Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the highway O180203 Volodymyrets - Krasnosillya - Mali Telkovychi on the section km 13 + 000 - km 19 + 400
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Мельник Андірй Ігорович 380362266863 ukbd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Мельник Андірй Ігорович 380978697432 ukbd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department in Questions of Construction and Architecture of Rivne Oblast State Administration |
National ID: | 36565276 |
Contact point: |
Melnik Andriy 380362266863 ukbd@ukr.net |
Additional contacts: |
Melnik Andriy 380978697432 ukbd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 73 016 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 365 081,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України (далі - НБУ) від 15.12.2004 № 639 “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених документацією процедури закупівлі, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасник в складі тендерної пропозиції надає копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику, завірену цим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1 % очікуваної вартості закупівлі, 730 163,92 (сімсот тридцять тисяч сто шістдесят три гривні 92 коп.) Реквізити для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA158999980000031414556017001, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівнен.обл./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул.С.Петлюри, 13. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має містити: - назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гаранті; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 730163.92 UAH |
Publication date: | 18 травня 2021 17:16 |
Enquiries until: | 09 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 червня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 73 016 392 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 365 082 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2021 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 16:07 |
Перелік змін 11.06.2021 №2.doc | |
11 червня 2021 16:07 |
Огол. англ. від 11.06.2021.doc | |
11 червня 2021 16:07 |
Проєкт договору (Додаток №5 до ТД) від 11.06.2021.doc | |
11 червня 2021 16:07 |
Нова редакція Тендерної документації(Володимирець) від 11.06.2021 №2.docx | |
11 червня 2021 13:45 |
Огол. англ. від 11.06.2021.doc | |
11 червня 2021 13:45 |
Перелiк_змiн_вiд_11.06.2021 Володимирець.doc | |
11 червня 2021 13:44 |
Проєкт договору (Додаток №5 до ТД) від 11.06.2021.doc | |
11 червня 2021 13:43 |
Нова редакція Тендерної документації(Володимирець) від 11.06.2021.docx | |
18 травня 2021 17:16 |
Огол. англ..doc | |
18 травня 2021 17:16 |
Проєкт договору (Додаток №5 до ТД).doc | |
18 травня 2021 17:16 |
Тендерна документація.docx |
11 червня 2021 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2021 16:07 |
Перелік змін 11.06.2021 №2.doc
|
||||||
11 червня 2021 16:07 |
Огол. англ. від 11.06.2021.doc
|
||||||
11 червня 2021 16:07 |
Проєкт договору (Додаток №5 до ТД) від 11.06.2021.doc
|
||||||
11 червня 2021 16:07 |
Нова редакція Тендерної документації(Володимирець) від 11.06.2021 №2.docx
|
||||||
11 червня 2021 13:45 |
Огол. англ. від 11.06.2021.doc
|
||||||
11 червня 2021 13:45 |
Перелiк_змiн_вiд_11.06.2021 Володимирець.doc
|
||||||
11 червня 2021 13:44 |
Проєкт договору (Додаток №5 до ТД) від 11.06.2021.doc
|
||||||
11 червня 2021 13:43 |
Нова редакція Тендерної документації(Володимирець) від 11.06.2021.docx
|
||||||
18 травня 2021 17:16 |
Огол. англ..doc
|
||||||
18 травня 2021 17:16 |
Проєкт договору (Додаток №5 до ТД).doc
|
||||||
18 травня 2021 17:16 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-14-000024 ● f401534acebe4831ab3fabd39884e2e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2021 Одеса № 803
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.12.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 № 803
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2021-05-18-006054-c 18.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-16 16:49:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-21 12:32:56
Відповідь на запит
Доброго дня, відповідаючи на запит на пояснення від 16.12.2021 року повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівля визначалася відповідно розрахунків проектної-кошторисної документації по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги О180203 Володимирець-Красносілля-Малі Телковичі на ділянці км 13+000- км 19+400»(додається). Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-23 19:39:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника приватного акціонерного товариства «Рівнеавтошляхбуд» (далі - ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд») умовам розділу 1.1 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) та допущення її до оцінки тоді як учасником надано копію договору про надання послуг автогудронатора від 01.04.2021 № 0104-03П з ТОВ «ВВВ Монтаж» не у повному обсязі, а саме - відсутня остання сторінка з підписами сторін (завантажений договір завершується на п. 11.6 розділу 11. Інші умови)?
При цьому відповідно до розділу 1.1 Додатку 2 до ТД якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подає в тому числі посвідчені відповідно до умов ТД копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі - ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво») умовам підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД та допущення її до оцінки тоді як учасником не надано копію наказу про призначення на посаду машиніста бульдозера Озєрова В.І. (водночас надано трудову книжку на вказаного працівника)?
