Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт з утеплення технічних поверхів, що становить складову частину житлових будинків за адресою: шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148, м.Дніпро
Очікувана вартість
447 900,00 UAH
UA-2021-05-24-002940-a ● 21a3483a6709429d8dd9ad51e2c416e7
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Клімова 380931816334 nk44124263@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 447 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 239,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2239.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт з утеплення фасадів, що становить складову частину житлового будинку за адресою: бульвар Слави, буд.15, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням щодо здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг управлінням з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради у 2021 році, затвердженим наказом управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. У разі перерахування авансу Підряднику, при умові, що до кінця бюджетного року залишається менше трьох місяців, Підрядник зобов’язується використати або повернути одержаний аванс до 25 грудня поточного року | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів після підписання актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2021 21:52 |
ДОДАТОК 1 до оголошення.docx | |
27 травня 2021 21:52 |
ДОДАТОК 3 до оголошення.docx | |
27 травня 2021 21:52 |
Додаток 2.docx | |
27 травня 2021 21:52 |
Додаток 4.docx | |
27 травня 2021 21:52 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx | |
24 травня 2021 15:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2021 21:52 |
ДОДАТОК 1 до оголошення.docx
|
||
27 травня 2021 21:52 |
ДОДАТОК 3 до оголошення.docx
|
||
27 травня 2021 21:52 |
Додаток 2.docx
|
||
27 травня 2021 21:52 |
Додаток 4.docx
|
||
27 травня 2021 21:52 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx
|
||
24 травня 2021 15:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 25 травня 2021 16:07
Дата відповіді: 27 травня 2021 18:37
Для Учасників фізичних осіб-підприємців передбачена подача копія свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. В той же час це є дані відкритих реєстрів.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:20
Дата відповіді: 27 травня 2021 20:44
Додаток 4 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі пунктом 1.1 передбачено обовязкову наявність офісного приміщення (як власності так і оренді) прошу розяснити яким чином наявність офісу визначає спроможність організації виконати дану роботу.
Відповідь: Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім обов'язкових положень може зазначатися інша інформація.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника.
Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких підприємств.
Вимога про обов’язкову наявність в Учасника офісного приміщення передбачена з метою належного виконання зобов’язань за Договором, оперативної взаємодії Підрядника та Замовника.
Крім того, відсутність фізичного офісу може бути ознакою фіктивності підприємства, а враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник зобов'язаний виключити можливість участі таких підприємств.
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:21
Дата відповіді: 27 травня 2021 20:48
Додаток 4 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі пунктом 2.1 передбачено надання копії трудивих книжок робітників замовника які містять персональні даніщо, протирічить вимогам Закону “Про захист персональних даних” N 2297-VI 1 червня 2010 року.
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника.
Крім того, учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку та поширення персональних даних персоналу, зазначеного у довідці згідно Додатку 6, що не суперечить вимогам Закону “Про захист персональних даних”
Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника.
Крім того, учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку та поширення персональних даних персоналу, зазначеного у довідці згідно Додатку 6, що не суперечить вимогам Закону “Про захист персональних даних”
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:21
Дата відповіді: 27 травня 2021 20:53
Додаток 4 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі пунктом 2.1 передбачено надання згоди на обробку персональних даних працівників. Якщо робітники не дають згоди на обробку персональних даних шляхом відмови підписувати згоду яким документом (передбаченим яким нормативно правовим документом ) це підтвердити.
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Замість них Учасник надає обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:21
Дата відповіді: 27 травня 2021 21:01
Додаток 4 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі пунктом 2.1У передбачено надання копії медичних книжок на працівників робітничих спеціальностей зазначених в довідці. Яким нормативно правовим документом передбачено надання копій медичних книжок для працівників які задіяні на виконанні даного типу робіт. І чи не є це порушенням медичної таємниці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого МОЗ Наказом № 246 від 21.07.2007 року (зі змінами). Інформація, вказана у медичній книжці, копія якої надається учасником не становить лікарську таємницю.
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:22
Дата відповіді: 27 травня 2021 21:02
Додаток 4 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі пунктом 3.1 передбачено що для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою. Чи не є ця норма дискримінаційною так як порушує частину другу статті 318 Цивільного кодексу України. Усі суб'єкти права власності є рівними перед законом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова, яка стосується того, що аналогічним вважається той договір, який укладено саме з бюджетною установою, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за надані послуги (виконані роботи) за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів), пов’язано із специфікою укладання таких договорів.
