амікацину |
Номер договору про закупівлю: | 209-Т/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |