Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4 80г/м2, код - ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2021-05-19-004223-c ● 1952b97583ad44c08be21392f5129b36
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ФОНД ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42325431 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ДІЛОВА, 24 |
Контактна особа: |
Гавриленко Світлана 380442229590 shavrylenko@eefund.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пачок
Папір офісний формату А4 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки здійснюються у національній валюті України, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної, протягом 5 (п`яти) робочих днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2021 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2021 15:08 |
Проєкт договору (папір спрощена).docx | |
19 травня 2021 15:07 |
Оголошення (папір).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-19-004223-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 травня 2021 10:02
Дискримінаційні технічні вимоги
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-05-19-004223-с на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Державна установа «Фонд енергоефективності», нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме Double A або еквівалент, але з дискримінаційними технічними параметрами.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4: Білизна, % СІЕ , не менше 165-167%; Непрозорість, % не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4: Білизна, % СІЕ , не менше 165-167%; Непрозорість, % не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 12:32
У відповідь на вимогу інформуємо, що папір за технічними характеристиками, які зазначені у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде використовуватись Замовником для друку офіційних документів на багатофункціональних пристроях, які за своїми технічними характеристиками потребують використання якісного матеріалу (паперу).
Разом з тим інформуємо, що Замовник дотримується принципу здійснення закупівель «недискримінація учасників», встановленого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і розгляне всі пропозиції учасників у відповідності до вказаного Закону які відповідатимуть вимогам до предмету закупівлі, Крім того, слід зауважити, що на ринку є декілька постачальників паперу офісного Double A формату А4 80г/м2, тому принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них дотримано. Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до вимог зазначеної норми Закону Замовник має право, а не обов’язок.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога №UA-2021-05-19-004223-c.b1 визнана такою, що задоволенню не підлягає, оскільки зміни технічних характеристик предмета закупівлі на запропоновані Вами, призведуть до погіршення його якості в порівнянні із зазначеними, які в свою чергу впливають на якість виготовлених документів та роботу оргтехніки, що не відповідає меті замовника забезпечити найкращу оптимальну якість друку й уникнути застрягань паперу та пошкодження принтерів.
Разом з тим інформуємо, що Замовник дотримується принципу здійснення закупівель «недискримінація учасників», встановленого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», і розгляне всі пропозиції учасників у відповідності до вказаного Закону які відповідатимуть вимогам до предмету закупівлі, Крім того, слід зауважити, що на ринку є декілька постачальників паперу офісного Double A формату А4 80г/м2, тому принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них дотримано. Відповідно до ч.4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до вимог зазначеної норми Закону Замовник має право, а не обов’язок.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога №UA-2021-05-19-004223-c.b1 визнана такою, що задоволенню не підлягає, оскільки зміни технічних характеристик предмета закупівлі на запропоновані Вами, призведуть до погіршення його якості в порівнянні із зазначеними, які в свою чергу впливають на якість виготовлених документів та роботу оргтехніки, що не відповідає меті замовника забезпечити найкращу оптимальну якість друку й уникнути застрягань паперу та пошкодження принтерів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
17 550,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 15:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій