Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 42140037 |
Місцезнаходження: | 67300, Україна , Одеська обл., Березівка, вул.М.Грушевського,5А |
Контактна особа: |
Войтович Юлія Вікторівна +380977508432 dju-ju28@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 13:32 |
Початок аукціону: | 10 червня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 11 940 407,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 702,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції протягом пяти робочих днів при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 59702,04 грн. (п’ятдесят девять тисяч сімсот дві гривні 04 коп.) банківська гарантія повинни бути чинна на момент подання тендерної пропозції, на підтвердження зазначеного подати довідку банківської установи із зазначенням початку та закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції. Разом із банківською гарнтію подаються документи, що підтверджують наявність повноважень особи підписанта банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 59702,03 грн. за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Учасники не залежно від статусу у складі пропозиції подають дозвіл на обробку персональних даних від пдписанта гарантії. Порядок обчислення строків та термінів відповідно до ЦКУ. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоровя та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області, м.Березівка вул.М.Грушевського,5а, 67300; код ЄДРПОУ 42140037; р/р 438201720344280025000074823, Держказначейська служба України м. Київ, Код банку 820172. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 59702.04 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | . Оплата за виконані роботи (форма КБ-2в, КБ-3) проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника один раз на місяць на підставі наданих Підрядником Актів виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту подання Актів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 13:28 |
Тендерна документація.doc | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 8.doc | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 7.docx | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 6.docx | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 5.docx | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 4.docx | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 3 технічна частина.rtf | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 2.docx | |
24 травня 2021 13:28 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000090 ● e4d56f67c8cf447290ecd97b68905124
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2021 Одеса № 390
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.07.2021 та доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 14.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.07.2021 № 390
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
7 UA-2021-05-24-001464-c 24.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-16 10:57:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Управління освіти, молоді, спорту та культури, охорони здоров'я та соціальної політики виконавчого комітету Березівської міської ради Одеської області (далі – Замовник) може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Южспецтрейд» (далі – ПП «Южспецтрейд») вимогам пункту 1 Додатку 7 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Южспецтрейд» не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та опис?
3. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «Южспецтрейд» вимогам пункту 1.1 частини 1 Додатку № 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Южспецтрейд» відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання, зазначеного в Довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально – технічної бази від 07.06.2021 № 199, а саме: автогрейдер самохідний, марка XCMG GR 155; екскаватор-навантажувач, марка JCB JCX SUPER SITEMASTER; асфальтоукладчик гусеничний, марка VOGELE S1600, 2013 року випуску?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-20 15:15:20
Пояснення
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі експертного звіту від 08.02.2021 року № ЕК – 3953/01-21, затвердженого рішенням п’ятої сесії восьмого скликання Березівської міської ради Одеської області.
Посилання на сторінку розпорядника бюджетних коштів - https://berezivka.odessa.gov.ua/upravlinnya-osvity-molodi-sportu-ta-kultury-ohorony-zdorov-ya-ta-sotsialnoyi-polityky/publichni-zakupivli/
Згідно з вимогами пункту 1.1. Додаток № 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт та в повному обсязі відображені у підсумковій відомості матеріальних ресурсів учасника, згідно Таблиці № 1.
Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, всіх вказаних у Таблиці 1, до довідки додаються:
- у разі, якщо техніка є власною надаються скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тощо;
- у разі залучення – скановані копії виготовлені з оригіналів договорів* оренди (найму), у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається та довідка-підтвердження від власника транспортних засобів (машин) та будівельної техніки, щодо дійсності зазначеного договору та зобов'язання надати вказану техніку для виконання робіт за договором з переліком всіх одиниць визначених договором) із зазначенням об'єкту на який надаватиметься техніка;
* договори мають бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства України.
Вся техніка ПП «Южспецтрейд» отримана в оренду, а тому Учасник надає довідку про наявність техніки згідно зразку, а також нотаріально посвідчений договір оренди даної техніки строком на 5 років, а також акти прийому-передачі основних засобів, які засвідчують перебування на балансі підприємства необхідного обладнання.
Пункту 1 Додатку 7 до тендерної документації щодо інформації у довільній формі з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації – дана довідка надана ПП Южспецтрейд до оголошення учасника переможцем.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2021-07-27 08:31:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
-
2021-07-27 15:28:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2021 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" |
11 830 350,00
UAH з ПДВ
|
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛДІНГ ІНВЕСТ" |
9 105 711,13
UAH з ПДВ
|
7 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" |
11 637 258,00
UAH з ПДВ
|
11 637 258,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" #42033604 |
Відхилено |
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 11:28
|
|
ТОВ "БІЛДІНГ ІНВЕСТ" #41373128 |
Відхилено |
7 999 998,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 10:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2021 00:00
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" #37433386 |
Переможець |
11 637 258,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 16:45
|
Додаткова угода | укладений |
26 липня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 16:31
|
Договір | укладений |
08 липня 2021 16:29
|