Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Tocilizumab (Актемра)
Очікувана вартість
203 900,00 UAH
UA-2021-05-19-005287-b 106bfe5f783745c98dcf2637a4a33998
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Полегонько

+380959232009 lpolegonko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01990855
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, буд. 20
Контактна особа: Людмила Полегонько
+380959232009
lpolegonko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Якість Товарів, що постачаються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, санітарно-гігієнічним висновкам та іншій документації, яка підтверджує якість у відповідності до діючого законодавства України, рецептурі, умовам цього Договору та меті Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 флакон
Tocilizumab (Актемра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, Мирноград, вул. Соборна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Tocilizumab

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата ТОВАРУ здійснюється ЗАМОВНИКОМ шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у даному Договорі. Датою платежу вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Розрахунки за кожну партію товару здійснюються в безготівковому порядку з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з моменту отримання Товару ЗАМОВНИКОМ. Датою поставки є дата підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 травня 2021 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАТОМ"
#38737616
Переможець 203 900,00
UAH
19 травня 2021 12:23

Документи

19 травня 2021 12:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:01
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 12:25
18.05.2021 №233 Договор Актемра.pdf укладений
19 травня 2021 12:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 203 900,00
UAH