Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV 2008) 33600000-6 Фармацевтична продукція (Tamsulosin, Tizanidine, Comb drug, Indapamide, Betahistine, Hopantenic acid, Clopidogrel)
Очікувана вартість
66 708,78 UAH
UA-2021-05-21-013430-b 6ed4d179f9be4e0698f9373e7a9935b7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Резніченко Світлана Андріївна

380522341137 kogiv@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01994971
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Короленка 58
Контактна особа: Резніченко Світлана Андріївна
380522341137
kogiv@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальним некомерційним підприємством «Обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Кіровоградської обласної ради» було двічі оголошено процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) 33600000-6 Фармацевтична продукція (ідентифікатори закупівель: № UA-2021-03-25-006291-c та № UA-2021-04-20-007833-a), які були двічі автоматично відмінені, у тому числі частково (за лотом) електронною системою закупівель у зв’язку із поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. (Звіти про результати проведення процедур закупівель: № UA-2021-03-25-006291-c та № UA-2021-04-20-007833-a). Враховуючи вищевикладені обставини, в замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIІI (зі змінами): переговорна процедура закупівлі, застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2021 16:38
Оскарження наміру укласти договір: 01 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ДК 021:2015 (CPV 2008) 33600000-6 Фармацевтична продукція (Tamsulosin, Tizanidine, Comb drug, Indapamide, Betahistine, Hopantenic acid, Clopidogrel)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
АДЕНОРМ Капсули з модифікованим вивільненням, тверді по 0,4 мг по 10 капсул блістері; по 3 блістери у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tamsulosin
АТХ: G04CA02
100 упаковка
ТІЗАЛУД таблетки по 4 мг № 30 (10х3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tizanidine
АТХ: M03BX02
100 упаковка
РЕЛАКСИЛ. Капсули тверді № 10х2 у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
АТХ: N05CM
30 упаковка
ІПАМІД .Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 2,5 мг № 30 (10х3) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Indapamide
АТХ: C03BA11
220 упаковка
БЕТАГІСТИН-КВ. таблетки по 24 мг, по 10 таблеток у блістері; по 3 блістери в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Betahistine
АТХ: N07CA01
19 упаковка
КОГНУМ.Таблетки по 250 мг № 50 (10х5) у блістерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hopantenic acid
АТХ: N06BX
5 упаковка
АТЕРОКАРД таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 75 мг по 10 таблеток у блістері; по 7 блістерів у пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Clopidogrel
АТХ: B01AC04

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

21 травня 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2021 16:24
Протокол переговорів №37.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
Переможець 66 708,78
UAH з ПДВ
21 травня 2021 16:38

Документи

21 травня 2021 16:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТМ-Фарм"
#43808856
66 708,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2021 16:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2022 13:45
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 10:38
ДУ №4 до Дог.118Т.PDF зміни до договору
23 лютого 2022 10:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:32
ДУ №3 до Дог. 118T.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 09:32
ДУ №2 до Дог. 118Т.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 10:07
ДУ №1 до Дог. 118Т.pdf зміни до договору
14 червня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:55
Договір №118Т.pdf укладений
02 червня 2021 09:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 червня 2021 10:37
10 950,93 UAH UA098201720344370001000030429
КНП "ОК Госпіталь ВВ КОР"
UA883052990000026001050030022
ТОВ "СТМ - Фарм"
Оплачений
25 серпня 2021 10:49
13 487,70 UAH UA098201720344370001000030429
КНП "ОК Госпіталь ВВ КОР"
UA883052990000026001050030022
ТОВ "СТМ - Фарм"
Оплачений
14 вересня 2021 10:44
11 114,90 UAH UA098201720344370001000030429
КНП "ОК Госпіталь ВВ КОР"
UA883052990000026001050030022
ТОВ "СТМ - Фарм"
Оплачений
16 листопада 2021 10:51
18 146,75 UAH UA098201720344370001000030429
КНП "ОК Госпіталь ВВ КОР"
UA883052990000026001050030022
ТОВ "СТМ - Фарм"
Оплачений
14 грудня 2021 10:48
9 466,20 UAH UA098201720344370001000030429
КНП "ОК Госпіталь ВВ КОР"
UA883052990000026001050030022
ТОВ "СТМ - Фарм"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.2. Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну на товар та суму договору.
Номер договору про закупівлю: 118Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із наявністю труднощів зі своєчасним напрацюванням та постачанням субстанцій, дотримуючись високих стандартів та європейських належних практик, Постачальник повідомив про зупинку виробництва препарату «РЕЛАКСИЛ. Капсули тверді № 10х2 у блістерах». Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.2. Договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму договору.
Номер договору про закупівлю: 118Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 10.1 Договору дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії Договору до 31.03.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 118Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.1 Договору № 118Т від 02 червня 2021 року дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Згідно потреб Замовника та по домовленості сторін загальна сума збільшується Договору. 2. Відповідно до п. 7 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; у зв’язку із значним зростанням ціни на препарат згідно відомостей з реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Номер договору про закупівлю: 118Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 76 464,88
UAH (в тому числі ПДВ 5 002,38 UAH)