Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сковорода електрична, 38 л, Сковорода електрична 70 л
Очікувана вартість
425 000,00 UAH
UA-2021-05-18-003485-c ● c148b162d7d44000b8a437f16ca34286
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146274 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26 |
Контактна особа: |
Ліпейко Володимир Іванович 380577252484 ruo22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 425 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,59% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасником: Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: 1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції учасника (розмір гарантії, страхова сума): 12 000,00 грн. (у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів на умовах, визначених тендерною документацією). 2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: страхова гарантія. 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 100 днів з кінцевого строку подання пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком № 7 до Тендерної документації), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно - телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є Додатком № 10 до Тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції надається гарантійний лист від страхової компанії про те, що договір, який укладається між гарантом та принципалом не містить вищезазначених додаткових умов. 6. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед беніфіціаром обмежуються сумою гарантії. Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків зареєстрованих Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг або її правонаступниками, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затвердженим фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, тендерній документації. Учасник повинен документально підтвердити проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації щодо надання страхової гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту гарантії, будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Додаткова інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції: - за зверненням учасника процедури закупівлі, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону; - кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Учасник процедури закупівлі, разом з поданням тендерної пропозиції, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг або її правонаступників (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг або її правонаступників, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій; учасник має право: відхилити таку вимогу, погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Сковорода електрична, 38 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, заклади Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
7 штуки
Сковорода електрична, 70 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти згідно з дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата передбачена п. 3.1. цього Договору, сплачується Замовником протягом 90 календарних днів з дати введення в експлуатацію усіх компонентів предмету закупівлі на підставі підписаних накладних шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника, що зазначений в реквізитах цього Договору, у строк до 31 грудня 2021 року. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 08:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2021 13:57 |
ТД тех обладнан сковорди.doc |
25 травня 2021 08:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 травня 2021 13:57 |
ТД тех обладнан сковорди.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні, якісні характеристики Товару
Дата подання: 20 травня 2021 11:07
Дата відповіді: 25 травня 2021 08:20
Добрий день, шановний замовник!
1. Яке допустиме відхилення від габаритних розмірів і розмірів чаші (при збереженні обсягу)
2. Для Сковороди електричній 70л, в тех. завданні зазначено "Кришка сковороди повинна надійно фіксуватись в будь-якому положенні за допомогою фіксатора", дана вимога для Сковороди електричної 38л, також необхідна?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Щодо першого питання зазначаємо наступне: товар, що пропонується учасником повинен відповідати інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації (далі – ТД). Габаритні розміри товару та розміри чаш повинні відповідати розмірам, що зазначені таблиці № 1 Додатку № 2 до ТД.
2. Щодо другого питання зазначаємо наступне: вимога щодо фіксації кришки сковороди в будь-якому положенні за допомогою фіксатора» стосується лише позиції № 2: сковорода електрична, 70 л.
Дякуємо за запитання.
1. Щодо першого питання зазначаємо наступне: товар, що пропонується учасником повинен відповідати інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що викладені у Додатку № 2 до Тендерної документації (далі – ТД). Габаритні розміри товару та розміри чаш повинні відповідати розмірам, що зазначені таблиці № 1 Додатку № 2 до ТД.
2. Щодо другого питання зазначаємо наступне: вимога щодо фіксації кришки сковороди в будь-якому положенні за допомогою фіксатора» стосується лише позиції № 2: сковорода електрична, 70 л.
Дякуємо за запитання.
надання документів
Дата подання: 20 травня 2021 16:30
Дата відповіді: 25 травня 2021 08:21
Добрий день, в вимогах тендерної документації зазначено, що Учасник надає в складі тендерної пропозиції документ, виданий суб'єктом оціночної діяльності (включений до державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в тендерній пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі) виданий не раніше дати оголошення торгів. Замовник саомстійно визначає очикувану вартість предмету закупівлі, для чого проводить аналіз кон'юнктури ринку, оскільки законом не визначено органів які уповоноважені надавати Замовнику торгів інформацію та підтверджуючі документи, якими визначається очикувана вартість. Згідно ст. 189-190 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні ціни. Вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни В будь-якому випадку ціна тендерної пропозиції учасника не повинна перевищувати очикувану вартість предмета закупівлі. Тому уточніть на підставі яких норм чинного законодавства та для підтвердження яких критеріїв відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовник вимагає довідку або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в тендерній пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів.
Відповідно до абзацу частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), замовник має право включити ту чи іншу інформацію та вимоги щодо її наявності до тендерної документації.
