Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015- 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для постійного амбулаторного перитонеального діалізу) (код НК 024:2019 - 35896 Діалізат перитонеального діалізу; 35000 Магістраль для перитонеального діалізу; 35000 Магістраль для перитонеального діалізу; 35896 Діалізат перитонеального діалізу; 35896 Діалізат перитонеального діалізу; 62656 Рамка з'єднувального набору для перитонеального діалізу для домашнього використання)
Очікувана вартість
1 494 849,00 UAH
UA-2021-05-21-007446-b f58d8a5533344f739798c485ef6ff8a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Володимирівна Полякова

+380976992465 econom10gbzp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Оксана Володимирівна Полякова
+380976992465
econom10gbzp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На теперішній час було двічі відмінено торги за кодом ДК 021:2015- 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для постійного амбулаторного перитонеального діалізу) (код НК 024:2019 - 35896 Діалізат перитонеального діалізу; 35000 Магістраль для перитонеального діалізу; 35000 Магістраль для перитонеального діалізу; 35896 Діалізат перитонеального діалізу; 35896 Діалізат перитонеального діалізу; 62656 Рамка з'єднувального набору для перитонеального діалізу для домашнього використання): ідентифікатори закупівель першої процедури UA-2021-03-29-004739-b та другої процедури UA-2021-04-14-008503-b. На підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» визначити процедуру закупівлі «Переговорна процедура закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2021 12:59
Оскарження наміру укласти договір: 01 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1484 одиниця
Розчини для перитонеального діалізу із вмістом глюкози у мішках одинарних ємністю 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181510-0 — Рідина для промивання нирок
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу
1033 одиниця
Касета до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 35000 — Магістраль для перитонеального діалізу
1056 одиниця
Дренажний комплект до апарату для автоматизованого перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 35000 — Магістраль для перитонеального діалізу
100 одиниця
Розчини для перитонеального діалізу тривалої дії (без вмісту глюкози) у мішках подвійних ємністю 2000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181510-0 — Рідина для промивання нирок
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу
600 одиниця
Розчини для перитонеального діалізу із вмістом глюкози у мішках подвійних ємністю 2000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181510-0 — Рідина для промивання нирок
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу
1539 одиниця
Дезінфекційний роз’єднувальний ковпачок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 33181520-3 — Матеріали для ниркового діалізу
НК 024:2019: 62656 — Рамка з'єднувального набору для перитонеального діалізу для домашнього використання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

21 травня 2021 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-07-000079 ● a26fac35ae4047daa13e6ef1cc21da5f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 липня 2021 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

07.07.2021 №347
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 347

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

3. UA-2021-05-21-007446-b, ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня №10» Запорізької міської ради

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВІТА"
#39246308
Переможець 1 494 842,61
UAH з ПДВ
21 травня 2021 12:59

Документи

21 травня 2021 12:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 12:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАВІТА"
#39246308
1 494 842,61
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2021 12:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:07
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 13:56
Доп.3_Діавіта договор 2220.43 від 08.07.21.pdf зміни до договору
08 липня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 11:20
Доп.2_24.06.21 Діавіта зміна ціни зменшення до Договору 2220.43.pdf зміни до договору
24 червня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 16:27
Доп.1_Дівіта зміна ціни зменшення _Договору 2220.43 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
14 червня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 11:56
Договір Діавіта 2220.43_07.06.2021.pdf укладений
07 червня 2021 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» погодити зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та зменшити загальну суму Договору на 2 638,83 грн. (дві тисячі шістсот тридцять вісім гривень 83 копійки) і відповідно внести зміни до п. 3.1 Договору виклавши його в новій редакції наступного змісту: «3.1. Сума Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 1 492 203,78 грн. ( один мільйон чотириста дев’яносто дві тисячі двісті три гривні 78 копійок), в т.ч. ПДВ - 97 620,81 грн (дев'яносто сім тисяч шістсот двадцять гривень 81 копійка). Сума цього Договору може бути змінена згідно чинного законодавства України за взаємною згодою Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього Договору.».
Номер договору про закупівлю: 2220/43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» погодити зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та зменшити загальну суму Договору на 105726,83 гри. (сто п’ять тисяч сімсот двадцять шість гривень 83 копійки) і відповідно внести зміни до п. 3.1 Договору виклавши його в новій редакції наступного змісту: «3.1. Сума Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 1 386 476,95 гри. (один мільйон триста вісімдесят шість тисяч чотириста сімдесят шість гривень 95 копійок), в т.ч. ПДВ - 90 704,10грн (дев'яносто тисяч сімсот чотири гривні 10 копійок). Сума цього Договору може бути змінена згідно чинного законодавства України за взаємною згодою Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди до цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 2220/43
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» погодити зміну ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та зменшити загальну суму Договору на 6 866,13 грн. (шість тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 13 копійок)
Номер договору про закупівлю: 2220/43
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 379 610,82
UAH (в тому числі ПДВ 90 254,91 UAH)