Договори, укладені з такими організаціями укладаються з використанням системи Прозорро, що, у свою чергу, дозволяє Замовнику перевірити реальність такої угоди, факт її виконання, та відсутність факту його розірвання з вини Підрядника (Виконавця) (відсутність додаткової угоди, оприлюдненої на порталі Прозорро про те, що договір розірвано через його невиконання Підрядником (Виконавцем)).
Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Договори, укладені з такими організаціями укладаються з використанням системи Прозорро, що, у свою чергу, дозволяє Замовнику перевірити реальність такої угоди, факт її виконання, та відсутність факту його розірвання з вини Підрядника (Виконавця) (відсутність додаткової угоди, оприлюдненої на порталі Прозорро про те, що договір розірвано через його невиконання Підрядником (Виконавцем)).
Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:22
Дата відповіді: 27 травня 2021 21:04
Додаток 4 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі пунктом 3.1 підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою та передбачається надання їх копій. В той же час так як договора укладені з бюджетною установою публікуються в системі Prozorro чи достатнім буде надати посилання на таку закупівлю так як це є загальнодоступна інформація.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
У зв'язку з цим, Учасники на підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, повинні надати документи, що вимагаються Додатком 4
У зв'язку з цим, Учасники на підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, повинні надати документи, що вимагаються Додатком 4
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:23
Дата відповіді: 27 травня 2021 21:07
Додаток 4 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі пунктом 3.1 підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні не менше трьох договорів, укладених з бюджетною установою та вимагається надання учасником оригіналу відгуку від замовника згідно поданих аналогічних договорів, з інформацією про найменування послуг; строки виконання та інформацію про якість наданих послуг. Так як передбачається розгляд лише договорів з бюджетною установою отримання в законному порядку такого відгуку є сумнівним так як керівники бюджетних установ є державні службовці (як правило) які в своїй роботі керуються статтею 4 закону України Про державну службу і обов’язок державного службовця діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На жаль в обовязках керівників бюджетних установ не передбачено надання відгуків на роботу виконавця за договором. Вважаю дану вимогу дискриминаційною. Прохання внести зміну до тендерної документації та прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначення способу підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям є правом замовника.
Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Крім того, вимога про надання листів-відгуків за аналогічними договорами жодним чином не порушує принципи здійснення публчіних закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:26
Дата відповіді: 27 травня 2021 21:09
"Додаток 5 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що учасник не завіряє печаткою документи лише в разі якщо вона відсутня. Прошу прибрати дану норму як таку що порушує вимоги ч. 2 ст. 207 ЦКУ. Крім того згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122): глава 12 Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Додатку 4 вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 27 травня 2021 16:27
Дата відповіді: 27 травня 2021 21:12
Додаток 9 Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що учасник підписує з замовником та виконавцем акт попереднього обстеження об’єкта, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі. що порушує пункт 1 статті 12 Закону України про державні закупівлі, яким передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог закупівлі, акт попереднього обстеження підписується не з Замовником, а ОСББ/ЖБК.
Разом з тим, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником не вимагається від Учасників надання листів чи інших документів для отримання бланку акту попереднього обстеження, який розміщено у відкритому доступі, а саме у Додатку 9 (для ознайомлення) та жодним чином не обмежує Учасників у можливості здійснення попереднього обстеження об’єкту, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі.
Разом з тим, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовником не вимагається від Учасників надання листів чи інших документів для отримання бланку акту попереднього обстеження, який розміщено у відкритому доступі, а саме у Додатку 9 (для ознайомлення) та жодним чином не обмежує Учасників у можливості здійснення попереднього обстеження об’єкту, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 червня 2021 18:47 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити спрощену закупівлю Капітальний ремонт з утеплення технічних поверхів, що становить складову частину житлових будинків за адресою: шосе Донецьке, буд.144, буд.146, буд.148, м. Дніпро (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) UA-2021-05-24-002940-a з підстави, що передбачена згідно частини 17 статті 14 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме виникнення технічної помилки під час зазначення назви предмета закупівлі. |
Документи:
01 червня 2021 18:47
|
Електронний підпис |
01 червня 2021 18:44
|
Протокол 216.pdf |