Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху будівлі гуртожитку для засуджених №2 державної установи «Хмельницький слідчий ізолятор» по вул. Кам’янецька, 39, в м. Хмельницькому»
Очікувана вартість
1 110 166,00 UAH
UA-2021-05-20-003242-a 6731702502c1485f9b6264fdae0be58c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Олег Віталійович

+380382653186 khmprisonlawyer@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР"
Код ЄДРПОУ: 08564794
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Кам"янецька 39
Контактна особа: Мельник Олег Віталійович
+380382653186
khmprisonlawyer@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2021 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2021 09:00
Очікувана вартість: 1 110 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 550,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: (5000 грн. 00 коп., відповідно до вимог тендерної документації.)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт даху будівлі гуртожитку для засуджених №2 державної установи «Хмельницький слідчий ізолятор» по вул. Кам’янецька, 39, в м. Хмельницькому»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту підписання сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

(5000 грн. 00 коп., відповідно до вимог тендерної документації.)

Сума забезпечення: 5000 UAH
20 травня 2021 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 19:07
7 Інформація просубпідрядників.doc
20 травня 2021 19:07
6 Акт обстеження.docx
20 травня 2021 19:07
5 Відомості про учасника.doc
20 травня 2021 19:07
4 Проект договору дах.doc
20 травня 2021 19:07
3 Кваліфікаційні критерії.doc
20 травня 2021 19:07
2 Технічне завдання.doc
20 травня 2021 19:07
1 Форма пропозиція.doc
20 травня 2021 19:07
оголошення про проведення СЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-20-003242-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 26 травня 2021 02:42
Конфлікт інтересів
Ваша вимога нам з

Вами зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону.
Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати.
п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу.
2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника.
Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Тому просимо прибрати дану вимогу... З ПОВАГОЮ...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2021 15:20
Доброго дня! Щодо Вашої вимоги підписання акту обстеження об'єкту, повідомляємо наступне: Учаснику важливо та необхідно більш детально ознайомитися з об’єктом за фактичним місцем його розташування, що забезпечить об’єктивний розрахунок цінової пропозиції, що не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною вимогою.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Будівельна компанія ДАО 1 088 623,00
UAH з ПДВ
1 088 623,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 травня 2021 13:23
Електронний підпис
27 травня 2021 13:22
37 медичні довідки.pdf
27 травня 2021 13:22
36 щодо субпідрядників.pdf
27 травня 2021 13:22
34 відгук шепетівка 98.pdf
27 травня 2021 13:22
33 договір шепетівка 98.pdf
27 травня 2021 13:22
32 аналогічні договори.pdf
27 травня 2021 13:22
31 наказ ОП.pdf
27 травня 2021 13:22
30 диплом виконроб.pdf
27 травня 2021 13:22
28 сертифікат виконроб.pdf
27 травня 2021 13:22
26 погодження з умовами.pdf
27 травня 2021 13:22
25 банківська гарантія.zip
27 травня 2021 13:22
23 Проект договору дах.pdf
27 травня 2021 13:22
22 довіреність.pdf
27 травня 2021 13:22
21 згода звернення.pdf
27 травня 2021 13:22
19 актуальність цін.pdf
27 травня 2021 13:22
17 акт обстеження.pdf
27 травня 2021 13:22
16 щодо ліцензії.pdf
27 травня 2021 13:22
16 декларація.pdf
27 травня 2021 13:22
15 субпідрядник.zip
27 травня 2021 13:22
15 лист субпідрядника.pdf
27 травня 2021 13:22
14 дотрим ОП.pdf
27 травня 2021 13:22
12 Довідка статистика.pdf
27 травня 2021 13:22
12 витяг податкова.pdf
27 травня 2021 13:22
12 ВИПИСКА.pdf
27 травня 2021 13:22
11 код доступу.pdf
27 травня 2021 13:22
10 Статут.pdf
27 травня 2021 13:22
9 працівники.pdf
27 травня 2021 13:22
8 обладнання.pdf
27 травня 2021 13:22
7 персональні дані.pdf
27 травня 2021 13:22
4 ліцензія АВК.pdf
27 травня 2021 13:22
3 розрахунок зарплати.pdf
27 травня 2021 13:22
3 прибуток.pdf
27 травня 2021 13:22
3 пояснювальна записка.pdf
27 травня 2021 13:22
3 кошторис.pdf
27 травня 2021 13:22
3 ЗКР.pdf
27 травня 2021 13:22
3 ЗВВ.pdf
27 травня 2021 13:22
3 договірна ціна.pdf
27 травня 2021 13:22
3 відомість ресурсів.pdf
27 травня 2021 13:22
3 адмін витрати.pdf
27 травня 2021 13:22
1 Форма пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна компанія ДАО

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна компанія ДАО
#43213760
Переможець 1 088 623,00
UAH з ПДВ
01 червня 2021 15:55

Документи

01 червня 2021 15:54
Електронний підпис
01 червня 2021 15:53
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна компанія ДАО
#43213760
1 088 623,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2021 15:54
Електронний підпис
01 червня 2021 15:53
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 13:02
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 12:54
додаткова угода _1 ДАО.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 12:53
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 15:49
договір зміни до договору
18 червня 2021 15:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 листопада 2021 11:54
1 088 623,00 UAH UA838201720343181001200006032
ДУ "Хмельницький слідчий ізолятор"
UA043154050000026004052326146
ТОВ "Будівельна компанія" ДАО
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, відповідно до пунктів 8.1., 8.2., 8.13. Договору будівельного підряду на виконання робіт з капітального ремонту №Г-280 від «17» червня 2021 року, внести зміни до реквізитів Замовника у зв’язку із зміною поточного розрахункового рахунку Замовника.
Номер договору про закупівлю: Г-280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 088 623,00
UAH