Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт даху будівлі гуртожитку для засуджених №2 державної установи «Хмельницький слідчий ізолятор» по вул. Кам’янецька, 39, в м. Хмельницькому»
Очікувана вартість
1 110 166,00 UAH
UA-2021-05-20-003242-a ● 6731702502c1485f9b6264fdae0be58c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР" |
Код ЄДРПОУ: | 08564794 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Кам"янецька 39 |
Контактна особа: |
Мельник Олег Віталійович +380382653186 khmprisonlawyer@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 18:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 110 166,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 550,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | (5000 грн. 00 коп., відповідно до вимог тендерної документації.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт даху будівлі гуртожитку для засуджених №2 державної установи «Хмельницький слідчий ізолятор» по вул. Кам’янецька, 39, в м. Хмельницькому»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту підписання сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2021 19:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2021 19:07 |
7 Інформація просубпідрядників.doc | |
20 травня 2021 19:07 |
6 Акт обстеження.docx | |
20 травня 2021 19:07 |
5 Відомості про учасника.doc | |
20 травня 2021 19:07 |
4 Проект договору дах.doc | |
20 травня 2021 19:07 |
3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
20 травня 2021 19:07 |
2 Технічне завдання.doc | |
20 травня 2021 19:07 |
1 Форма пропозиція.doc | |
20 травня 2021 19:07 |
оголошення про проведення СЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-20-003242-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 26 травня 2021 02:42
Конфлікт інтересів
Ваша вимога нам з
Вами зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Тому просимо прибрати дану вимогу... З ПОВАГОЮ...
Розгорнути
Згорнути
Вами зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Тому просимо прибрати дану вимогу... З ПОВАГОЮ...
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2021 15:20
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги підписання акту обстеження об'єкту, повідомляємо наступне: Учаснику важливо та необхідно більш детально ознайомитися з об’єктом за фактичним місцем його розташування, що забезпечить об’єктивний розрахунок цінової пропозиції, що не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2021 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія ДАО |
1 088 623,00
UAH з ПДВ
|
1 088 623,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія ДАО #43213760 |
Переможець |
1 088 623,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 12:54
|
додаткова угода _1 ДАО.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 15:49
|
договір | зміни до договору |
18 червня 2021 15:48
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
12 листопада 2021 11:54
|
1 088 623,00 UAH | UA838201720343181001200006032 ДУ "Хмельницький слідчий ізолятор" |
UA043154050000026004052326146 ТОВ "Будівельна компанія" ДАО |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, відповідно до пунктів 8.1., 8.2., 8.13. Договору будівельного підряду на виконання робіт з капітального ремонту №Г-280 від «17» червня 2021 року, внести зміни до реквізитів Замовника у зв’язку із зміною поточного розрахункового рахунку Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | Г-280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |