Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-05-21-014351-b ● a4263055abac46ac97316ed6dcdf8475
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячий оздоровчий центр санаторного типу "Миргородський" |
Код ЄДРПОУ: | 05443239 |
Місцезнаходження: | 37642, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29 |
Контактна особа: |
Циб Світлана Іванівна +380535531232 doc-mirgorod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2021 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2021 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 13:54 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. Методика оцінки: Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в доданому файлі
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кг
Батон (код ДК 021:2015 – 15811100-7 Хліб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4700 кг
Хліб пшеничний білий (код ДК 021:2015 – 15811100-7 Хліб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1200 кг
Хліб житній (код ДК 021:2015 – 15811100-7 Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
700 кг
Булка (код ДК 021:2015 – 15811200-8 Булки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 17:21 |
Оголошення СП хліб (нова редакція від 26.05.2021).doc | |
21 травня 2021 18:18 |
Проект договору.doc |
26 травня 2021 17:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2021 17:21 |
Оголошення СП хліб (нова редакція від 26.05.2021).doc
|
|||
21 травня 2021 18:18 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-21-014351-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Грінько Віктор Якович, Код ЄДРПОУ:2725322559
Дата подання: 07 червня 2021 10:49
Скарга на рішення Протокол від 04.06.2021р.
Основною причиною не визнання переможцем закупівлі ФОП Грінько В.Я. було визначено не надання у складі пропозиції ФОП Грінько сканкопію з оригіналу або копії сертифікату, чинного на дату розкриття пропозиції і видано на ім`я учасника про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів( або системи менеджменту безпечності харчових продуктів) учасника вимогам ISO 22000:2018( або ДСТУ ISO 22000:2019). Якщо переглянути документи ФОП Грінько В.Я. у складі пропозиції, ним було надано Сертифікат на Систему Управління Безпечністю Харчових Продуктів виданий ТОВ Черкасихліб ТД який дійсний до 9 червня 2023 р., оскільки ФОП Грінько В.Я. являється дистриб`ютором ТОВ Черкасихліб ТД. Також було надано договір дистриб`юції і роз`яснення, що ФОП Грінько не є виробником продукції, а лише представляє інтереси ТОВ Черкасихліб ТД в даному регіоні. Тому ми вважаємо, що нами, як представником виробника, було надано сертифікат відповідно до вимог тендеру, який підтверджує безпечність запропонованих до розгляду харчових продуктів. Просимо Вас переглянути рішення і визнати ФОП Грінько В.Я переможцем, оскільки ним була запропонована економічно найвигідніша пропозиція.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2021 12:02
Згідно з нормами п.6 п.п.18.3 п.18 вимог до предмета закупівлі було встановлено необхідність подання учасниками в склад пропозиції сканкопії з оригіналу або копії СЕРТИФІКАТУ, чинного на дату розкриття пропозицій і ВИДАНОГО НА ІМ’Я УЧАСНИКА про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів (або системи менеджменту безпечності харчових продуктів) учасника вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019). Тобто сертифікат повинен був бути виданий саме на УЧАСНИКА.
Зауважимо, що відповідно до норм п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію.
За даною спрощеною закупівлею пропозицію подав ФОП Грінько Віктор Якович, тому в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі» саме він є учасником спрощеної закупівлі. Отже сертифікат про відповідність вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019) повинен був бути виданий саме на ФОП Грінько Віктор Якович. Таким чином відхилення пропозиції ФОП Грінько Віктор Якович через відсутність в складі пропозиції сертифікату про відповідність вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019) виданого на ім’я учасника є правомірним.
Зауважимо, що відповідно до норм п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію.
За даною спрощеною закупівлею пропозицію подав ФОП Грінько Віктор Якович, тому в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі» саме він є учасником спрощеної закупівлі. Отже сертифікат про відповідність вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019) повинен був бути виданий саме на ФОП Грінько Віктор Якович. Таким чином відхилення пропозиції ФОП Грінько Віктор Якович через відсутність в складі пропозиції сертифікату про відповідність вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019) виданого на ім’я учасника є правомірним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Грінько Віктор Якович |
183 722,00
UAH з ПДВ
|
183 722,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ІГНАТЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
195 020,00
UAH з ПДВ
|
195 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Грінько Віктор Якович #2725322559 |
Відхилено |
183 722,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 21:08
|
Фізична особа-підприємець ІГНАТЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2301905184 |
Переможець |
195 020,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 21:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 10:40
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 12:43
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 09:22
|
Договір хліб.pdf | укладений |
08 червня 2021 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 53439,20 грн. та викласти п. 2.1 договору в наступній редакції: "2.1. Ціна цього Договору становить 141580,80 грн. без ПДВ. Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 9 270,88 грн. та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить 132 309,92 грн. без ПДВ. Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |