Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Нове будівництво монументального знаку (флагшток) з національною символікою та благоустрій частини території Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного на вул. Героїв Майдану, 32 м. Львів"
Очікувана вартість
13 660 846,00 UAH
UA-2021-05-22-000161-b ● 77eeb35d565d40babac996100270869a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Ірина Васьків +0322610948 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2021 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 13 660 846,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 304,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Нове будівництво монументального знаку (флагшток) з національною символікою та благоустрій частини території Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного на вул. Героїв Майдану, 32 м. Львів"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом одного місяця з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 70 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2021 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2021 16:10 |
Тендерна документація.doc | |
22 травня 2021 15:42 |
Додаток №1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
22 травня 2021 15:42 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx | |
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №4 Вимоги статті 17 Закону.docx | |
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №5 Проект договору.docx | |
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №6 Форма Банківська гарантія.docx |
22 травня 2021 16:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2021 16:10 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
22 травня 2021 15:42 |
Додаток №1 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
22 травня 2021 15:42 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №4 Вимоги статті 17 Закону.docx
|
||||||
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №5 Проект договору.docx
|
||||||
22 травня 2021 15:41 |
Додаток №6 Форма Банківська гарантія.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження звязку між субєктами
Дата подання: 23 травня 2021 16:31
Дата відповіді: 26 травня 2021 22:54
Серед обов’язкових документів для участі Замовник перелічив дійсні Сертифікати відповідності, як документ якості на:
гранітних плит (блоків з гранодіориту)
партерних, мавританських та звичайних газонів.
Також зазначено, що:
- Учасник має підтвердити зв'язок між суб’єктом господарювання, який є видав лист авторизації та суб’єктом господарювання на кого видані документи якості (вказана інформація у полі, де зазначається виробник).
Просимо уточнити:
1. Якщо субєкт, який видав лист авторизації, та субєкт на кого видані документи якості (сертифікат відповідності) це те саме підприємство, то чи достатньо для учасника в такому разі листа авторизації від цього підприємства чи необхідні додаткові документи для підтвердження звязку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник повідомляє, у разі, якщо субєкт, який видав лист авторизації та субєкт на кого видані документи якості (сертифікат відповідності) це одне й те саме підприємство, тоді учаснику достатньо надати лист авторизації від свого імені. У такому випадку зв'язок буде підтверджено.
До того ж Учасник завжди може додатково надати лист-пояснення з описом вказаних обставин.
Замовник повідомляє, у разі, якщо субєкт, який видав лист авторизації та субєкт на кого видані документи якості (сертифікат відповідності) це одне й те саме підприємство, тоді учаснику достатньо надати лист авторизації від свого імені. У такому випадку зв'язок буде підтверджено.
До того ж Учасник завжди може додатково надати лист-пояснення з описом вказаних обставин.
Питання ідентифікатора у відгуках
Дата подання: 23 травня 2021 16:54
Дата відповіді: 26 травня 2021 22:55
Шановний Замовник, прохання уточнити:
У розділ №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у п. 2. серед вимог до відгука зазначено: «Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі».
В той самий час, останне речення цього розділу зазначає: «Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.»
Ми розуміємо що вимога вказати ідентифікатор закупівлі стосується лише договорів укладених в результаті державних закупівель.
Замовник не ставить обмежень, що аналогічні договори мають бути укладені лише з держзамовниками.
Чи ми правильно розуміємо, що на підтвердження досвіду, якщо договір укладений не в результати держзакупівель, і відповідно не має ідентифікатора то нічого вказувати не потрібно? І в такому разі відсутність зазначеного ідентифікатора не вважатиметься порушенням?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У вимозі щодо формування відгуку, а саме: «Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі» йде мова про те, що треба згадати ідентифікатор оголошеної закупівлі UA-2021-05-22-000161-b та назву Замовника Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації.
Проектна документація
Дата подання: 23 травня 2021 17:35
Дата відповіді: 26 травня 2021 22:55
Шановний Замовник, беручи до уваги, що аналіз технічної специфікації по тендеру дає лише узагальнену уяву стосовно характеру робіт, просимо також додати проектну документацію, зокрема на виготовлення флагштока (опор щоглового типу на розчалках висотою до 70м та вагою 8т. та висотою флагштока 50,5м.
Відповідь: Замовник повідомляє, що Технічне завдання сформоване на підставі проектно-кошторисної документації. Відтак, зазначаємо, що наданої інформації достатньо, щоб підготувати тендерну пропозицію
Креслення флагштока
Дата подання: 25 травня 2021 09:17
Дата відповіді: 26 травня 2021 22:56
Шановний Замовник! Як можна ознайомитися з ескізом (кресленням) флагштоку 50,5 м? Чи можливо ознайомитися з ескізом розробленим для цього проекту ТОВ "Швець та партнери"? Виглядає що лише ті учасники хто має доступ до проектних рішень можуть подати пропозицію. ТЗ опубліковане Замовником не чітке і не містить усієї необхідної інформації.
Відповідь: Звернення за уточненням та надання інформації між учасником та замовником може бути тільки через електронну систему. Станом на сьогодні, Замовник не може прикріпити вказані проектні рішення до електронної системи. У той же час повідомляємо та принагідно просимо готувати тендерні пропозиції на підставі тендерної документації та технічної специфікації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-22-000161-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ», Код ЄДРПОУ:42291277
Дата подання: 27 травня 2021 13:44
Технічна специфікація
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт.
В технічній специфікації яка викладена в Додатку №3 до тендерної документації вказані роботи, але відсутні матеріальні ресурси. Дана технічна специфікація не відповідає вимогам п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва».
Отже, з вищевикладеного вимагаємо опублікувати перелік матеріалів до технічної специфікації.
Розгорнути
Згорнути
В технічній специфікації яка викладена в Додатку №3 до тендерної документації вказані роботи, але відсутні матеріальні ресурси. Дана технічна специфікація не відповідає вимогам п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва».
Отже, з вищевикладеного вимагаємо опублікувати перелік матеріалів до технічної специфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 14:28
Шановний Учаснику, для підготовки надана технічна специфікація, а самі норми ДСТУ вказують на те, що зазначеного достатньо для розрахунку ціни.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 14:35 |
Кінець періоду оскарження: | 08 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 червня 2021 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт за вказаними вимогами тендерної документації. |
Документи:
28 травня 2021 14:35
|
Електронний підпис |
28 травня 2021 14:29
|
Скан (1).pdf |