Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ДОТ"Зачарована долина " |
Код ЄДРПОУ: | 31124662 |
Місцезнаходження: | 90100, Україна , Закарпатська обл., Іршава, площа Народна, 1 |
Контактна особа: |
Сенина Михайло Іванович zacharovanadol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 21:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 687 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 435,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2021 22:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2021 22:23 |
ВТ МЕБЛІ 2021 зд остаточна реакція.docx | |
27 травня 2021 18:00 |
ВТ МЕБЛІ 2021 зд.docx |
02 червня 2021 22:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 червня 2021 22:23 |
ВТ МЕБЛІ 2021 зд остаточна реакція.docx
|
|||||||||
27 травня 2021 18:00 |
ВТ МЕБЛІ 2021 зд.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-27-000046 ● 21036424a8f940a6a338d6f1de093227
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
27.08.2021 № 525
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Іван МАРУЩИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 27.08.2021 № 525
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-05-20-006244-c 20.05.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-28 09:07:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Комплекти дерев’яних меблів для дитячого табору (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-20-006244-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 12:47:44
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару - Комплекти дерев’яних меблів для дитячого табору (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-20-006244-c)
Комунальне підприємство «Дитячий оздоровчий табір «Зачарована долина» (код ЄДРПОУ 31124662) фінансується за рахунок бюджетних коштів місцевого бюджету м. Києва. При проведенні закупівель чітко дотримується норм Закону №922-VIII від 25.12.2015р. «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
Відповідно до Плану використань бюджетних коштів на 2021р. підприємством 20.05.2021р. було оголошено про закупівлю Комплектів дерев’яних меблів для дитячого табору у кількості 10 шт. (№ закупівлі UA-2021-05-20-006244-c) за процедурою відкритих торгів на суму 687000,00 грн.
Попередньо, секретарем тендерного комітету було складено тендерну документацію на визначену закупівлю і згідно протоколу засідання комітету №1/ВТ від 19.05.2021р. затверджено головою тендерного комітету директором Сениною М.І. та надано на перевірку на портал «Київ Аудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що безпосередньо здійснює контроль за ефективністю діяльності та дотриманням законодавства структурними підрозділами Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємствами, установами та організаціями комунальної форми власності територіальної громади міста Києва та районів міста Києва, іншими суб'єктами в частині використання ними відповідних комунальних ресурсів (майна, коштів та іншої комунальної власності) (далі - підконтрольні суб'єкти), спрямованих на забезпечення ефективного і результативного управління комунальними ресурсами.
Варто зазначити, що згідно вимог вищезазначеного органу підприємством також було надано «Обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни» (далі – Обґрунтування) де детально визначено основні критерії закупівлі. Після надання вищезазначених документів, підприємство не отримало жодних зауважень, закупівлю було опубліковано.
Згідно Обґрунтування очікувана ціна закупівлі розрахована ґрунтуючись на середній вартості таких товарів. Моніторинг цін на зазначений товар було здійснено шляхом ознайомлення із пропозиціями на сайтах постачальників України, враховуючи якісні характеристики товару, доставку у табір, що знаходиться у важкодоступній віддаленій місцевості для такої доставки, підняття товару на другий та третій поверхи корпусу.
Проаналізувавши усі вимоги щодо визначеного товару та ознайомившись із пропозиціями постачальників із таких сайтів:
• https://souzmebel.com.ua/
• https://www.lori.com.ua/
• https://www.dybok.com.ua/
• https://ua.roomak.com.ua/
• https://woodwerk.com/ та ін.
секретарем було складено технічне завдання по закупівлі із орієнтовними середніми цінами на такий товар:
Склад комплекту:
Ліжко Двоповерхове 1шт. Орієнтовна вартість за одиницю 9200,00 грн.
Розмір спального місця(Ш*Д):
900 * 2000мм
Габарити(Ш*Д*В):
964 * 2070* 1850
Матеріал:
- Бук, зрощений
- Товщина 18мм, 27мм, 40мм.
- Периметр деталей пом`якшений фаскою R1, R3, R5 та 45°x1.5
Вузли:
- використання фурнітури HETTICH
- Виріб повинен збиратися зтяжкою «півмісяць»
Покриття:
- Сертифікована екологічна олія HESSE Proterra SOLID OIL GE 11254
- Колір узгоджується з замовником при укладанні договору з замовником
Додаткові розхідні матеріали:
- Основа спального місця - Посилені ортопедичні ламелі
Особливості конструкції:
- Швидкий монтаж/демонтаж драбини (з права / з ліва)
Вимоги:
- 100% відповідність до дизайну
- Доставка + монтаж (враховано у вартість)
- Щоквартальне обслуговування (вузлів)
- Гарантія 3 роки
Ліжко Односпальне 2шт. Орієнтовна вартість за одиницю 4300,00 грн.
Розмір спального місця:
900 * 2000мм
Габарити:
964 * 2070* 840
Матеріал:
- Бук, зрощений
- Товщина 18мм, 27мм.
- Периметр деталей пом`якшений фаскою R1, R3, R5 та 45°x1.5
Вузли:
- використання фурнітури HETTICH
- Виріб повинен збиратися зтяжкою «півмісяць»
Покриття:
- Сертифікована екологічна олія HESSE Proterra SOLID OIL GE 11254
- Колір узгоджується з замовником при укладанні договору з замовником
Додаткові розхідні матеріали:
- Основа спального місця - Посилені ортопедичні ламелі
Особливості конструкції:
- Швидкий монтаж/демонтаж драбини (з права / з ліва)
Вимоги:
- 100% відповідність до дизайну
- Доставка + монтаж (враховано у вартість)
- Щоквартальне обслуговування (вузлів)
- Гарантія 3 роки
Тумба 4шт. Орієнтовна вартість за одиницю 2400,00 грн.
Внутрішній розмір шухляд(Г*Ш*В):
334 * 406 * 86мм
Габарити(Ш*Г*В):
500 * 385* 400
Матеріал:
- Бук, зрощений
- Товщина 18мм, 20мм.
- Периметр деталей пом`якшений фаскою R1, R3, R5 та 45°x1.5
- Фасади та кришка - Цільноламельні
Вузли:
- використання фурнітури HETTICH
- направляючі повного висуву
Покриття:
- Сертифікована екологічна олія HESSE Proterra SOLID OIL GE 11254
- Колір узгоджується з замовником при укладанні договору з замовником
Додаткові розхідні матеріали:
- Дно/задня стінка – ХДФ шпонований буком
Особливості конструкції:
- Швидкий монтаж/демонтаж
Вимоги:
- 100% відповідність до дизайну
- Доставка + монтаж (враховано у вартість)
- Щоквартальне обслуговування (вузлів)
- Гарантія 3 роки
Шафа 3-дверна 1шт. Орієнтовна вартість за одиницю 18500,00 грн.
Габарити(В*Ш*Г):
2100 * 1340 * 550
Матеріал:
- Бук, зрощений
- Товщина 18мм, 20мм.
- Периметр деталей пом`якшений фаскою R1, R3, R5 та 45°x1.5
Вузли:
- використання фурнітури HETTICH та Schwinn
- сисема SoftClose
Покриття:
- Сертифікована екологічна олія HESSE Proterra SOLID OIL GE 11254
- Колір узгоджується з замовником при укладанні договору з замовником
Додаткові розхідні матеріали:
- Задня стінка – ХДФ шпонований буком
- фурнітури Schwinn
Особливості конструкції:
- Швидкий монтаж/демонтаж
- Додавання / зміна позицій полиць (50 отворів по висоті)
- 6 вузьких полиць, 1 широка полиця з рейлінговою трубою
Вимоги:
- 100% відповідність до дизайну
- Доставка + монтаж (враховано у вартість)
- Щоквартальне обслуговування (вузлів)
- Гарантія 3 роки
Стіл 1шт. Орієнтовна вартість за одиницю 4000,00 грн.
Габарити:
750 * 750 * 750
Матеріал:
- Бук, зрощений
- Товщина 18мм, 27 мм, 70мм.
- Периметр деталей пом`якшений фаскою R1, R3 R5
Вузли:
- використання фурнітури HETTICH
Покриття:
- Сертифікована екологічна олія HESSE Proterra SOLID OIL GE 11254
- Колір узгоджується з замовником при укладанні договору з замовником
Додаткові розхідні матеріали:
- Войлокові помякшувачі ніжок
Особливості конструкції:
- Додавання вставних елементів (обов’язково)
Вимоги:
- 100% відповідність до дизайну
- Доставка + монтаж (враховано у вартість)
- Щоквартальне обслуговування (вузлів)
- Гарантія 3 роки
Стілець 4 шт. Орієнтовна вартість за одиницю 1600,00 грн.
Габарити(В*Г*Ш):
935 * 510 * 425
Матеріал:
- Бук, Цільний/зрощений
- Товщина 18мм, 30мм.