При цьому відповідно до підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до ТД на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-29 14:40:58
пояснення на запит
1. ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у складі пропозиції надало файл «Додаток 2.1.1 Довідка по транспорту.pdf», в якому зазначило, що планує залучати автогудронатор Спеціальний вантажний-спеціальний цистерна-автогудронатор DAF/XF 460 FAR/2014 р. за договором надання послуг Договір № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року, укладений з ТОВ «ВВВ МОНТАЖ».
На підтвердження наявності відносин із ТОВ «ВВВ МОНТАЖ» ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у складі пропозиції надало Договір № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року. Даний договір є дійсним на весь строк надання послуг, а саме до 31.12.2022 року (підтверджується згідно пункту 5.1 Договору)
Відповідно до ч. 4 ст. 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
Крім того, відповідно до ч.3 ст.180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Зауважуємо, що всі сторінки дійсного на весь період надання послуг договору містять підписи та печатки сторін, що є достатнім для підтвердження волевиявлення сторін. Крім того, до договору надана Специфікація як невід’ємна його частина, з аналізу якої вбачається, що послуги будуть надаватись автогудронатором DAF/XF 460 FAR/2014 р., номерні знаки АА4058ТН, тобто саме тим транспортом, який зазначено ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у файлі «Додаток 2.1.1 Довідка по транспорту.pdf» та на який надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл «Додаток 2.1.4.31 Автогудронатор DAF XF 460 FAR АА4058ТН.pdf»). Також зауважуємо про наявність у складі пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» листа-підтвердження від ТОВ «ВВВ МОНТАЖ» про укладення та дійсність Договору № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року і не заперечення використання автогудронатора DAF/XF 460 FAR/ під час виконання послуг на весь строк надання послуг за предметом договору (сторінка 11 файлу «Додаток 2.1.2 Листи-підтвердження.pdf»).
Враховуючи вищенаведене, а також те, що, по-перше, тендерна документація не містила окремих вимог щодо оформлення підтверджуючих договорів, по-друге, Замовник не має повноважень втручатись у внутрішньогосподарські відносини суб’єктів господарювання, по-третє, наявність відповідних підтверджуючих документів щодо дійсності договору № 0104-03П про надання послуг автогудронатора від 01 квітня 2021 року, укладеного між ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та ТОВ «ВВВ МОНТАЖ», Замовником було прийнято рішення про відповідність пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» у вигляді допущення учасника до аукціону.
2.ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ повідомляє, що відповідно до підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Звертаємо увагу, що перелік документів на підтвердження правовідносин не є вичерпним, таким чином учаснику достатньо було подати хоча б один документ на підтвердження відносин із працівником.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі пропозиції надало довідку про працівників із зазначенням інформації, в тому числі, щодо наявності в штаті машиніста бульдозера Озєрова Володимира Івановича.
На підтвердження відносин із даним працівником учасником було надано трудову книжку (всі сторінки, в тому числі і сторінка із записом, що Озєров В.І. станом на момент подання пропозиції перебував на посаді машиніста бульдозера). Крім того, учасник надано посвідчення з перевірки знань Озєрова В.І., в якому зазначено посаду – машиніст бульдозера – та підприємство, на якому працює дана особа – Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво».
Також, враховуючи той факт, що відповідно до запису у трудовій книжці №18 Озєров В.І. перебуває у трудових відносинах з учасником з 11.04.16. Відповідно до ст. 48 Кодексу законів про працю України, яка діяла на момент укладання трудових відносин, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Враховуючи вищенаведене, а також умови тендерної документації, які передбачали варіативність підтвердження відносин із працівниками, Департаментом було прийнято рішення про відповідність пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» у вигляді допущення учасника до аукціону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-12-14-000024 у закупівлі UA-2021-05-18-006054-c, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.
2021-12-31 08:34:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомлення про оскарження до суду |
Дата публікації: | 13 січня 2022 |
Документи:
13 січня 2022 14:12
|
Електронний підпис |
13 січня 2022 14:11
|
доказ позову до суду.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2021 09:56
|
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
72 000 000,00
UAH з ПДВ
|
71 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
71 822 000,00
UAH з ПДВ
|
71 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
72 855 000,00
UAH з ПДВ
|
72 855 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
71 100 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 14:52
|
ду 4 до 16.PDF | укладений |
16 травня 2023 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 09:44
|
ду 3 до 16.PDF | зміни до договору |
02 січня 2023 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:14
|
ду 2 до договору №16.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:11
|
ду 1 до договору №16.PDF | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 16:08
|
Розрахунки до ДЦ Володимирець-Красносілля -Малі Телковичі.pdf | укладений |
12 серпня 2021 16:06
|
договір №16 від 12.08.2021.pdf | укладений |
12 серпня 2021 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Даною зміною, строк дії договору зменшується, однак у зв'язку з технічною неможливістю змінити строк дії договору в електронній системі в інший спосіб, окрім як обрати підставу " Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)", була вибрана вищевказана підстава. Також змінюється розмір бюджетних призначень на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, у зв'язку коригуванням проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |