Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 15840000-8 - Cocoa; chocolate and confectionery virobi (children new gifts DK 021: 2015: 15842000-2- Chocolate and confectionery virobi)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Контактна особа: |
Ніконенко Людмила Борисівна 380577378328 kdh2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv |
National ID: | 36816884 |
Contact point: |
Nikonenko Liudmyla Borysivna 380577378328 kdh2010@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 10 453 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 266,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 313 590,00 грн. (триста тринадцять тисяч п'ятсот дев'яносто гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 313590 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час за адресою: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, пр. Гагаріна, 41-Б) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії розмір якої становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю та не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону. |
Publication date: | 21 травня 2021 16:02 |
Enquiries until: | 13 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 червня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 453 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 52 266 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюється Замовником на умовах післяоплати, після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника, протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 17:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2021 17:28 |
Оголошення (ЗМІНИ).docx | |
15 червня 2021 17:27 |
ТД ПОДАРУНКИ (зміни).docx | |
15 червня 2021 17:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ПОДАРУНКИ.doc | |
21 травня 2021 17:38 |
Оголошення в систему (подарунки).docx | |
21 травня 2021 16:25 |
Проект договору.docx | |
21 травня 2021 16:24 |
ТД ПОДАРУНКИ.docx |
15 червня 2021 17:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 червня 2021 17:28 |
Оголошення (ЗМІНИ).docx
|
||||||
15 червня 2021 17:27 |
ТД ПОДАРУНКИ (зміни).docx
|
||||||
15 червня 2021 17:27 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ПОДАРУНКИ.doc
|
||||||
21 травня 2021 17:38 |
Оголошення в систему (подарунки).docx
|
||||||
21 травня 2021 16:25 |
Проект договору.docx
|
||||||
21 травня 2021 16:24 |
ТД ПОДАРУНКИ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
29.06 нас було дискваліфіковано Замовником з наступних причин:
«Не відповідає вимогам тендерної документації . Тендерна пропозиція учасника торгів «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації виходячи з наступного: 1) Відповідно до вимог п.п 1.8, пункту 1, Розділу ІІІ тендерної документації передбачено «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону: Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну/приведену ціну буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації». Учасник при завантажені тендерної пропозиції розмістив в електронній системі закупівель файл проект договору.pdf, в якому розміщена загальна ціна товару та ціна за одну штуку предмета закупівлі.
На нашу думку Замовник незаконно прийняв рішення про відхилення пропозиції ПП «ТД «Солодкий Світ» з наступних причин:
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю -господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є:
- умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ).
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ)
- ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ);
- строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору;
- умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
Вимоги ч. 4 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: в укладеному договорі про закупівлю умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
При відсутності в умовах Документації вимоги про заповнення проекту договору, відповідна підстава для відхилення пропозиції вважається недопустимою.
Також серед підстав відхилення пропозиції ПП «ТД «Солодкий Світ» вказано, що «Учасник при завантажені тендерної пропозиції розмістив в електронній системі закупівель файл загальні відомості про учасника .pdf , в якому в пунктах 10 не надано зразок підпису особи, уповноваженої підписувати тендерну пропозицію, а в пункті 11 не надані зразок підпису особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п.3 додатку 9 до тендерної документації.»
Звертаємо Вашу увагу, що серед документів, поданих Учасником ПП «ТД «Солодкий Світ» є Довідка щодо права підпису договору про закупівлю та Довідка щодо документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів, де чітко зазначено, що право підпису документів тендерної пропозиції, накладення ЕЦП та договору за результатами торгів надається директору Вороніній Оксані Михайлівні. Перечислені документи містять зразок підпису уповноваженої особи.
Згідно Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” до формальних помилок відноситься, зокрема : п.6 «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.»
Виходячи з вище викладеного, вимагаємо:
- скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ»;
- розглянути Вимогу та надати відповідь в установлений законом строк.
Відкритті торги, що проводяться у відповідності до частини 3 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» мають свої особливості, що встановлені нормами ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, зокрема, у відповідності до абзацу 3 частини 1 статті 28 цього Закону: «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції».
На виконання вимог абзацу 3 частини 1 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», підпунктом 1.8. пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «…У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону:
Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну/приведену ціну буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в цій тендерній документації…».
У свою чергу, ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» у складі тендерної пропозиції було розміщено файл «проект договору. pdf», який містить загальну ціну товару та ціну за одну штуку товару, що є прямим порушенням вимог абзацу 3 частини 1 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та підпункту 1.8. пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Посилання ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» на норми Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, статтю 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо істотних умов договору, зокрема ціни договору, є неприйнятними, оскільки норми статей 22, 28 Розділу ІV ЗУ «Про публічні закупівлі» регулюють відносини, що складаються між замовником та учасниками під час проведення такої процедури закупівель як відкриті торги, тобто до укладання договору про закупівлю, порядок укладення якого передбачений Розділом VІІІ ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначаємо, що в тендерній документації відсутні вимоги щодо заповнення проекту договору, разом з тим, існують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», які забороняють подавати інформацію про ціну тендерної пропозиції, у випадку проведення публічних закупівель відповідно до частини третьої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Щодо відсутності зразка підпису особи уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника та зразка підпису особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі.
У відповідності до вимог тендерної документації учасники відкритих торгів мають подати Форму «Загальні відомості про учасника», яка передбачена Додатком № 7 до тендерної документації.
Форма містить 11 (одинадцять) пунктів, які мають бути заповнені учасником.
У пунктах 10-11 Форми «Загальні відомості про учасника» має бути відображений зразок підпису особи уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника та зразок підпису особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі.
Відповідно до частини 5 статті 22 «Про публічні закупівлі», в редакції закону, що діяла на день оголошення відкритих торгів, Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Аналогічне за змістом є роз’яснення Мінекономіки «Про затвердження Переліку формальних помилок», на які посилається ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» у своїй вимозі.
Разом з тим, іншою підставою для дискваліфікації ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» не є незасвідчена підписом уповноваженої особи Форма «Загальні відомості про учасника», як окремого документа, а відсутність у даній Формі обов’язкового реквізиту (елементу), як підпис особи, у колонці «Найменування відомостей», що не є тотожними поняттями.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000005 ● 8dfe37218aed43fda6da9a3362a7faf0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 10:29 |
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-05-21-013019-b 21.05.2021 Комунальне підприємство «Комбінат дитячого харчування» (код 36816884) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2021 12:45
|
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2021 12:40
|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2021 12:46
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" |
9 771 922,32
UAH з ПДВ
|
9 568 212,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТРЕЙД МІКС" |
9 895 383,12
UAH з ПДВ
|
9 623 769,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" #00377265 |
Переможець |
9 568 212,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 11:24
|
протокол тех. помилка.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 11:04
|
ПОДАРУНКИ дог..pdf | укладений |
16 липня 2021 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про технічну помилку |
Номер договору про закупівлю: | 2-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |