Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 248+968 - км 257+915 (окремими ділянками) по ділянках: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 248+968 - км 251+490; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 251+490 - км 254+317; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 254+317 - км 257+915, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-05-21-014057-b ● 5518910ee40d4a3cbb0673142d676ada
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Швець В'ячеслав Павлович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг, не перебуває в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 248+968 - км 257+915 (окремими ділянками) по ділянках: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 248+968 - км 251+490; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 251+490 - км 254+317; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 254+317 - км 257+915, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі актів здачі – приймання виконаних робіт підписаними Сторонами протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2021 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2021 17:19 |
проект договору технагляду Н-10.docx | |
21 травня 2021 17:19 |
ТД Технічний нагля Н-10.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-21-014057-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 25 червня 2021 12:21
Вимога Замовнику
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 248+968 - км 257+915 (окремими ділянками) по ділянках: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 248+968 - км 251+490; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 251+490 - км 254+317; Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ – Чернівці – Мамалига (на м. Кишинів) на ділянці км 254+317 - км 257+915, Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» замовник вимагає підтвердити наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі згідно нижченаведеної форми:
Таблиця 1
№ з/п Найменування обладнання, ліцензованого програмного забезпечення * Тип /марка/
модель обладнання Зазначення приналежності ** Документ, підтверджую-чий приналежність ***
1 2 3 4 5
* - зазначаються найменування обладнання, ліцензованого програмного забезпечення;
** - якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання);
***- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 4 Таблиці 1.
Замовник не конкретизує, яке саме обладнання повинен надати учасник для підтвердження кваліфікації, але зазначає «необхідного для надання послуг за предметом закупівлі».
Звертаємо увагу на те, що згідно розділу 21 ПРИЙМАННЯ РОБІТ ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПРОЕКТУВАННЯ Частина ІІ. БУДІВНИЦТВО при прийманні закінчених робіт необхідно провести детальний огляд та виконати контрольні заміри, перевірку результатів інструментальних вимірів і показників лабораторних випробувань з окремих видів робіт і порівняння їх з технічною документацією згідно з вимогами ДБН А 3.1-5.
Учасником ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" надано довідку – «1 Довідка про наявність мат-тех бази.PDF» де зазначено наявність ноутбуку та Програмного комплексу АВК-5. Інших одиниць матеріально-технічної бази не надано, також відсутня інформація про залучення субпідрядних організацій, договорів оренди на обладнання необхідного для здійснення робіт, не підтверджено наявність лабораторії, що унеможливлює виконати даним учасником роботи передбачені розділу 21 ПРИЙМАННЯ РОБІТ ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПРОЕКТУВАННЯ Частина ІІ. БУДІВНИЦТВО.
Враховуючи вищенаведене, згідно наданих документів ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" не відповідає вимогам тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг за предметом закупівлі та не може виконати роботи згідно предмету на відміну від інших учасників даної процедури закупівлі в т.ч. ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія».
Розгорнути
Згорнути
Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі згідно нижченаведеної форми:
Таблиця 1
№ з/п Найменування обладнання, ліцензованого програмного забезпечення * Тип /марка/
модель обладнання Зазначення приналежності ** Документ, підтверджую-чий приналежність ***
1 2 3 4 5
* - зазначаються найменування обладнання, ліцензованого програмного забезпечення;
** - якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання);
***- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 4 Таблиці 1.
Замовник не конкретизує, яке саме обладнання повинен надати учасник для підтвердження кваліфікації, але зазначає «необхідного для надання послуг за предметом закупівлі».
Звертаємо увагу на те, що згідно розділу 21 ПРИЙМАННЯ РОБІТ ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПРОЕКТУВАННЯ Частина ІІ. БУДІВНИЦТВО при прийманні закінчених робіт необхідно провести детальний огляд та виконати контрольні заміри, перевірку результатів інструментальних вимірів і показників лабораторних випробувань з окремих видів робіт і порівняння їх з технічною документацією згідно з вимогами ДБН А 3.1-5.
Учасником ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" надано довідку – «1 Довідка про наявність мат-тех бази.PDF» де зазначено наявність ноутбуку та Програмного комплексу АВК-5. Інших одиниць матеріально-технічної бази не надано, також відсутня інформація про залучення субпідрядних організацій, договорів оренди на обладнання необхідного для здійснення робіт, не підтверджено наявність лабораторії, що унеможливлює виконати даним учасником роботи передбачені розділу 21 ПРИЙМАННЯ РОБІТ ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПРОЕКТУВАННЯ Частина ІІ. БУДІВНИЦТВО.
Враховуючи вищенаведене, згідно наданих документів ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" не відповідає вимогам тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг за предметом закупівлі та не може виконати роботи згідно предмету на відміну від інших учасників даної процедури закупівлі в т.ч. ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС |
584 314,00
UAH з ПДВ
|
579 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
584 313,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія |
888 000,00
UAH з ПДВ
|
888 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" |
978 150,00
UAH з ПДВ
|
978 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС #40653216 |
Відхилено |
579 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 10:40
|
|
ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" #44257201 |
Переможець |
584 313,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 16:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:57
|
Д.у.10 до 29 від 01.07.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:24
|
Д.у.9 до 29 від 01.07.2021.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:57
|
Д.у. 8 до 29.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:38
|
Д.у. 7 до 29.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 15:05
|
Д.у. 6 до 29.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 16:16
|
Д.у. 5 до 29.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 16:02
|
Д.у. 4 до 29.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:39
|
Д.у. 2 до 29.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 10:19
|
Д.у. 1 до 29.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 16:11
|
Договір № 29 2021.pdf | укладений |
02 липня 2021 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |