Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір маскувальний та плівка
Очікувана вартість
30 800,00 UAH
UA-2021-05-20-008702-b 98b0ce87b7f74ab29a2b09460dabd867
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шрам

+380564092629 shram-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Контактна особа: Вікторія Шрам
+380564092629
shram-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2021 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2021 15:00
Очікувана вартість: 30 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 308,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 рулон
Папір маскувальний NOVOL ,30см
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192900-0 — Корегувальні засоби
6 рулон
Папір маскувальний NOVOL ,60см
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192900-0 — Корегувальні засоби
6 рулон
Папір маскувальний NOVOL ,90см
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192900-0 — Корегувальні засоби
5 рулон
Плівка маскувальна Colad Translucent Spraymask, 4м х 300м
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192910-3 — Корегувальна плівка чи стрічка
1 упаковка
Фільтр-лійка для фарби StrainPro, 190mic
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192900-0 — Корегувальні засоби
100 штуки
Плівка малярна Folia , 4мх5м
або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192910-3 — Корегувальна плівка чи стрічка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати постачання партії Товару на склад Покупця, за умови надходження коштів з місцевого бюджету на рахунок Покупця.Оплата здійснюється: за кошти місцевого бюджету, у разі наявності відповідного фінансування та надходження коштів на рахунок Покупця.Датою оплати вважається дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2021 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 14:51
Оголошення з додатками .doc
20 травня 2021 14:51
Технічна специфікація.doc
20 травня 2021 14:51
Додаток 2 - Проєкт Договору .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-20-008702-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Сахно Ганна Костянтинівна", Код ЄДРПОУ:2825518344
Дата подання: 03 червня 2021 17:58
Сертификация отмена на этот вид товара. Закон прикрепляю ниже. Прошу отменить неправомерное решение.
Про скасування обов’язкової сертифікації продукції
З 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» передбачається об’єднати норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, одночасно визначаючи їх як такі, що втратили силу, а також пропонується внести зміни до низки законодавчих актів України.
На Кабінет Міністрів України був покладений обов’язок до дня втрати чинності Декрету забезпечити проведення аналізу обґрунтованості запровадження оцінки відповідності окремих видів продукції, що підлягають наразі обов’язковій сертифікації згідно з Декретом, вимогам технічних регламентів та розроблення, в разі потреби, відповідних технічних регламентів.
Зобов’язано виробника надавати постачальнику інформацію про обов’язкову сертифікацію продукції шляхом зазначення реєстраційних номерів сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності в документах, згідно з якими передається відповідна продукція.
Разом з тим передбачено, що постачальник зобов’язаний реалізовувати продукцію, що підлягає обов’язковій сертифікації, лише за умови наявності у документах, згідно з якими йому передано відповідну продукцію, реєстраційних номерів сертифіката відповідності чи свідоцтва про визнання відповідності (ст. 16 Декрету).
Запроваджено ведення реєстру з інформацією про видачу, відмову у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності продукції. Усім сертифікатам відповідності та свідоцтвам про визнання відповідності присвоюватимуться реєстраційні номери.
Інформація про прийняття рішення щодо видачі, відмови у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності подається органами з сертифікації в день прийняття відповідного рішення засобами електронного зв’язку для включення до Реєстру центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання (ст. 141 Декрету).
Врегульовано порядок видачі, відмови у видачі, переоформлення рішення про призначення органу з сертифікації в державній системі сертифікації, розширення сфери призначення та анулювання рішення про таке призначення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання (ст. 151 Декрету).
Крім того, з метою детального врегулювання порядку призначення та функціонування органів з сертифікації Міністерство економічного розвитку і торгівлі України видало ряд Наказів, які набирають чинності з 10 лютого 2016 року:
• Наказ від 17.11.2015 р. № 1454 «Положення про комісію з розгляду апеляцій на рішення призначених органів з оцінки відповідності»;
• Наказ від 17.11.2015 р. № 1454 «Порядок розгляду апеляцій на рішення призначених органів з оцінки відповідності».
• скасовується адміністративна відповідальність за передачу замовнику або у виробництво конструкторської, технологічної та проектної документації, яка не відповідає вимогам стандартів, норм і правил щодо якості продукції та її безпеки (ст. 169 КУпАП);
• скасовується адміністративна відповідальність за введення в обіг продукції, щодо якої немає сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності чи декларації про відповідність, а також неправомірне застосування національного знака відповідності (ст. 1701 КУпАП);
• змінено диспозицію статті 1721 КУпАП та встановлено адміністративну відповідальність за порушення призначеними органами з оцінки відповідності чи визнаними незалежними організаціями процедур оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, а також порушення органами з сертифікації, призначеними в державній системі сертифікації, правил і порядку обов’язкової сертифікації продукції;
• змінено диспозицію статті 1889 КУпАП та збільшено розмір штрафу за невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації, метрології та метрологічної діяльності і технічного регулювання, щодо усунення порушень законодавства про стандартизацію, метрологію та метрологічну діяльність, технічні регламенти та оцінку відповідності і сертифікацію продукції в державній системі сертифікації або створення перешкод для виконання покладених на них обов’язків (такі дії тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від 20 до 50 нмдг). Якщо ці дії вчинено повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення – це тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від 50 до 100 нмдг.
Як було погоджено в Угоді про асоціацію з ЄС, Україна поступово впроваджує звід Європейських стандартів (EN) як національні стандарти. Одночасно з таким впровадженням Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), розроблені до 1992 року.
Так, Мінекономрозвитку видало ряд Наказів про прийняття європейських нормативних документів як національних стандартів України, внесення змін до національних і міждержавних стандартів та скасування певних стандартів3. У зв’язку з тим, що ці зміни можуть мати відношення до діяльності виробників та імпортерів продукції, ми рекомендуємо всім виробникам та імпортерам перевірити, чи не торкнулися вони безпосередньо продукції, що виробляється чи імпортується ними в Україну.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України планує до 2020 року створити адаптовану до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 15:30
Шановна, Сахно Ганна Костянтинівна, згідно умов оголошення Ви повинні були надати хоча б один з перелічених документів, визначених пунктом 8 (Додаток №3) з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Це міг бути не обов’язково сертифікат або декларація, а паспорти якості, протоколи випробувань, сертифікати дилера або договори з виробниками, тощо. Але жодного документу з інформацією щодо технічних та якісних характеристик на запропонований Вами вид продукції не було надано. Тому, вважаємо вимогу, викладену Скаржником ФОП Сахно Ганною Костянтинівною щодо відміни неправомірного рішення безпідставною та необґрунтованою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-20-008702-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "Сахно Ганна Костянтинівна", Код ЄДРПОУ:2825518344
Дата подання: 07 червня 2021 18:12
Прошу отменить неправомерное решение о дисквалификации ФОП Сахно Ганна Костянтинiвна
Шановна, Замовнику, згідно умов оголошення было надана технiчна характеристика як документ, визначених пунктом 8 (Додаток №3) з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Який може бути паспорт на рулон папiру? Маэмо можливiсть сфотографувати етiкетку на товар.

Документи

07 червня 2021 15:30
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сахно Ганна Костянтинівна" 25 400,00
UAH з ПДВ
25 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2021 14:33
Електронний підпис
01 червня 2021 14:32
IMG20210601142931.jpg
01 червня 2021 14:32
IMG20210601142925 (1).jpg
01 червня 2021 14:32
паспорт3.jpg
01 червня 2021 14:32
паспорт2.jpg
01 червня 2021 14:32
паспорт1.jpg
01 червня 2021 14:32
Довідка МВС.pdf
01 червня 2021 14:32
виписка2.jpg
01 червня 2021 14:32
виписка1.jpg
01 червня 2021 14:32
Сахно без печати.pdf
01 червня 2021 14:32
Сахно керевник.pdf
01 червня 2021 14:32
Сахно лист статут.pdf
01 червня 2021 14:32
Сахно лицензия.pdf
01 червня 2021 14:32
гарантійний ст.17 .pdf
01 червня 2021 14:32
гарантійний лист.pdf
01 червня 2021 14:32
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сахно Ганна Костянтинівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Сахно Ганна Костянтинівна"
#2825518344
Відхилено 25 400,00
UAH з ПДВ
03 червня 2021 16:32

Документи

03 червня 2021 16:32
Електронний підпис
03 червня 2021 16:30
протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій