Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код «ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ, дерев'яного облицювання стін та дерев’яних елементів планшету сцени на шляхах евакуації в закладах освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради)
Очікувана вартість
1 244 716,00 UAH
UA-2021-05-19-008746-b ● a54020a052874b22a6ee60366658aeb6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43949171 |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., Козин, вул.Партизанська,2 |
Контактна особа: |
Білоноженко Наталія Вікторівна +380980177232 OsvitadogovirKozun@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2021 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 244 716,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 223,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ, дерев'яного облицювання стін та дерев’яних елементів планшету сцени на шляхах евакуації в закладах освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, с. Великі Дмитровичі, с. Старі Безрадичі, с. Підгірці, с. Креничі, смт. Козин (вул. Партизанська, 3 , Соловяненка, 26, Партизанська, 1а); с. Великі Дмитровичі (вул. Шевченка,2, вул. Шевченка, 2а, вул. Київська, 16); с. Підгірці (вул. Васильківська, 39/1, вул. Васильківська, 39/2); с. Креничі, вул. Центральна,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 14:03 |
протокол 151.pdf | |
09 липня 2021 14:03 |
Перелік Змін.docx | |
09 липня 2021 14:03 |
деревообробка.doc | |
19 травня 2021 15:03 |
Проект Підгірці ліцей1.pdf | |
19 травня 2021 15:03 |
Проект Підгірський креничі будинок культури.pdf | |
19 травня 2021 15:03 |
Проект Козинський ліцей.pdf | |
19 травня 2021 15:03 |
Проект Козинський будинок культури сцена 1.pdf | |
19 травня 2021 15:02 |
Проект Козинська дитяча школа мистецтв.pdf | |
19 травня 2021 15:02 |
Проект ДНЗ Черешенька В. Дмитровичі.pdf | |
19 травня 2021 15:02 |
Проект ДНЗ Ромашка Підгірці.pdf | |
19 травня 2021 15:02 |
Проект Великодмитрівський будинок культури.pdf | |
19 травня 2021 15:02 |
Проект Великі дмитровичі стіни 1.pdf | |
19 травня 2021 15:02 |
Проект Великі дмитровичі ліцей криша.pdf | |
19 травня 2021 15:02 |
деревообробка.doc |
09 липня 2021 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2021 14:03 |
протокол 151.pdf
|
|||
09 липня 2021 14:03 |
Перелік Змін.docx
|
|||
09 липня 2021 14:03 |
деревообробка.doc
|
|||
19 травня 2021 15:03 |
Проект Підгірці ліцей1.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:03 |
Проект Підгірський креничі будинок культури.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:03 |
Проект Козинський ліцей.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:03 |
Проект Козинський будинок культури сцена 1.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:02 |
Проект Козинська дитяча школа мистецтв.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:02 |
Проект ДНЗ Черешенька В. Дмитровичі.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:02 |
Проект ДНЗ Ромашка Підгірці.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:02 |
Проект Великодмитрівський будинок культури.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:02 |
Проект Великі дмитровичі стіни 1.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:02 |
Проект Великі дмитровичі ліцей криша.pdf
|
|||
19 травня 2021 15:02 |
деревообробка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-19-008746-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 19 травня 2021 16:22
Незаконна вимога ІСО
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі ДК 021:2015 код «ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ, деревяного облицювання стін та дерев’яних елементів планшету сцени на шляхах евакуації в закладах освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради) юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати:
Сертифікат ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці
Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
ISO/IEС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту.Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги»
Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»
ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2017 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
Предмет закупівлі вогнезахисні роботи, ліцензія на дану діяльність видається ДСНС України, й воно перевіряє на відповідність ліцензіата.
Чинне законодавство в сфері вогнезахисних робіт, Наказ 1064 – який регулює законодавчі основи вогнезахисної діяльність, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ. У випадку не реагування, будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет, оскільки наявна практика Антимонопольного комітету, щодо визнання вищезазначеної Вимоги дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі ДК 021:2015 код «ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ, деревяного облицювання стін та дерев’яних елементів планшету сцени на шляхах евакуації в закладах освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради) юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати:
Сертифікат ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці
Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
ISO/IEС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту.Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги»
Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»
ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2017 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
Предмет закупівлі вогнезахисні роботи, ліцензія на дану діяльність видається ДСНС України, й воно перевіряє на відповідність ліцензіата.
Чинне законодавство в сфері вогнезахисних робіт, Наказ 1064 – який регулює законодавчі основи вогнезахисної діяльність, не передбачає наявність в ліцензіата, виконавця робіт, будь-якого ІСО.
Керуйтися чинним законодавством, Наказом 1064!!!!
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Вимагаємо, , внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ. У випадку не реагування, будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет, оскільки наявна практика Антимонопольного комітету, щодо визнання вищезазначеної Вимоги дискримінаційною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2021 16:32
Шановний Учаснику!
У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону.
Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників.
Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі послуг з Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій.
Наявність у підприємства сертифікатів ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», ISO/IEС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги», ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»,
ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2017 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» - свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт.
Можливість отримання сертифікатів відповідності передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим.
ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати послугу, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і надання послуг не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Наявність зазначених сертифікатів забезпечує Замовнику співпрацю з Учасником, який впроваджує на своєму підприємстві стандарти, які створюють безпечні і здорові умов праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу.
Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються.
Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону.
Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників.
Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі послуг з Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій.
Наявність у підприємства сертифікатів ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці», ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», ISO/IEС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги», ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»,
ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2017 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» - свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт.
Можливість отримання сертифікатів відповідності передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим.
ISO 45001:2018 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати послугу, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і надання послуг не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Наявність зазначених сертифікатів забезпечує Замовнику співпрацю з Учасником, який впроваджує на своєму підприємстві стандарти, які створюють безпечні і здорові умов праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу.
Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються.
Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-19-008746-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 28 травня 2021 14:58
Дата подання: 28 травня 2021 14:58
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 червня 2021 12:22
рішення від 01.06.2021 № 12084 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 12:21
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.06.2021 № 10721.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 16:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2021 № 14127.pdf
Дата публікації: 24 червня 2021 17:59
рішення від 23.06.2021 № 14127.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до умов тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 16 липня 2021 10:08
Номер скарги: UA-2021-05-19-008746-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЛИТВИНЮК", Код ЄДРПОУ:43894243
Дата подання: 29 травня 2021 15:46
Дата подання: 29 травня 2021 15:46
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 червня 2021 23:54
рішення від 02.06.2021 №12326 (+лист Замовнику; + Скаржник).pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 23:54
інформація про перенесення розгляду скарги від 10.06.2021 № 10885.pdf
Дата публікації: 11 червня 2021 11:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2021 № 14438.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 16:22
Рішення від 25.06.2021 №14438.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 22:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до умов тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 16 липня 2021 10:09
Номер скарги: UA-2021-05-19-008746-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЛИТВИНЮК", Код ЄДРПОУ:43894243
Дата подання: 01 серпня 2021 20:00
Дата подання: 01 серпня 2021 20:00
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 серпня 2021 09:33
рішення від 03.08.2021№17697.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2021 09:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2021 №18519.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2021 16:56
рішення від 12.08.2021№18519.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2021 13:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛИТВИНЮК" |
410 450,97
UAH з ПДВ
|
410 450,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" |
1 241 880,15
UAH з ПДВ
|
1 241 880,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОСЕРВІС" |
1 244 715,00
UAH з ПДВ
|
1 244 715,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛИТВИНЮК" #43894243 |
Відхилено |
410 450,97
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 16:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 липня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" #43551775 |
Переможець |
1 241 880,15
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 13:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2021 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 21:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 08:17
|
Договір 189.pdf | укладений |
25 серпня 2021 08:14
|