Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Навчальний інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка Smart SBM685V, мультимедійний проектор IN136ST з короткофокусним об’єктивом та кріпленням, пакет програмного забезпечення для інтерактивного комплексу, монтажний коплекс для інсталяції) з установкою
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2021-05-18-005897-b f8c84f2ffbba45a4838e60f98d8da891
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Доброходова

+380462678742 dobrohodovanataliya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02231904
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Кирпоноса, буд. 9
Контактна особа: Наталія Доброходова
+380462678742
dobrohodovanataliya@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2021 12:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2021 12:12
Початок аукціону: 28 травня 2021 15:47
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Навчальний інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка Smart SBM685V, мультимедійний проектор IN136ST з короткофокусним об’єктивом та кріпленням, пакет програмного забезпечення для інтерактивного комплексу, монтажний коплекс для інсталяції) з установкою відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 32322000-6 Мультимедійне обладнання (Навчальний інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка Smart SBM685V, мультимедійний проектор IN136ST з короткофокусним об’єктивом та кріпленням, пакет програмного забезпечення для інтерактивного комплексу, монтажний коплекс для інсталяції) з установкою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Захисників України, 7-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За фактично поставлений товар Замовнику на підставі рахунку та накладної протягом 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2021 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 12:54
Д.3. Проект договору.doc
18 травня 2021 12:54
Оголошення для спрощеної закупівлі періодичні видання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно інтерактивної дошки
Дата подання: 19 травня 2021 12:37
Дата відповіді: 19 травня 2021 13:23
Доброго дня,Шановний Замовник! Чи будете розглядати Інтерактивну дошку зі співвідношенням сторін: 16:9 ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за ваше запитання. Повідомляємо, характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Покращення вимог до закупівлі
Дата подання: 19 травня 2021 12:42
Дата відповіді: 19 травня 2021 13:45
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вище зазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо Вам за ваше запитання. Згідно ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає перелік документів який повинен надати Учасник в момент подачі своєї пропозиції до початку аукціону. Також Учасник несе повну відповідальність за достовірність поданої інформації, у тому числі, при визначенні Учасника - переможцем закупівлі за наданий товар, його якість та відповідність нормам чинного законодавства України. Ви як Учасник, який має намір взяти участь у закупівлі, маєте право надати будь-які інші документи, що будуть підтвердженням критеріїв предмета закупівлі, та кваліфікації учасника торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2021 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 40 930,80
UAH з ПДВ
40 930,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПУСЬ ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ" 79 500,00
UAH з ПДВ
79 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Добровольська Олена Володимирівна 95 000,00
UAH з ПДВ
90 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 91 000,00
UAH з ПДВ
91 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2021 13:25
Електронний підпис
26 травня 2021 13:25
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2021 13:25
Установчі документи.pdf
26 травня 2021 13:25
Уповноважена особа.pdf
26 травня 2021 13:25
Технічні вимоги згода.pdf
26 травня 2021 13:25
Таблиця відповідності.pdf
26 травня 2021 13:25
Проект договору.pdf
26 травня 2021 13:25
Інформаційна довідка.pdf
26 травня 2021 13:25
Згода на обробку ПД.pdf
26 травня 2021 13:25
Документи якості.pdf
26 травня 2021 13:25
Довідка ліцензування.pdf
26 травня 2021 13:25
Довідка конкуренція.pdf
26 травня 2021 13:25
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

27 травня 2021 11:57
Електронний підпис
27 травня 2021 11:57
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2021 11:57
Сертифікат.pdf
27 травня 2021 11:57
Проект договору.pdf
27 травня 2021 11:57
Паспорт Карпусь.pdf
27 травня 2021 11:57
Лист-згода.pdf
27 травня 2021 11:57
ІПН.pdf
27 травня 2021 11:57
Довідка ст. 236.pdf
27 травня 2021 11:57
Довідка про санкції.pdf
27 травня 2021 11:57
Витяг.pdf
27 травня 2021 11:57
Виписка.pdf

Публічні документи

26 травня 2021 12:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП "КАРПУСЬ ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ФОП Добровольська Олена Володимирівна

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 40 930,80
UAH з ПДВ
31 травня 2021 12:57
ФОП "КАРПУСЬ ЄВГЕН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#2849803157
Відхилено 79 500,00
UAH з ПДВ
01 червня 2021 16:58
ФОП Добровольська Олена Володимирівна
#2447703188
Переможець 90 900,00
UAH з ПДВ
04 червня 2021 09:25

Документи

31 травня 2021 12:57
Електронний підпис

Документи

01 червня 2021 16:58
Електронний підпис

Документи

04 червня 2021 09:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2021 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Добровольська Олена Володимирівна
#2447703188
90 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2021 09:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 12:53
Звіт про виконання договору.PDF укладений
29 червня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 09:05
Договір №8 від 15.06.2021 року.PDF укладений
15 червня 2021 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 90 900,00
UAH