Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-05-21-014351-b a4263055abac46ac97316ed6dcdf8475
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Циб Світлана Іванівна

+380535531232 doc-mirgorod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий оздоровчий центр санаторного типу "Миргородський"
Код ЄДРПОУ: 05443239
Місцезнаходження: 37642, Україна , Полтавська обл., Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Контактна особа: Циб Світлана Іванівна
+380535531232
doc-mirgorod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2021 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2021 13:54
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. Методика оцінки: Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в доданому файлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 кг
Батон (код ДК 021:2015 – 15811100-7 Хліб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4700 кг
Хліб пшеничний білий (код ДК 021:2015 – 15811100-7 Хліб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1200 кг
Хліб житній (код ДК 021:2015 – 15811100-7 Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
700 кг
Булка (код ДК 021:2015 – 15811200-8 Булки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37641, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, с. Олефірівка, вул. Шевченка, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2021 17:21
Оголошення СП хліб (нова редакція від 26.05.2021).doc
21 травня 2021 18:18
Проект договору.doc
26 травня 2021 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2021 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2021 17:21
Оголошення СП хліб (нова редакція від 26.05.2021).doc
21 травня 2021 18:18
Оголошення СП хліб.doc
21 травня 2021 18:18
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-21-014351-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Грінько Віктор Якович, Код ЄДРПОУ:2725322559
Дата подання: 07 червня 2021 10:49
Скарга на рішення Протокол від 04.06.2021р.
Основною причиною не визнання переможцем закупівлі ФОП Грінько В.Я. було визначено не надання у складі пропозиції ФОП Грінько сканкопію з оригіналу або копії сертифікату, чинного на дату розкриття пропозиції і видано на ім`я учасника про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів( або системи менеджменту безпечності харчових продуктів) учасника вимогам ISO 22000:2018( або ДСТУ ISO 22000:2019). Якщо переглянути документи ФОП Грінько В.Я. у складі пропозиції, ним було надано Сертифікат на Систему Управління Безпечністю Харчових Продуктів виданий ТОВ Черкасихліб ТД який дійсний до 9 червня 2023 р., оскільки ФОП Грінько В.Я. являється дистриб`ютором ТОВ Черкасихліб ТД. Також було надано договір дистриб`юції і роз`яснення, що ФОП Грінько не є виробником продукції, а лише представляє інтереси ТОВ Черкасихліб ТД в даному регіоні. Тому ми вважаємо, що нами, як представником виробника, було надано сертифікат відповідно до вимог тендеру, який підтверджує безпечність запропонованих до розгляду харчових продуктів. Просимо Вас переглянути рішення і визнати ФОП Грінько В.Я переможцем, оскільки ним була запропонована економічно найвигідніша пропозиція.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2021 12:02
Згідно з нормами п.6 п.п.18.3 п.18 вимог до предмета закупівлі було встановлено необхідність подання учасниками в склад пропозиції сканкопії з оригіналу або копії СЕРТИФІКАТУ, чинного на дату розкриття пропозицій і ВИДАНОГО НА ІМ’Я УЧАСНИКА про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів (або системи менеджменту безпечності харчових продуктів) учасника вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019). Тобто сертифікат повинен був бути виданий саме на УЧАСНИКА.
Зауважимо, що відповідно до норм п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник спрощеної закупівлі (далі - учасник) це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію.
За даною спрощеною закупівлею пропозицію подав ФОП Грінько Віктор Якович, тому в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі» саме він є учасником спрощеної закупівлі. Отже сертифікат про відповідність вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019) повинен був бути виданий саме на ФОП Грінько Віктор Якович. Таким чином відхилення пропозиції ФОП Грінько Віктор Якович через відсутність в складі пропозиції сертифікату про відповідність вимогам ISO 22000:2018 (або ДСТУ ISO 22000:2019) виданого на ім’я учасника є правомірним.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2021 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грінько Віктор Якович 183 722,00
UAH з ПДВ
183 722,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ІГНАТЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 195 020,00
UAH з ПДВ
195 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2021 13:12
Електронний підпис
03 червня 2021 13:10
проект договору1.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_14-15_стр.PDF
03 червня 2021 13:10
медкарта7.PDF
03 червня 2021 13:10
авто 95-97.PDF
03 червня 2021 13:10
медкарта9.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 1.PDF
03 червня 2021 13:10
відгук.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_1_стр.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_10-11_стр.PDF
03 червня 2021 13:10
2020р2.PDF
03 червня 2021 13:10
медкарта4.PDF
03 червня 2021 13:10
витяг3.PDF
03 червня 2021 13:10
проект договору5.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р7.PDF
03 червня 2021 13:10
проект договору3.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 14.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_16_i_код.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р4.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_12-13_стр.PDF
03 червня 2021 13:10
2020р 1.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 12.PDF
03 червня 2021 13:10
проект договору4.PDF
03 червня 2021 13:10
авто 95-97.(2)PDF.PDF
03 червня 2021 13:10
договід Дистриб’юції2.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_6-7_стр.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 10.PDF
03 червня 2021 13:10
91-51.PDF
03 червня 2021 13:10
07-82.PDF
03 червня 2021 13:10
медкарта6.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р2.PDF
03 червня 2021 13:10
проект договору2.PDF
03 червня 2021 13:10
проект договору6.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р1.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р3.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 7.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р8.PDF
03 червня 2021 13:10
договід Дистриб’юції1.PDF
03 червня 2021 13:10
медкарта8.PDF
03 червня 2021 13:10
витяг2.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 8.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_8-9_стр.PDF
03 червня 2021 13:10
медкарта2.PDF
03 червня 2021 13:10
Витяг_1.pdf
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 14(2).PDF
03 червня 2021 13:10
цінова пропозиція2.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 13.PDF
03 червня 2021 13:10
медкарта5.PDF
03 червня 2021 13:10
91-51.(2).PDF
03 червня 2021 13:10
потужності.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 11.PDF
03 червня 2021 13:10
трудовий договір.PDF
03 червня 2021 13:10
цінова пропозиція1.PDF
03 червня 2021 13:10
07-82.(2).PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 3.PDF
03 червня 2021 13:10
договід Дистриб’юції3.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_2-3_стр.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 9.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 6.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 5.PDF
03 червня 2021 13:10
медична карта.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р5.PDF
03 червня 2021 13:10
договід Дистриб’юції4.PDF
03 червня 2021 13:10
гарантійний лист 4.PDF
03 червня 2021 13:10
2019р6.PDF
03 червня 2021 13:10
витяг 4.pdf
03 червня 2021 13:10
свідоцтво про якість.pdf
03 червня 2021 13:10
медкарта3.PDF
03 червня 2021 13:10
Паспорт_4-5_стр.PDF

Публічні документи

31 травня 2021 14:10
Електронний підпис
31 травня 2021 14:10
Електронний підпис
31 травня 2021 11:55
Установчі документи.rar
31 травня 2021 11:54
Протоколи досліджень.rar
31 травня 2021 11:53
ДСТУ.rar
31 травня 2021 11:53
Водій і авто.rar
31 травня 2021 10:18
Електронний підпис
31 травня 2021 10:10
Копія паспорта 1.jpg
31 травня 2021 10:10
Копія паспорта 2.jpg
31 травня 2021 10:10
Установчі документи.rar
31 травня 2021 10:10
Лист-згода.jpg
31 травня 2021 10:10
Гарантійний лист.pdf
31 травня 2021 10:10
Копія паспорта 3.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грінько Віктор Якович

ФОП ІГНАТЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грінько Віктор Якович
#2725322559
Відхилено 183 722,00
UAH з ПДВ
04 червня 2021 21:08
Фізична особа-підприємець ІГНАТЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2301905184
Переможець 195 020,00
UAH з ПДВ
04 червня 2021 21:12

Документи

04 червня 2021 21:08
Електронний підпис
04 червня 2021 21:07
Відхилення 1.pdf

Документи

04 червня 2021 21:12
Електронний підпис
04 червня 2021 21:11
Намір хліб.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2021 21:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ІГНАТЕНКО НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2301905184
195 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2021 21:12
Електронний підпис
04 червня 2021 21:11
Намір хліб.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 10:40
ДУ 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 12:43
ДУ 1.pdf зміни до договору
13 липня 2021 12:38
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 09:22
Договір хліб.pdf укладений
08 червня 2021 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 53439,20 грн. та викласти п. 2.1 договору в наступній редакції: "2.1. Ціна цього Договору становить 141580,80 грн. без ПДВ. Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №41
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 9 270,88 грн. та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить 132 309,92 грн. без ПДВ. Внаслідок цього викласти специфікацію в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №41
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML