Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту "Реконструкція площі Героїв Майдану, м. Кропивницький"
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2021-05-19-002717-a f5615fb8004a46d6b7776ee3d17f30c7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522358340 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522358340
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2021 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Валютою банківської гарантії є національна валюта України - гривня. Розмір забезпечення пропозиції 3 500.00 грн. (Три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим 30 робочих днів з кінцевої дати подачі пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму у розмірі 3 500.00 грн. (Три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) єдиним платежем протягом 5 банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі пропозиції учасника. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу(ів), що підтверджує(ють) внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення/ виписка по особовому рахунку). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа - "Гарантія" або «Банківська гарантія»; номер, місце складання, дату видачі; повну або скорочену назву принципала, його місцезнаходження; назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; посилання на тендерну документацію та/або № оголошення процедури закупівлі назву бенефіціара, його місцезнаходження; найменування банку бенефіціара; найменування банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж - гарантійний випадок – зазначається в тексті гарантії відповідно до ч.3 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія, сформульована іншим чином є такою, що не відповідає умовам оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради Адреса:25022, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький Код ЄДРПОУ: 23227605 р/р № UA 968201720355159004001030350 в банку ДКСУ м. Київ
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту "Реконструкція площі Героїв Майдану, м. Кропивницький"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень з спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 днів банківських днів після пред’явлення Виконавцем акту приймання виконаних робіт та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Валютою банківської гарантії є національна валюта України - гривня. Розмір забезпечення пропозиції 3 500.00 грн. (Три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим 30 робочих днів з кінцевої дати подачі пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити Бенефіціару гарантійну суму у розмірі 3 500.00 грн. (Три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок) єдиним платежем протягом 5 банківських днів з дня отримання вимоги Бенефіціара; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі пропозиції учасника. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, учасником у складі пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу(ів), що підтверджує(ють) внесення учасником грошового забезпечення (платіжне доручення/ виписка по особовому рахунку). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія повинна містити такі реквізити: назву документа - "Гарантія" або «Банківська гарантія»; номер, місце складання, дату видачі; повну або скорочену назву принципала, його місцезнаходження; назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; посилання на тендерну документацію та/або № оголошення процедури закупівлі назву бенефіціара, його місцезнаходження; найменування банку бенефіціара; найменування банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж - гарантійний випадок – зазначається в тексті гарантії відповідно до ч.3 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія, сформульована іншим чином є такою, що не відповідає умовам оголошення. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам оголошення, відхиляються замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком - гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в т.ч. надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради Адреса:25022, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький Код ЄДРПОУ: 23227605 р/р № UA 968201720355159004001030350 в банку ДКСУ м. Київ

Сума забезпечення: 3500 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГІЛЬДІЯ ЗОДЧИХ " 697 649,94
UAH з ПДВ
697 649,94
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 червня 2021 18:08
Електронний підпис
04 червня 2021 18:08
5.Інше.rar
04 червня 2021 18:08
3.Аналогічний досвід.rar
04 червня 2021 18:08
4. Працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГІЛЬДІЯ ЗОДЧИХ "

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГІЛЬДІЯ ЗОДЧИХ "
#41768911
Переможець 697 649,94
UAH з ПДВ
10 червня 2021 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2021 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГІЛЬДІЯ ЗОДЧИХ "
#41768911
697 649,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 10:08
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2023 10:55
11.1 Договір виконання ПКД від 15.05.2023 року № 5-32П-21 (строки виконання робіт).pdf зміни до договору
18 травня 2023 10:54
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 15:35
10.1 Договір виконання ПКД від 22.12.2022 року № 4-32П-21 (строки дії догов до 31.12.23).pdf зміни до договору
22 грудня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:11
9.1 Договір виконання ПКД від 30.08.2021 року № 3-32П-21 (строки дії договору).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 11:37
8.1 Договір виконання ПКД від 30.08.2021 року № 2-32П-21 (строки).pdf зміни до договору
30 серпня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 15:26
6.1 Договір виконання ПКД від 18.06.2021 року № 32П-2021.pdf укладений
18 червня 2021 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 32П/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/32П/2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 32П/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/32П/2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 32П/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 32П/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 697 649,94
UAH