Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the state road T-18-08 Zarichne - Borove - Stara Rafalivka - Shelves on the section km 44 + 900 - km 61 + 800
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 12:06 |
Очікувана вартість: | 347 395 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 736 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст. 31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Рівненській області, код ЄДРПОУ:25894919, ІВАN: UA498201720355139004000006130, Банк: Державна казначейська служба України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3473950 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1% від вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 1% від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії не може бути меншим ніж строк дії договору. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком (далі — банк-гарант). Банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання переможцем договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадках: - невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного (дострокового) розірвання Договору; - під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; - підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим. У разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 24 травня 2021 13:38 |
Enquiries until: | 19 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 347 395 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 736 975 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 15:06 |
Огол. англ. (Т-18-08) від 18.06.21.docx | |
18 червня 2021 15:06 |
Перелік змін від 18.06.21.docx | |
18 червня 2021 15:05 |
Нова редакція Тендерна документація (Т-18-08) від 18.06.21.docx | |
15 червня 2021 18:20 |
Перелік змін від 15.06.2021.docx | |
15 червня 2021 18:20 |
Нова редакція Тендерна документація (Т-18-08).docx | |
24 травня 2021 13:35 |
Огол. англ. (Т-18-08).doc | |
24 травня 2021 13:35 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx | |
24 травня 2021 13:35 |
Тендерна документація (Т-18-08).docx |
18 червня 2021 15:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 червня 2021 15:06 |
Огол. англ. (Т-18-08) від 18.06.21.docx
|
||||||
18 червня 2021 15:06 |
Перелік змін від 18.06.21.docx
|
||||||
18 червня 2021 15:05 |
Нова редакція Тендерна документація (Т-18-08) від 18.06.21.docx
|
||||||
15 червня 2021 18:20 |
Перелік змін від 15.06.2021.docx
|
||||||
15 червня 2021 18:20 |
Нова редакція Тендерна документація (Т-18-08).docx
|
||||||
24 травня 2021 13:35 |
Огол. англ. (Т-18-08).doc
|
||||||
24 травня 2021 13:35 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx
|
||||||
24 травня 2021 13:35 |
Тендерна документація (Т-18-08).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-23-000020 ● 2694c05851c045a4868fef6e9991f051
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2022 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-05-24-001509-c 24.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 10:10:10
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800, очікуваною вартістю 347 395 000,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-24-001509-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним акціонерним товариством «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
4.Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 27.07.2021 № 40.
5.Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 16.12.2021 № 3 та від 17.02.2022 № 5 до Договору від 27.07.2021 № 40.
6. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання приватним акціонерним товариством «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-05 13:14:16
Відповідь на запит ДАСУ від 05.12.2022 року
У межах проведення моніторингу (UA-M-2022-11-23-000020) процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800 (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-24-001509-c) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним акціонерним товариством «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 27.07.2021 № 40.
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 16.12.2021 № 3 та від 17.02.2022 № 5 до Договору від 27.07.2021 № 40.
6. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання приватним акціонерним товариством «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 30.11.2022 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Стосовно здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість:
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги було визначена потреба у підвищенні транспортно – експлуатаційної якості ділянки дороги, створення більш комфортних умов руху автомобілів.
Обґрунтування очікуваної вартості визначена відповідно до проектно – кошторисної документації за зведеним кошторисним розрахунком.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо наступне.
Інформація про публічні закупівлі Замовника, в тому числі інформація, яка регламентована нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 року № 1266) постійно оприлюднювалась на власному веб-сайті Служби автомобільних доріг у Рівненській області (https://rv.ukravtodor.gov.ua). Проте, на даний час інформація, розміщена протягом останніх трьох років Службою, відсутня на веб-сайті за вказаним посиланням.
Послуги з обслуговування, розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) здійснювало Державне підприємство «Українські спеціальні системи» відповідно до договору від 23.03.2021 року № 11.324/21 укладеного з Державним агентством автомобільних доріг України (надалі - Укравтодор). Враховуючи вищенаведене Служба звернулась листом до Укравтодору стосовно надання роз'яснень щодо зникнення з веб-сайту Служби інформації розміщеної протягом останніх трьох років. У листі від 09.09.2022 року № 1909/1/11-04/07-2650/09-22 Укравтодор повідомив, що Державним підприємством «Українські спеціальні системи» надавались послуги з розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) Укравтодору та Служб автомобільних доріг в областях в мережі Інтернет із забезпеченням комплексної системи захисту інформації захищеного вузла доступу до неї, однак 24.02.2022 року веб-сайт перестав працювати, зник доступ до розміщеної інформації та до серверів Державного підприємства «Українські спеціальні системи» та зникла більша частина інформації, в тому числі інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього приводу Укравтодором було направлено лист від 25.05.2022 року № 872/1/11-04/06 до Державного підприємства «Українські спеціальні системи» з проханням надати інформацію стосовно причин припинення доступу до ресурсу починаючи з 24.02.2022 року та відновленні всієї інформації та працездатності веб-сайту та отримав відповідь від ДП «УСС» в якій зазначено, що відбулась кібератака на ресурси даного підприємства в наслідок чого відбулося видалення сайту Укравтодору та його резервних копій.
Наразі фахівці ДП «УСС» проводять відновлювальні роботи, однак зважаючи на шкоду нанесену внаслідок кіберінциденту, тривалий термін здійснення робіт, передбачити термін відновлення неможливо.
Станом на сьогодні вживаються заходи щодо відновлення інформації оприлюдненої до 24.02.2022 року на власному веб-сайті Служби. Тому надати посилання на запитувану Вами інформацію можливо буде після відновлення роботи сайту.
3. Щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним акціонерним товариством «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю зазначаємо наступне.
Переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" згідно предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» було надано гарантію забезпечення виконання договору № BGV/UA/03-2-09068 від 22.07.2021 року, яка розміщена в електронній системі закупівель у розділі документи ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" (див. файли «Супровідний лист.pdf», який оприлюднений 26.07.2021 року об 09:42, «ГАРАНТІЯ (5).pdf», який оприлюднений 23.07.2021 року об 14:58, «документи.pdf», який оприлюднений 23.07.2021 року об 14:58). Також додатково надаємо сканкопію даної гарантії забезпечення виконання договору з підтверджуючими документами про її надання замовнику та сканкопію «ЗМІНИ №1 ДО ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ №: BGV/UA/03-2-09068 від 22.07.2021 року» з підтверджуючими документами.
4. Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтвердженої обґрунтованої необхідності щодо подовження строку для укладання договору від 27.07.2021 № 40 зазначаємо наступне.
15.07.2021 року згідно засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Рівненській області протоколом № 250 було прийняте рішення про визначення ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" переможцем процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», номер закупівлі UA-2021-05-24-001509-c та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" з подальшим його оприлюдненням в електронній системі закупівель у строки передбачені статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», який розміщена в електронній системі закупівель у розділі рішення стосовно ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" (див. файли «Рішення та повідомленнялист.pdf», який оприлюднений 15.07.2021 року об 16:30).
Згідно частини 5 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
А згідно частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Тобто, з дня визначення переможцем торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" з подальшим оприлюдненням в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (15.07.2021 року) до дня укладання договору № 40 від 27.07.2021 року з подальшим оприлюдненням звіту про результати проведення процедури (27.07.2021 року) минуло 12 днів, що в межах строку визначеного частинами 5 та 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» для укладання договору, без необхідності продовження строку для укладання договору. Замовник не продовжував строк для укладання договору № 40 від 27.07.2021 року.
5. Щодо надання інформації та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 16.12.2021 № 3 та від 17.02.2022 № 5 до Договору від 27.07.2021 № 40 зазначаємо наступне.
5.1. Щодо об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 16.12.2021 № 3 до Договору від 27.07.2021 № 40 зазначаємо наступне. Відповідно до ч. 7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Під час наданні послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800» виникла потреба у покращенні якості предмета закупівлі. Згідно протокольного рішення засідання технічної ради від 06.12.2021 №8 (до пояснення на запит ДАСУ надається сканкопія Витягу з протоколу №8 засідання Технічної ради Служби автомобільних доріг у Рівненській області від 06.12.2021 року) було вирішено:
«Для покращення якісних експлуатаційних характеристик ділянки дороги, підвищення міцності дорожнього одягу та забезпечення безпеки учасників дорожнього руху:
- поширення шару основи з ЩПС40 М20 на 60 см;
- влаштування додаткового вирівнюючого шару з суміші С-7;
- заміни щебеневої суміші з додаванням цементу ЩПС 20 М-20 на ЩПС 40 М-20.
- заміни бітумної емульсії ЕКШ-50 та ЕКШМ-50 на ЕКШ-65 та ЕКШМ-65.
Підрядній організації ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» при виконанні робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 – км 61+800 обсяги робіт виконати згідно порівняльної відомості погодженої Замовником, без зміни вартості договірної ціни.».
Враховуючи протокольне рішення засідання технічної ради від 06.12.2021 №8 було укладено додаткову угоду від 16.12.2021 № 3 до Договору від 27.07.2021 № 40.
Зазначені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що відповідає вимогам пп.3 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
5.2. Щодо об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 17.02.2022 № 5 до Договору від 27.07.2021 № 40 зазначаємо наступне. Відповідно до ч. 7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» передбачено обсяг бюджетних коштів для фінансування у 2022 році об’єкту «Т-18-08 Зарічне - Борове - Стара Рафалівка - Полиці на ділянці км 44 + 900 - км 61 + 800» у розмірі 100 000,0 тис. грн., що є лише частковим фінансуванням вказаного об’єкту у 2022 році Вказана вище об’єктивна обставина документально підтверджує затримку фінансування витрат замовника в цілому по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800», що спричинило продовження терміну надання послуг та строку дії договору згідно з укладеною додатковою угодою № 5 від 17.02.2022 року до договору № 40 від 27.07.2021 року. Зазначені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що відповідає вимогам пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
6. Щодо виконання Приватним акціонерним товариством «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» вимог частини другої статті 41 Закону повідомляємо, що даним переможем процедури закупівлі було надано перед укладанням договору згідно супровідного листа №1226 від 22.07.2021 року пакет документів, що підтверджує право директора на підписання договору про закупівлю, а також копії ліцензії та документи дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, який розміщений в електронній системі закупівель у розділі документи ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" (див. файли «Інформаційна довідка та Ліцензія.pdf», який оприлюднений 16.07.2021 року об 15:52, «Повноваження.pdf», який оприлюднений 16.07.2021 року об 15:52, «Ст.17.zip», який оприлюднений 16.07.2021 року об 15:52). Також додатково надаємо супровідного листа з підтверджуючими документами у сканованому вигляді.
Додатки:
1. Сканкопія обґрунтування;
2. Сканкопія лист Укравтодору від 09.09.2022 року № 1909/1/11-04/07-2650/09-22;
3.1. Сканкопія гарантія виконання договору №BGV/UA/03-2-09068 від 22.07.2021 року з супровідними документами;
3.2. Сканкопія ЗМІН №1 ДО ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ №:BGV/UA/03-2-09068 від 22.07.2021 року з підтверджуючими документами;
4. Сканкопія рішення та повідомлення;
5.1. Сканкопія витягу з протоколу № 8 засідання технічної ради;
5.1.1. Сканкопія додаткової угоди №3 до договору №40;
5.2. Сканкопія додаткової угоди №5 до договору №40;
6. Сканкопія супровідного листа №1226;
6.1. Сканкопії підтверджуючих документів до супровідного листа №1226.
- Відповідь на запит ДАСУ від 05.12.2022.docx
- Відповідь на запит ДАСУ від 05.12.2022.PDF
- 1. Обґрунтування.PDF
- 2. Лист Укравтодору.pdf
- 3.1. Гарантія виконання договору № BGV UA 03-2-09068.PDF
- 3.2. ЗМІНИ №1 ДО ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ № BGV UA 03-2-09068.PDF
- 4. Рішення та повідомлення.pdf
- 5.1. Витяг з протоколу № 8 засідання технічної ради.PDF
- 5.1.1. Додаткова угода №3 до договору №40.pdf
- 5.2. Додаткова угода №5 до договору №40.pdf
- 6. Супровідний лист №1226.PDF
- 6.1. Підтверджуючі документи до супровідного листа №1226.rar
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 09:45:06
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800, очікуваною вартістю 347 395 000,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-24-001509-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит ДАСУ від 30.11.2022 встановлено, що Замовник не надав документів на підставі яких розрахував очікувану вартість та визначив розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
У зв’язку з викладеним просимо надати проектно – кошторисну документацію за зведеним кошторисним розрахунком на яку є посилання у вашій відповіді, наданої на запит ДАСУ від 30.11.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 12:31:55
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 07.12.2022
У межах проведення моніторингу (UA-M-2022-11-23-000020) процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне – Борове – Стара Рафалівка – Полиці на ділянці км 44+900 - км 61+800 (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-24-001509-c) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
«За результатами аналізу відповіді Замовника на запит ДАСУ від 30.11.2022 встановлено, що Замовник не надав документів на підставі яких розрахував очікувану вартість та визначив розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
У зв’язку з викладеним просимо надати проектно – кошторисну документацію за зведеним кошторисним розрахунком на яку є посилання у вашій відповіді, наданої на запит ДАСУ від 30.11.2022.».
Службою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 07.12.2022 року. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в додаток до підтвердження підстав, якими розраховувалася очікувана вартість та визначено розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі надаємо сканкопію проектно – кошторисної документації за зведеним кошторисним розрахунком згідно додатку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
346 522 000,00
UAH з ПДВ
|
340 884 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
346 650 000,00
UAH з ПДВ
|
341 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
347 050 000,00
UAH з ПДВ
|
343 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
340 884 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 16:21
|
ДУ_10_40_27.07.2021.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2023 11:18
|
40_27.07.2021_ДУ_8.PDF | зміни до договору |
20 квітня 2023 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:40
|
ДУ №5 до Дог №40.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:21
|
Д.У. №3 до Д. №40.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 17:28
|
Розрахунки.pdf | укладений |
27 липня 2021 17:27
|
Договір №40.pdf | укладений |
27 липня 2021 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення технічної ради від 06.12.2021р. № 8, згідно пп. 3 п.3.19, п.10.3. Договору, керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни в Додатки до Договору «Технічна специфікація» (Додаток №1), «Договірна ціна» (Додаток №2) та викласти їх у редакції, що додається: Додатки: «Технічна специфікація» (Додаток №1); «Договірна ціна» (Додаток №2). Покращення якості предмета закупівлі не призвело до збільшення суми за Договором, визначеної пунктом 3.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.19., п.10.3 Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 27.07.2021 по 31.12.2023р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.10.3. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Календарний план (Додаток № 4), Графік надання послуг (Додаток № 3) та викласти їх у редакції, що додається. Додатки: Календарний план (Додаток № 4); Графік надання послуг (Додаток № 3). |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.19, п.10.3. Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін виконання робіт: 27.07.2021 по 31.12.2024р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У звʼязку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.3.19., п.10.3, Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін надання послуг та викласти п.5.1., 11.1.Договору в наступній редакції: «5.1. Терміни надання послуг з 27.07.2021 р. по 31.12.2025р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2025 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобовʼязань.» 2. Графік надання послуг (Додаток №3), Календарний план (Додаток №4) буде скориговано при надходженні фінансування за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |