Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148508 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 34 023 172,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 115,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 170115.86 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30 календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 12:49 |
Тендерна Документацiя Ананьїв зі змінами.docx | |
08 липня 2021 12:49 |
зміни до ТД Ананьїв.doc | |
03 червня 2021 12:08 |
зміни до ТД Ананьїв.doc | |
21 травня 2021 15:56 |
Форма гарантії.doc | |
21 травня 2021 15:56 |
Проект договору Ананьїв.docx | |
21 травня 2021 15:56 |
ДОДАТОК 2.docx |
08 липня 2021 12:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 липня 2021 12:49 |
Тендерна Документацiя Ананьїв зі змінами.docx
|
||||||
08 липня 2021 12:49 |
зміни до ТД Ананьїв.doc
|
||||||
03 червня 2021 12:08 |
зміни до ТД Ананьїв.doc
|
||||||
21 травня 2021 15:56 |
Форма гарантії.doc
|
||||||
21 травня 2021 15:56 |
Проект договору Ананьїв.docx
|
||||||
21 травня 2021 15:56 |
ДОДАТОК 2.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 03 червня 2021 12:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000046 ● 567ea41b957d4cf5b61b4bb36adaf288
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 09:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-05-21-012893-b 21.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 15:17:10
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 15:29:29
Відповідь на запит
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до рішення голови Одеської обласної ради від 24.12.2020 № 43-VІІІ «Про обласний бюджет Одеської області на 2021 рік» зі змінами та доповненями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реконструкція міського спортивного комплексу з будівництвом універсальної критої зали по вул. Одеській, буд 1/а, в м. Ананьїв, Одеської області»
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
12 травня 2021 року Департамент надіслав на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
12 травня 2021 року Департамент отримав лист № 01.2-06/1363 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ ТА ПРИБУТКУ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА від 2018 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наприкінці березня – початку квітня 2021 року розпочався процес реорганізації Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації. У зв’язку з реорганізацією Управління відбулася зміна штатного розкладу, структури, прав та обов’язків Управління, відповідно до розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації 306/од-2021 від 31.03.2021 та 351/од-2021 від 08.04.2021.
У червні 2021 року вже Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації створило власний веб-сайт https://ukb.od.gov.ua/
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Слід зазначити, що технічна можливість «відзеркалювати» інформацію з електронної системи закупівель у Замовників торгів з’явилася нещодавно. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівель міститься у тендерній документації/оголошенні та пройшло погодження з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації. Ознайомитись з кожною закупівлею окремо можливо шляхом переходу за посиланням з офіційного веб-сайту Замовника у розділу «Публічна інформація».
Додатково повідомляємо:
Оскільки система закупівель автоматично оприлюднює інформацію щодо закупівель, уповноважені особи Замовника, з появою такої технічної можливості, будуть вносити інформацію в електроні поля на закупівельному майданчику, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, відразу під час публікування відповідних закупівель.
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації, ознайомившись з результатами проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-21-012893-b від 22.12.2021, інформує. Частина ІІ висновку була детально вивчена та проаналізована. Заперечень щодо висновку уповноважена особа не має. Також, уповноважену особу було притягнуто до особистої відповідальності та було проведено роз’яснювальну бесіду з іншими уповноваженими особами Департаменту та взято до роботи зауваження Північного офісу Держаудитслужби. Дуже вдячні за Вашу увагу, гарантуємо не допущення в подальшому виявлених порушень. З повагою Уповноважена особа Марія ДІБРОВА
2021-12-30 16:29:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2021 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТ БУД ЕКСПЕРТ" |
25 558 819,00
UAH з ПДВ
|
19 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
30 008 796,80
UAH з ПДВ
|
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТ БУД ЕКСПЕРТ" #41220687 |
Переможець |
19 990 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 11:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2021 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 09:16
|
ДУ №3 від 31.12.2021 Дог.№ 22.pdf | укладений |
31 грудня 2021 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:22
|
ДУ №2 від 29.12.2021 Дог.№22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 14:58
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
20 серпня 2021 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 18:25
|
договір № 22 від 03.08.2021.PDF | укладений |
03 серпня 2021 18:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 15 "Юридичні адреси сторін" Договору |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.2. р.2 Договору Внести зміни до Додатку 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 серпня 2021 — 01 лютого 2022 |
Сума оплати за договором: |
690 914,46
UAH (в тому числі ПДВ 115 152,41 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони за згодою сторін вирішили розірвати Договір укладений між ними.З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди зобов'язання Сторін , що виникли з Договору , припиняються , Замовник та Виконавец не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором. |