Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Додаткові будівельні роботи з облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №1 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова 36 у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»)
Очікувана вартість
23 942,41 UAH
UA-2021-05-19-000519-b f2c161617b18418a885d5bfe8bbe9bfe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бєляєва

+380955215723 knpsev2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЄВЄРОДОНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38350179
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: Тетяна Бєляєва
+380955215723
knpsev2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Комунальним некомерційним підприємством «Сєвєродонецький центр первинної медико-санітарної допомоги» Сєвєродонецької міської ради було проведено процедуру відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001899-b, та укладено Договір будівельного підряду № 56 від 12.03.2021р. з ТОВ «СК ПРОЕКТСТРОЙ» (Код ЄДРПОУ 36999978) по об’єкту: Облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №1 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова 36 у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» (Код згідно ДК 021-2015:45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи) на загальну суму 235 500 грн. 00 коп. (двісті тридцять п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) без ПДВ. При виконанні будівельних робіт виникла необхідність у проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. В результаті чого були внесені зміни в проектно-кошторисну документацію. Загальна вартість додаткових робіт складає 23 942 грн.41 коп., що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, за сукупністю таких умов договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, бо такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором.
Враховуючи вищевикладене прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру, відповідно до п. 5 ч. 2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2021 10:22
Оскарження наміру укласти договір: 30 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові будівельні роботи з облаштування пандусом та забезпечення доступності для маломобільних груп населення приміщення амбулаторії №1 КНП «СЦПМСД» в будівлі за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова 36 у відповідності з нормами ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул. Курчатова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 травня 2021 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПРОЕКТСТРОЙ"
#36999978
Переможець 23 942,41
UAH
19 травня 2021 10:22

Документи

19 травня 2021 10:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2021 10:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ПРОЕКТСТРОЙ"
#36999978
23 942,41
UAH
Документи

Документи

19 травня 2021 10:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:54
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 13:31
Договір 143.pdf укладений
01 червня 2021 13:29
Додаток 1.pdf укладений
01 червня 2021 13:18
Договір 143.pdf укладений
01 червня 2021 13:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 942,41
UAH