Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4 80г/м2, код - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2021-05-19-004223-c 1952b97583ad44c08be21392f5129b36
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавриленко Світлана

380442229590 shavrylenko@eefund.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ФОНД ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ
Код ЄДРПОУ: 42325431
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ДІЛОВА, 24
Контактна особа: Гавриленко Світлана
380442229590
shavrylenko@eefund.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2021 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачок
Папір офісний формату А4 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки здійснюються у національній валюті України, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної, протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2021 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2021 15:08
Проєкт договору (папір спрощена).docx
19 травня 2021 15:07
Оголошення (папір).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-19-004223-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 травня 2021 10:02
Дискримінаційні технічні вимоги
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-05-19-004223-с на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Державна установа «Фонд енергоефективності», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме Double A або еквівалент, але з дискримінаційними технічними параметрами.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4: Білизна, % СІЕ , не менше 165-167%; Непрозорість, % не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 12:32
У відповідь на вимогу інформуємо, що папір за технічними характеристиками, які зазначені у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде використовуватись Замовником для друку офіційних документів на багатофункціональних пристроях, які за своїми технічними характеристиками потребують використання якісного матеріалу (паперу).
Разом з тим інформуємо, що Замовник дотримується принципу здійснення закупівель «недискримінація учасників», встановленого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і розгляне всі пропозиції учасників у відповідності до вказаного Закону які відповідатимуть вимогам до предмету закупівлі, Крім того, слід зауважити, що на ринку є декілька постачальників паперу офісного Double A формату А4 80г/м2, тому принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них дотримано. Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до вимог зазначеної норми Закону Замовник має право, а не обов’язок.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога №UA-2021-05-19-004223-c.b1 визнана такою, що задоволенню не підлягає, оскільки зміни технічних характеристик предмета закупівлі на запропоновані Вами, призведуть до погіршення його якості в порівнянні із зазначеними, які в свою чергу впливають на якість виготовлених документів та роботу оргтехніки, що не відповідає меті замовника забезпечити найкращу оптимальну якість друку й уникнути застрягань паперу та пошкодження принтерів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 17 550,00
UAH з ПДВ
17 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2021 10:18
Електронний підпис
27 травня 2021 10:18
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 17 550,00
UAH з ПДВ
28 травня 2021 15:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

28 травня 2021 15:35
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій