Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція скверу на Майдані Соборному у м. Житомирі зі встановленням флагштоку Державного прапору України
Очікувана вартість
13 850 542,80 UAH
UA-2021-05-20-000846-b ● 779b069b939c416590d8e30a225dc5fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 09:14 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 12:14 |
Очікувана вартість: | 13 850 542,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція скверу на Майдані Соборному у м. Житомирі зі встановленням флагштоку Державного прапору України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Соборний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2021
—
20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов Договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 14:36 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
28 травня 2021 14:36 |
ТД (зі змінами).docx | |
20 травня 2021 09:19 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
20 травня 2021 09:19 |
Додаток 6.docx | |
20 травня 2021 09:19 |
ТД.docx |
28 травня 2021 14:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2021 14:36 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
28 травня 2021 14:36 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
20 травня 2021 09:19 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
|||
20 травня 2021 09:19 |
Додаток 6.docx
|
|||
20 травня 2021 09:19 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо листа-відгука та субпідряду
Дата подання: 24 травня 2021 16:38
Дата відповіді: 27 травня 2021 09:35
Просимо уточнити: 1) Згідно тендерної документації, учасникам необхідно надати оригінал позитивного листа-відгуку від замовника (контрагента), з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), та інформації про належне виконання договору.
Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації замовника робіт, повинен містити дату, реєстраційний номер, предмет договору, інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, підпис та печатку (за наявності) замовника (контрагента). Також тендерною документацією визначено, що "усі подані учасником документи (довідки тощо), передбачені Тендерною документацією, подаються дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій". Чи можемо ми надати лист-відгук, наданий замовником одразу після виконання договору, в минулому році? 2) Відповідно до вимог документації, у разі включення до підсумкової відомості ресурсів при складанні Договірної ціни будівельної техніки, документи на яку не були подані Учасником для підтвердження цього кваліфікаційного критерію, Замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію на підставі абз. 2 ч. 3 ст. 31 Закону. Згідно законодавства, учасники мають право залучати субпідрядника. Якщо учасник планує залучити субпідрядника для виконання робіт в обсязі менше 20% від вартості договору, чи зобов'язаний він надавати інформацію щодо нього, вносити її в довідки для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, технологій і працівників відповідної кваліфікації, в т.ч. надавати підтверджуючі документи: свідоцтва про реєстрацію, накази про призначення працівників і т.д.? Чи достатньо надати довідку про залучення субпідрядника в обсязі менше 20% від вартості договору із зазначенням робіт, які йому планується доручити для виконання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо таке.
1. Позитивний лист-відгук, наданий замовником після виконання договору, буде вважатися чинним на момент подачі тендерної пропозиції.
2. Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців.
На Ваше запитання Замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації та зазначена інформація буде оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Позитивний лист-відгук, наданий замовником після виконання договору, буде вважатися чинним на момент подачі тендерної пропозиції.
2. Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців.
На Ваше запитання Замовником буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації та зазначена інформація буде оприлюднена відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
13 805 000,40
UAH з ПДВ
|
13 735 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" |
13 767 753,78
UAH з ПДВ
|
13 767 753,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
13 840 000,00
UAH з ПДВ
|
13 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
13 735 700,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 18:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2021 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2021 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 10:08
|
Договір № 23.pdf | укладений |
24 червня 2021 10:08
|