Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Сюзанна Пеньшіна +380673270399 psiuzannap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2021 15:46 |
Очікувана вартість: | 144 556 118,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 445 561,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська, страхова гарантія, гарантія фінансових установ, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 722780.59 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. та має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2021 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2021 17:16 |
зміни 10.06.2021.docx | |
10 червня 2021 17:16 |
ТД кап рем _Звиняче нова редакція 3.doc | |
04 червня 2021 18:24 |
зміни 04.06.2021.docx | |
28 травня 2021 14:33 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_Звиняче нова редакція.doc | |
28 травня 2021 14:33 |
зміни 28.05.2021.docx | |
18 травня 2021 14:17 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
18 травня 2021 14:17 |
Додаток № 2 Технічне завдання Звиняче.rtf |
10 червня 2021 17:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 червня 2021 17:16 |
зміни 10.06.2021.docx
|
|||||||||
10 червня 2021 17:16 |
ТД кап рем _Звиняче нова редакція 3.doc
|
|||||||||
04 червня 2021 18:24 |
зміни 04.06.2021.docx
|
|||||||||
28 травня 2021 14:33 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_Звиняче нова редакція.doc
|
|||||||||
28 травня 2021 14:33 |
зміни 28.05.2021.docx
|
|||||||||
18 травня 2021 14:17 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||
18 травня 2021 14:17 |
Додаток № 2 Технічне завдання Звиняче.rtf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 29 липня 2021 18:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-03-000012 ● edf12aff2e73427aa2489f169ae8eabb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2022 № 20-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.08.2022 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-18-007529-b від 18.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-04 10:52:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-007529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-10 15:49:51
відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18- 007529-b)
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі –
Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області від 04.08.2022 року про проведення моніторингу процедури
публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого
значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-
007529-b) пояснює наступне.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної
документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний
експертний звіт. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
сформовані відповідно до нормативних актів в сфері дорожнього господарства,
серед яких ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування
Частина II. Будівництво», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху.
Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до
експлуатаційного стану», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього
руху. Розмітка дорожня», СОУ 42.1-37641918:2019, та інших нормативно-
правових актів.
Розмір бюджетного призначення Замовником розраховано відповідно до
переліку об’єктів. фінансування яких у 2021 році здійснюватиметься за рахунок
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове
забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних
доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної
власності у населених пунктах, який затверджений розпорядженням голови
Волинської ОДА.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості
предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення,
очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником
відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11
жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі
змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №
710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою
забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в
преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання
замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері
закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку,
встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення
перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та
інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні
закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз
дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час
проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та
протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері
публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення
моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного
фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури
закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у
замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або
вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках
моніторингу процедури закупівлі. Разом з тим, з метою дотримання принципів
публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх
стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного
розпорядника бюджетних коштів, де розміщена запитувана інформація:
https://www.voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-
zakupivli-ua-2021-05-18-007529-b/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 09:58:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-007529-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Прошу надати документальне підтвердження обґрунтованої необхідності збільшення строку для укладання договору від 03.09.2021 №27-к/21.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 16:09:04
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-007529-b)
Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.08.2022 року про проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-18-007529-b) пояснює наступне.
Строк для укладання договору від 03.09.2021 №28-пс/21 було продовжено через подання скарги до Антимонопольного Комітету України від 24.07.2021.
Рішенням від 05.08.2021 №17982-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу було відхилено, договір був підписаний після закінчення встановленим законом строку для оскарження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-18-007529-b На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-18-007529-b (далі – Висновок) повідомляємо наступне. Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Держаудитслужба) від 22.08.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О030206 /Н-17/ - ст. Звиняче Волинської області» (далі - Закупівля) у діях державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) було констатовано ряд порушень, які є неправомірними з наступних підстав. Щодо порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця, оскільки, як вказує у своєму Висновку Держаудитслужба: «За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачив, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нище шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому переможець гарантує службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону». Проте Держаудитслужба не врахувала, того факту, що окрім вказаного гарантійного листа у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник передбачив Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені нижче шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. У випадку ненадання переможцем документів або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оголошення закупівлі в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 3, 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Така довідка й була надана учасником Закупівлі в складі тендерної пропозиції. Отже, Замовником не допущено порушень по вищезазначеному питанню. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. Твердження Держаудитслужби, що Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. Та, згідно Кримінального кодексу України злочин є одним із видів кримінального правопорушення, тому це тотожні поняття, які мають один зміст в даному випадку. Отже, тендерна документація була складена Замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Що стосується порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, то Додаток 1 Тендерної документації містить інші документи від учасника, зокрема: - скан-копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Окрім того, Тендерна документація не містить вичерпного переліку робіт, щодо яких учаснику необхідно надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Тому у даному випадку Замовник правомірно визнав Учасника переможцем торгів та уклав з ним договір. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Захід реагування Держаудитслужби у вигляді зобов'язання припинити зобов'язання шляхом визнання Договору недійсним є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційних дій і зловживань. Окрім того, просимо зауважити, що жодним нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право Держаудитслужби вимагати припиняти зобов'язання шляхом визнання договору недійсним чи його розірвання, оскільки такі вимоги можуть призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб'єктів.
2022-08-29 18:40:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2021 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» |
131 840 000,00
UAH з ПДВ
|
127 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
134 103 653,27
UAH з ПДВ
|
127 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
138 520 788,00
UAH з ПДВ
|
128 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ» #44033480 |
Відхилено |
127 999 990,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 16:37
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
127 999 999,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 15:26
|
ДУ № 10 до Договору № 27-к_21.pdf | укладений |
10 квітня 2025 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 16:07
|
ДУ №09 до Договору 27-к_21.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 15:11
|
ДУ №08 до Договору №27-к_21.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2023 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 12:11
|
ДУ №07 до Договору № 27-к_21.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2023 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:44
|
ДУ № 06 до Договору № 27-к_21.PDF | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2022 09:54
|
ДУ №05 до Договору від 03.09.2021 №27-к_21.PDF | зміни до договору |
15 грудня 2022 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:38
|
ДУ №03 від 29.12.2021р. до дог. від 03.09.2021 №27-к_21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:56
|
ДУ №02 від 06.10.2021р. до дог. від 03.09.2021 №27-к_21.PDF | зміни до договору |
06 жовтня 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:59
|
ДУ № 01 до Д від 03.09.2021 № 27-к 21.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2021 14:30
|
Д № 27-к21від 03.09.2021.PDF | укладений |
06 вересня 2021 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 1.1. та Розділу 21 ( щодо коду ЄДРПОУ Підрядника) Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатку №3 "Календарний графік виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція Додатку №2 "Орієнтовний план фінасування" та доповнення реквізитів замовника новим розрахунковим рахунком. |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в Календпрний графік виконання робіт Зміни у реквізити замовника Зміни в реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарний графік |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження тпроку дії Договору до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 27-к/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |