Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги на проєктні та вишукувальні роботи «Реконструкція корпусу №2 на вул. Галицькій , 201 Є у м. Івано -Франківську»
Очікувана вартість
994 199,31 UAH
UA-2021-05-24-002813-c 83ae9f2a213b40e7a3ccf48b7ab64146
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідух Галина Петрівна

0680075604 DIDUKH07@DPKARPATY.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Укроборонпром ДП "ВО "Карпати"
Код ЄДРПОУ: 19389809
Вебсайт: http://dpkarpaty.com.ua/
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, вул. Галицька, 201
Контактна особа: Дідух Галина Петрівна
0680075604
DIDUKH07@DPKARPATY.COM.UA
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2021 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 994 199,31 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 941,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71220000-6: Послуги з архітектурного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги на проєктні та вишукувальні роботи «Реконструкція корпусу №2 на вул. Галицькій , 201 Є у м. Івано -Франківську»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька,201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору з дати підписання цього Договору та отримання рахунку на оплату Послуг Аванс 3 Банківські 30
Iнша подія проміжна післяоплата Послугз моменту підписання Актів прийому-передачі Послуг «Стадія «Проєкт» Пiсляоплата 10 Банківські 35
Виконання робіт остаточний розрахунок з моменту підписання Актів прийому-передачі Послуг «Стадія «Робоча документація» та отриманням Замовником позитивного експертного звіту щодо проєктної документацїї Пiсляоплата 10 Банківські 35

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2021 14:23
Перелік змін.docx
25 травня 2021 14:23
КОНКУРСНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_НА_ЗАКУПIВЛЮ Змінена..docx
24 травня 2021 17:12
Додаток 3.1 Завдання на проектування.pdf
25 травня 2021 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2021 14:23
Перелік змін.docx
25 травня 2021 14:23
КОНКУРСНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_НА_ЗАКУПIВЛЮ Змінена..docx
24 травня 2021 17:12
КОНКУРСНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_НА_ЗАКУПIВЛЮ.docx
24 травня 2021 17:12
Додаток 3.1 Завдання на проектування.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 24 травня 2021 17:37
Дата відповіді: 25 травня 2021 08:28
Шановний Замовник! Просимо уточнити яку кількість аналогічних договорів потрібно зазначати та надавати. Дякуємо наперед.
Відповідь: Додаток №2 пп.1.1. п.1 Довідка згідно Додатку 6 з інформацією про виконання за 2005-2020 роки аналогічного* договору (не менше 2 договорів). Має бути два аналогічних договори, може бути більше, але не менше двох.
пп.1.2. Зазначає які документи додатково додаються: позитивних експертних звітів та відгуків, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-24-002813-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 24 травня 2021 17:33
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! звертаємо Вашу увагу, що в сертифікатах відповідальних виконавців не зазначається клас наслідків (відповідальності). Просимо усунути заначену вимогу та привести документацію у відповідність до законодавства в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 13:42
Наказом Мінрегіону № 26 від 27.01.2014 р п.4 з 01.01.2016 року введено категорійність інженерів-проектувальників. У відповідності даних вимог встановлено кваліфікаційні критерії у конкурсній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Західсантехпроект 800 632,18
UAH
800 632,18
UAH
Документи

Публічні документи

08 червня 2021 16:46
Електронний підпис
28 травня 2021 10:20
Електронний підпис
28 травня 2021 10:18
11. Копії дипломів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Західсантехпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Західсантехпроект
#33426714
Переможець 800 632,18
UAH
14 червня 2021 13:38

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Західсантехпроект
#33426714
800 632,18
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 14:24
ДУ №2.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 14:23
ДУ №1.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 16:23
Договір Західсантехпроект.pdf укладений
17 червня 2021 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 02/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 02/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML