Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 47 517 714,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 237 588,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 235000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2021 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2021 15:05 |
ТД кап.рем фасад Слоб 19.05.doc | |
19 травня 2021 15:05 |
ЛК Слобожанский 65.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000039 ● 441548e1ce344f22966d789dee33df5e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-05-19-008827-b 19.05.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 15:27:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту з утеплення фасаду, що становить складову частину житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, буд. 65, м Дніпро, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, , замовником якої є Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-19-008827-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень, зокрема:
яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 11:02:19
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектно-кошторисної документації (експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації на даний об’єкт). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 10:30:24
Запит про надання пояснень
Прошу надати скан-копію експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-10 14:17:36
Відповідь
Надаємо скан-копію експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради надає заперечення до висновку за результатами моніторингу від 16.12.2021 року. У своєму висновку Північний офіс Держаудитслужби зазначає, що За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» установлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. Так, як зазначено у висновку «Так, перевіркою тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» встановлено наступне. Відповідно до п.1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати Довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Додатком 4 до ТД встановлено, що для підтвердження інформації, зазначеної у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або у користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів. Довідка від 01.06.2021 №2 «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» серед іншого обладнання містить наступні механізми: Агрегат зварювальний пересувний АБД-3122У, Агрегат фарбувальний Wagner 7000HA, Генератор 9,5 кВт 3 фази, Генератор бензиновий 7,5 кВт, Компресор повітряний Dnipro-M AC-50 VG, Компресор Airpress BM 200/330 (з двигуном внутрішнього згоряння Honda GX), які є у власності учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП. Однак, технічні паспорти на вказані механізми у складі його тендерної пропозиції відсутні. Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимогу пункту 1 Додатку 1 до ТД. Крім того, пунктом 6 Розділу 3 ТД передбачено, що учасники повинні надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації). Відповідно до пунктів 17, 36, 41, 43, 45, 56, 60, 61, 65, 70, 71, 89, 90 Локального кошторису № 2-1-1, вказаних у Технічному завданні (Додаток 2 до ТД), Замовником встановлено вимогу щодо виконання певних видів робіт матеріалами марки СЕRESIT (або еквівалент), однак Переможцем всупереч вказаних вимог в локальному кошторисі № 2-1-1, наданому у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами, не зазначено будь-якої марки або еквіваленту. З огляду на вищевказане, Учасником не підтверджено технічні та якісні характеристики і відповідність таких характеристик вимогам, встановленим у вимогах Додатку 2 до ТД. Враховуючи зазначене, Переможцем не виконано вимогу пункту 6 Розділу 3 ТД, в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам до предмета закупівлі. Таким чином, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 1 та абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, а також не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.». Замовник не згодний з твердженнями наведеними у висновку та вважає, що вказані твердження носять суб’єктивний характер та є такими, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. 1. Так щодо нібито невиконання Переможцем вимоги пункту 1 Додатку 1 до ТД, повідомляємо наступне. Згідно з ч.1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі ТД) учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Разом із тим, у додатку 4 зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (далі –ТП) копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. ДАНА ВИМОГА СТОСУЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ. Агрегат зварювальний пересувний АБД-3122У, Агрегат фарбувальний Wagner 7000HA, Генератор 9,5 кВт 3 фази, Генератор бензиновий 7,5 кВт, Компресор повітряний Dnipro-M AC-50 VG, Компресор Airpress BM 200/330 (з двигуном внутрішнього згоряння Honda GX) не є машинами та механізмами. У складі ТП Переможця міститься довідка вих №2 від 01.06.2021 року, складена за формою відповідно до Додатку 4 до ТД, в якій викладений перелік обладнання, матеріально технічної бази та інструментів необхідних для виконання робіт. Слід звернути Вашу увагу, що в пунктах, на які посилається Північний офіс дерджаудитслужби у своєму висновку, вказані саме обладнання та інструменти, а отже згідно вимог ТД не вимагалося надання жодних технічних паспортів, оскільки додаток 4 ДО ТД визначає, що вимога надання технічних паспортів стосується виключно машин та механізмів. З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що переможцем торгів - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» надано необхідну інформацію та документи, як того вимагала ТД, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його ТП. Також слід зазначити що, вимогами Закону не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам ТД, що в ній не встановлені. 2. Стосовно нібито невідповідності тендерної пропозиції переможця умовам технічної специфікації. Відповідно до ч.6 Розділу 3 ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації). Разом із тим, Додатком № 2 до ТД встановлено: «Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції: - Договірну ціну - локальний кошторис - відомість ресурсів - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат - гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі; Учасник в договірну ціну включає вартість робіт згідно із технічними вимогами з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені на підставі діючих нормативних документів) та з урахуванням ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його" походження або виробника у цій документації слід читати з виразом “або еквівалент”». Учасником ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у повному обсязі дотримано умови ТД та у складі ТП надано файл «ДЦ_кошторисна документація.pdf», який містить наступні документи: договірна ціна; пояснювальна записка; розрахунок №№1-4: прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис. грн.; локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1; підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1; дефектний акт. Локальний кошторис на будівельні роботи, а також підсумкова відомість ресурсів містять необхідну інформацію щодо відповідності необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 2 до ТД; Крім того, відповідно до наданої тендерної пропозиції № 1 від 01 червня 2021 р. (міститься у файлі «1Тендерна пропозиція.pdf») ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» також надано інформацію про надання останнім пропозиції згідно з технічними вимогами замовника торгів та про можливість та погодження виконати вимоги замовника. З урахуванням вищенаведеного, слід зазначити, що Переможцем ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» надано необхідну інформацію та документи, що містять необхідну інформацію щодо відповідності необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. У зв'язку з вищезазначеним, дії Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», не суперечать законодавству України. Також, слід звернути Вашу увагу, що строк виконання робіт за договором до 30.11.2021, а отже на момент складання висновку за результатами моніторингу даної закупівлі, а саме 16.12.2021 року, строк виконання робіт за договором закінчився, а отже у Замовника відсутня можливість розірвання зазначеного договору, відповідно до зобов’язань за вказаним висновком. На сьогоднішній день, роботи за вказаним договором, виконано в повній відповідності до проекту та в повному обсязі. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради до розгляду. Разом із тим повідомляємо, що Замовник не погоджується з твердженнями наведеними у висновку та вказаний висновок буде оскаржено до суду у встановлений Законом строк.
2021-12-22 10:02:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" |
46 342 161,86
UAH з ПДВ
|
46 101 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
46 815 408,52
UAH з ПДВ
|
46 341 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" #41448905 |
Переможець |
46 101 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:15
|
13-2021 звіт.pdf | укладений |
04 січня 2022 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 11:57
|
13-2021.pdf | укладений |
29 червня 2021 11:54
|