Зазначений документ вимагається Замовником для підтвердження ринкової вартості запропонованого учасником товару, що підтверджується довідкою або експертним висновком компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, виданий суб’єктом оціночної діяльності.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., суб’єктами оціночної діяльності є: - суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону; - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, які отримали повноваження на здійснення оціночної діяльності в процесі виконання функцій з управління та розпорядження державним майном та (або) майном, що є у комунальній власності, та у складі яких працюють оцінювачі. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., розмір і порядок оплати робіт з оцінки майна (товару) визначаються за домовленістю сторін або у випадках відбору суб'єкта оціночної діяльності на конкурсних засадах - за результатами конкурсу. На сьогодні, близько 13 000 оцінювачів діяльності здійснюють оцінку майна, товарів чи послуг по всій Україні (інформація зазначена на сайті Фонду державного майна - http://www.spfu.gov.ua). Замовником не встановлені жодні обмеження щодо суб’єктів оціночної діяльності, їх компетенції чи місцезнаходження, форми довідки (експертного висновку) або будь-яких інших обмежень. Учасник має право звернутися на свій розсуд до будь-якого з оцінювачів діяльності. Порядок визначення ринкової вартості товару та порядок її формування визначений Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р..
Дякуємо за запитання.
Відповідно до Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в тендерній пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів.
Відповідно до абзацу частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), замовник має право включити ту чи іншу інформацію та вимоги щодо її наявності до тендерної документації.
Зазначений документ вимагається Замовником для підтвердження ринкової вартості запропонованого учасником товару, що підтверджується довідкою або експертним висновком компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, виданий суб’єктом оціночної діяльності.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., суб’єктами оціночної діяльності є: - суб'єкти господарювання - зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до цього Закону; - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, які отримали повноваження на здійснення оціночної діяльності в процесі виконання функцій з управління та розпорядження державним майном та (або) майном, що є у комунальній власності, та у складі яких працюють оцінювачі. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р., розмір і порядок оплати робіт з оцінки майна (товару) визначаються за домовленістю сторін або у випадках відбору суб'єкта оціночної діяльності на конкурсних засадах - за результатами конкурсу. На сьогодні, близько 13 000 оцінювачів діяльності здійснюють оцінку майна, товарів чи послуг по всій Україні (інформація зазначена на сайті Фонду державного майна - http://www.spfu.gov.ua). Замовником не встановлені жодні обмеження щодо суб’єктів оціночної діяльності, їх компетенції чи місцезнаходження, форми довідки (експертного висновку) або будь-яких інших обмежень. Учасник має право звернутися на свій розсуд до будь-якого з оцінювачів діяльності. Порядок визначення ринкової вартості товару та порядок її формування визначений Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» № 2658-ІІІ від 12.07.2001 р..
Дякуємо за запитання.
надання документів
Дата подання: 20 травня 2021 16:51
Дата відповіді: 25 травня 2021 08:20
В вимогах тендерної документації зазначено, що в складі тендерної пропозиції Учасником надається копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Окрім того, що не зрозуміло на чиє ім`я повинен бути виданий сертифікат, також не зрозуміло, яке відношення він має до предмета закупівлі? Чинним законодавством України не передбачено обов’язкове отримання сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Уточніть на підставі яких норм чинного законодавства України Замовник вимагає надання зазначеного сертифікату? Та яким чином цей сертифікат стосується предмету закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в тендерній пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів. Разом з вищезазначеним документом надається копія сертифікату суб’єкта оціночної діяльності, копія кваліфікаційного свідоцтва оцінювача та копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Сертифікат на систему управління якістю повинен бути виданий на суб’єкта оціночної діяльності, що видає документ, який підтверджує ринкову вартість товару запропонований учасником.
Відповідно до абзацу частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), замовник має право включити ту чи іншу інформацію та вимоги щодо її наявності до тендерної документації.
Вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату на систему управління якості не є дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству України, що підтверджується відповідною практикою постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, а саме: рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р., рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 тощо.
Дякуємо за запитання.
Відповідно до Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в тендерній пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), виданий не раніше дати оголошення проведення торгів. Разом з вищезазначеним документом надається копія сертифікату суб’єкта оціночної діяльності, копія кваліфікаційного свідоцтва оцінювача та копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Сертифікат на систему управління якістю повинен бути виданий на суб’єкта оціночної діяльності, що видає документ, який підтверджує ринкову вартість товару запропонований учасником.
Відповідно до абзацу частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), замовник має право включити ту чи іншу інформацію та вимоги щодо її наявності до тендерної документації.
Вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату на систему управління якості не є дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству України, що підтверджується відповідною практикою постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України, а саме: рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р., рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 тощо.
Дякуємо за запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Старченко Андрій Анатолійович |
392 000,00
UAH з ПДВ
|
392 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Показій Леонід Леонідович |
424 800,00
UAH з ПДВ
|
424 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Старченко Андрій Анатолійович #3425507112 |
Переможець |
392 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 08:36
|
Дог 137-21 Дод уг № 1.PDF | зміни до договору |
30 липня 2021 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 09:22
|
дог 137-21.pdf | укладений |
02 липня 2021 09:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 5.3.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 137-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |