Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2021 14:37 |
Очікувана вартість: | 475 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 755,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 12:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 12:17 |
Додаток 5.docx | |
24 травня 2021 12:17 |
Додаток 2.pdf | |
24 травня 2021 12:17 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-29-000001 ● 7b644c4143004de39e95268dab488f57
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 13:07 |
15.07.2021 № 366
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07. 2021 № 366
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-05-24-001402-a 24.05.2021
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(ЄДРПОУ 26136719 ) Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-20 14:30:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по вул. Фермерська в м. Нікополь, Дніпропетровської област, код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-24-001402-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Східний офіс Держаудитслужби зверається з питанням яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до підпункту 5.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: довідку Департаменту інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
На підставі інформації, яка розміщенна в електронній системі закупівель установлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Ляшенко оприлюднене 10.06.2021.
Проте, учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП Ляшенко не завантажив шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у встановлені тендерною документацією Замовника спосіб та строки Довідку Департаменту інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що не відповідає вимозі підпункту 5.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Чому на порушення вимоги абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Ляшенко як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 22.06.2021 №194/21?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-23 14:50:14
Пояснення
1. На виконання вимог Постанови Кабміну України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» нами було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Нікопольської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Інформацію було опубліковано в розділі «Закупівлі за бюджетні кошти» за посиланням: http://www.nikopol-mrada.dp.gov.ua
2. Згідно другого питання повідомляємо, що учасник надіслав листа до тендерного комітету, про затримку видачі довідки зі сторони державної служби. Згідно відкритих джерел https://usr.minjust.gov.ua/ та https://reyestr.court.gov.ua/, які перебувають у відкритому доступі, було перевірено статус ФОП Ляшенко А.М в реєстрах щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 15:39:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття доріг, а саме поточний ремонт дороги по вул. Фермерська в м. Нікополь, Дніпропетровської област, код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-24-001402-а) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у підпункті 1.1. Додатку №1 до тендерної документації Замовника передбачено надання у складі тендерної пропозиції довідки Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі) про наявність у Учасника відповідного обладнання та устаткування, а саме: мобільний асфальтобетонний завод за для постійного контролю змішуваних сумішей. Також, встановлена вимога: якщо обладнання орендоване, подаються завірені копії договорів оренди, надання послуг на запропоноване обладнання.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Ляшенко завантажено договір про надання в оренду асфальтного заводу STC QLB-20 від 01.01.2021 №01/2021 (далі Договір). Відповідно до пункту 2.1. Договору Орендодавець надає мобільний асфальтний завод STC QLB-20 у справному стані по Акту прийому-передачі, що є невід’ємною часниною даного Договору.
Чому для підтвердження наявності у Учасника мобільного асфальтобетонного заводу за для постійного контролю змішуваних сумішей завантажено Договір завантажено не в повному обсязі, зокрема без Акту прийому-передачі, що є невід’ємною часниною даного Договору?
2. Відповідно пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника визначено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Водночас у підпункті 1.1. передбачено надати довідку Учасника (сканкопія з оригінала; у довільній формі) про наявність у Учасника відповідного обладнання та устаткування. Також визначено, що якщо обладнання орендоване, подаються завірені копії договорів оренди, надання послуг на запропоноване обладнання.
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Ляшенко завантажено завантажено Довідку про наявну матеріально-технічну базу від 01.06.2021 №0106-4, в якій у пункті 27 зазначений орендований Бетонний завод 20 м3.
Чому у складі пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Ляшенко відсутні копії договору на оренду Бетонного заводу 20 м3?
3. В ході аналізу інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Ляшенко завантажено Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, в якому у розділі ІІ зазначені у пунктах 6,7 наступні будівельні машини і механізми: Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 500 мм, Котки дорожнi самохiднi гладкi, маса 5 т. Проте, у Довідці про наявну матеріально-технічну базу від 01.06.2021 №0106-4 вищезазначені будівельні машини і механізми відсутні.
Чому у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Ляшенко відсутнє підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази?
4. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, у Додатку 2 ДЕФЕКТНИЙ АКТ, що є невід’ємною частиною до Проекту договору Додатку 5 тендерної документації визначені найменування робіт і витрат та їх кількість, проте у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Ляшенко завантажений ДЕФЕКТНИЙ АКТ в якому визначені найменування робіт і витрат та їх кількість мають інший зміст та кількість, що не відповідає вимогам визначеним в тендерної документації Замовника, зокрема у Додатку 2 ДЕФЕКТНИЙ АКТ.
Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Ляшенко, як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-06 14:03:27
Роз'яснення
1. В Додатку 1 п. 1, п.п. 1.1. вказано: Якщо обладнання орендоване, подаються завірені копії договорів оренди, надання послуг на запропоноване обладнання.». Замовником не вимагались додатки до договорів.
2. Учасник надав повний перелік техніки та обладнання, які вимагав замовник.
3. При поточному ремонті асфальтобетонного покриття обов’язковою умовою виконання робіт є наявність дорожніх котків. При відсутності вказаного обладнання, виконання робіт не є можливим. Опираючись на вказане, замовник не вимагав надати підтвердження наявності.
4. Учасником надав більш деталізований дефектний акт з об’ємами, які вимагав замовник.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK-2-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2021 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛЬНЄВА МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА" |
473 000,00
UAH з ПДВ
|
461 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ляшенко |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
462 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЛЬНЄВА МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА" #2902200962 |
Відхилено |
461 999,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 15:24
|
ФОП Ляшенко #3154723134 |
Переможець |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 16:30
|
підписаний договір | укладений |
22 червня 2021 16:21
|