- Периметр деталей пом`якшений фаскою R1 та R3
Вузли:
- використання фурнітури HETTICH
Покриття:
- Сертифікована екологічна олія HESSE Proterra SOLID OIL GE 11254
- Колір узгоджується з замовником при укладанні договору з замовником
Додаткові розхідні матеріали:
- Войлокові помякшувачі ніжок
Особливості конструкції:
- Змінні сидіння (тверді(Дерево) / мякі(тканина моноліт))
Вимоги:
- 100% відповідність до дизайну
- Доставка + монтаж (враховано у вартість)
- Щоквартальне обслуговування (вузлів)
- Гарантія 3 роки
Матрац односпальний 4 шт. Орієнтовна вартість за одиницю 3100,00 грн.
Foam-mix. Інноваційний наповнювач, створений шляхом змішування пінних компонентів. Володіє пружністю, еластичністю і не деформується з плином терміну служби.
Thermofiber. Ізоляційний шар з хорошими терморегуляційними властивостями. Захищає наповнення від контакту з пружинами і сприяє правильному розподілу навантаження.
Кокосова койра. Натуральний матеріал з кокосового волоса. Підвищує жорсткість і ортопедичність спального місця.
Pocket Spring. Пружинний блок з підвищеним анатомічним ефектом. Адаптується під контури тіла сплячої людини і забезпечує правильну підтримку хребта.
Жаккард. Високоміцна тканина з чудовими тактильними властивостями. Не піддається стиранню і добре тримає форму.
Розмір: 900мм х 2000мм х 200мм
Враховуючи вищевикладене вартість комплекту складає:
Ліжко Двоповерхове 1шт. Орієнтовна вартість за одиницю 9200,00 грн. (9200,00*1=9200,00)
Ліжко Односпальне 2шт. Орієнтовна вартість за одиницю 4300,00 грн. (4300,00*2=8600,00)
Тумба 4шт. Орієнтовна вартість за одиницю 2400,00 грн. (2400*4=9600,00)
Шафа 3-дверна 1шт. Орієнтовна вартість за одиницю 18500,00 грн. (18500*1=18500,00)
Стіл 1шт. Орієнтовна вартість за одиницю 4000,00 грн. (4000,00*1=4000,00)
Стілець 4 шт. Орієнтовна вартість за одиницю 1600,00 грн. (1600*4=6400,00)
Матрац односпальний 4 шт. Орієнтовна вартість за одиницю 3100,00 грн. (3100,00*4=12400,00)
9200,00+8600,00+9600,00+18500,00+4000,00+6400,00+12400,00=68700,00 грн.
(за один комплект)
68700,00*10,0 комплектів = 687000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі.
Не менш важливим є те, що при формуванні закупівлі підприємство визначило критерієм перемоги 100% ціну, надаючи однакові умови для всіх учасників закупівлі для уникнення дискримінації таких учасників.
Отже, підсумовуючи вищевикладене, варто зазначити, що підприємством було дотримано усіх норм Закону. Зауважень, скарг, попереджень з боку органів управління та інших учасників не надходило.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Дитячий оздоровчий табір «Зачарована долина» (код ЄДРПОУ 31124662) розглянувши результати проведення моніторингу №UA-M-2021-08-27-000046 тендерним комітетом було прийнято до відома усі зауваження та вжито усіх заходів щодо усунення порушень, проведено роботу щодо більш ретельного опрацювання Закону №922-VIII від 25.12.2015р. при проведенні закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, було розглянуто питання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з ФОП Лях М.Ю. від 01.07.2021р. №01/07/2021 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України, а саме розірвати договір згідно Додаткової угоди №3 від 10.09.2021р.
2021-09-13 15:33:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, встановлено порушення абзаців другого та п’ятого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо вимоги про усунення невідповідності встановлено, порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, встановлено порушення абзаців другого та п’ятого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо вимоги про усунення невідповідності встановлено, порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • усунуто
Порушення усуноті шляхом розірвання договору.
2021-09-14 14:01:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЛЯХ МАРИНА ЮРІЇВНА |
575 650,00
UAH з ПДВ
|
575 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЮРЧЕНКО ГАННА МИХАЙЛІВНА |
603 300,00
UAH з ПДВ
|
596 430,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ЛЯХ МАРИНА ЮРІЇВНА #3274018224 |
Переможець |
575 650,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2021 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2021 20:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 15:25
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 11:44
|
Додаткова угода 1. .pdf | укладений |
07 липня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 10:42
|
575650 договір.pdf | укладений |
07 липня 2021 10:41
|