Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛИСИЧАНСЬКВУГІЛЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 32359108 |
Місцезнаходження: | 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ МАЛИНОВСЬКОГО, будинок 1 |
Контактна особа: |
Максим Якимець +380506060957 lisugoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44460000-2: Стояки та розпірки для шахт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює оплату наступним чином: 50% попередньої оплати протягом 3 (три) банківських днів з дати виставлення рахунку в якості передплати та 50% протягом 60 (шістдесят) календарних днів з дати постачання Товару | Аванс | 3 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2021 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2021 16:37 |
ТД на закупівлю арочного кріплення 11.2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-13-000006 ● c63de3c09ac147389ef57d5404c1db91
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2021 № 301
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.07.2021 № 301
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-05-18-011311-b 18.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-13 13:39:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44460000-2 — Стояки та розпірки для шахт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-18-011311-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Чи було укладено за результатами процедури закупівлі договір між АТ «Лисичанськвугілля» та товариством з обмеженою відповідальністю «Західно-Донбаський науково - виробничий центр «Геомеханіка»?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення уповноваженої особи щодо зазначеної закупівлі після оприлюднення 08.06.2021 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-16 19:52:12
Пояснення
18.05.2021р. Уповноваженою особою АТ «Лисичанськвугілля» було оголошено тендер (відкриті торги) на предмет закупівлі «Арочне кріплення типу КМП-А3 (переріз рами у світлі 11,2м2) із спец. профілю СВП-27 (ДСТУ 8770:2018 Профілі гарячекатані СВП для кріплення гірничих виробок) – 200 комплектів (в комплекті з замковим з’єднанням М-24 – 800 шт., замковим з’єднанням М-16 – 600 шт., міжрамною стяжкою L = 800 мм – 600 шт. (ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005 Прокат сортовий і фасонний зі сталі вуглецевої звичайної якості. Загальні технічні умови) код ДК 021:2015:44460000-2 Стояки та розпірки для шахт.
За результатами проведеного аукціону, найнижчу ціну від учасників надало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАХІДНО-ДОНБАСЬКИЙ НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ГЕОМЕХАНІКА» (далі ТОВ «ЗДНВЦ «ГЕОМЕХАНІКА»). Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)було вивчено подані для участі документи та на підставі результату аукціону було визначено переможцем ТОВ «ДП-ПРОМІНСТРУМЕНТ», який надав найбільш вигідну ціну.
12.07.2021р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ відповідно до Наказу №301 було почато моніторинг закупівлі за номером UA-2021-05-18-011311-b.
У межах проведення моніторингу працівниками управління Північно - східного офісу Держаудитслужби в Луганській області постала потреба в отриманні пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Чи було укладено за результатами процедури закупівлі договір між АТ «Лисичанськвугілля» та ТОВ «ЗДНВЦ «ГЕОМЕХАНІКА»?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення уповноваженої особи щодо зазначеної закупівлі після оприлюднення 08.06.2021 повідомлення про намір укласти договір?
Надаю слідуючи пояснення:
- Щодо першого питання, так між АТ «Лисичанськвугілля» та ТОВ «ЗДНВЦ «ГЕОМЕХАНІКА» було укладено договір за №06-616 від 02.07.2021 року, оскільки 02.07.2021р. останній день укладання договору, який визначила електронна система згідно алгоритму програмного забезпечення «ProZorro»;
- По друге, після 08.06.2021р. почався відлік 20 днів на підписання договору та 3 робочих дні на оприлюднення (що визначено ЗУ «Про публічні закупівлі»), як вже зазначено вище, система визначила останнім днем підписання договору 02.07.2021р., саме ця дата є датою укладання договору, але у зв’язку з відпусткою та відповідно відсутністю Учасника/Переможця закупівлі на робочому місці, підписати договір обома сторонами стало можливим тільки 12.07.2021р. та 13.07.2021р. завантажити відсканований договір до електронної системи. Також хочу звернути Вашу увагу, що у зв’язку з останніми погодними умовами, а саме влучення блискавок, у період з 16.06.2021р. по 23.06.2021р. не було можливості працювати на комп’ютерній техніці та відповідно робити дії в системах електронних закупівель, оскільки було пошкоджено мережеву карту та блок живлення.
Враховуючи вищезазначене вважаю, що можливі порушення, які відображені у запиті не є істотними, на підставі яких припиняються правові (договірні) відносини, але всі зауваження прийнятті до уваги.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-14 17:27:27
Пояснення
Надаю слідуючи пояснення:
- Щодо першого питання, так між АТ «Лисичанськвугілля» та ТОВ «ЗДНВЦ «ГЕОМЕХАНІКА» було укладено договір за №06-616 від 02.07.2021 року, оскільки 02.07.2021р. останній день укладання договору, який визначила електронна система згідно алгоритму програмного забезпечення «ProZorro»;
- По друге, після 08.06.2021р. почався відлік 20 днів на підписання договору та 3 робочих дні на оприлюднення (що визначено ЗУ «Про публічні закупівлі»), як вже зазначено вище, система визначила останнім днем підписання договору 02.07.2021р., саме ця дата є датою укладання договору, але у зв’язку з відпусткою та відповідно відсутністю Учасника/Переможця закупівлі на робочому місці, підписати договір обома сторонами стало можливим тільки 12.07.2021р. та 13.07.2021р. завантажити відсканований договір до електронної системи. Також хочу звернути Вашу увагу, що у зв’язку з останніми погодними умовами, а саме влучення блискавок, у період з 16.06.2021р. по 23.06.2021р. не було можливості працювати на комп’ютерній техніці та відповідно робити дії в системах електронних закупівель, оскільки було пошкоджено мережеву карту та блок живлення.
Враховуючи вищезазначене вважаю, що можливі порушення, які відображені у запиті не є істотними, на підставі яких припиняються правові (договірні) відносини, але всі зауваження прийнятті до уваги.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення строків укладення договору)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНО-ДОНБАСЬКИЙ НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ГЕОМЕХАНІКА" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Селидовбудінвест» |
3 199 200,00
UAH з ПДВ
|
3 199 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНО-ДОНБАСЬКИЙ НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ГЕОМЕХАНІКА" #13432729 |
Переможець |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 16:04
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 червня 2021 16:04
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНО-ДОНБАСЬКИЙ НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ГЕОМЕХАНІКА" #13432729 |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 12:17
|
Протокольне рішення УО про скасування арка №60.pdf | укладений |
10 вересня 2021 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 17:48
|
Договір 06-616 13.07.pdf | укладений |
13 липня 2021 17:47
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 липня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Неможливість усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме порушення п.10 ч.1 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі". |