Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пісок
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-05-18-003064-a 42c5768350da4b048d1c46b3b9670dda
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Менчинська Інна Олександрівна

+380414478476 inna_menchinska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баранівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04344386
Вебсайт: http://otg.mrada-baranivka.gov.ua
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20
Контактна особа: Менчинська Інна Олександрівна
+380414478476
inna_menchinska@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:  предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;  укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;  відсутність конкуренції з технічних причин;  існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;  укладення договору з постачальником «останньої надії» на постачання електричної енергії або природного газу. «07 квітня» 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю « UA-P-2021-04-07-001231-c». Проте станом на «23 квітня» 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому «23 квітня» 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «UA-P-2021-04-23-000360-c ». Проте знову ж таки станом на «09 травня» 2021 року було не подано пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Пісок» за кодом ДК 021:2015 - 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі » через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 16:46
Оскарження наміру укласти договір: 29 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: пункт 1 частина 2 стаття 40 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 м.куб
Ціна за одиницю: 150UAH з ПДВ
Пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, на відстані не більше 20 км від місця знаходження вул.Соборна,20.(Самовивіз)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14211000-3 — Пісок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «Покупець» проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 10-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Продавця» Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 травня 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 16:10
Інформація відповідно до Порядку (1) (1).docx
18 травня 2021 16:10
протокол УО про намір укласти договір.pdf
18 травня 2021 16:10
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВКА МІСЬКВОДОКАНАЛ"
#36082884
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2021 16:46

Документи

18 травня 2021 16:46
Електронний підпис
18 травня 2021 16:45
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 16:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВКА МІСЬКВОДОКАНАЛ"
#36082884
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2021 16:46
Електронний підпис
18 травня 2021 16:45
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:35
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 14:35
Підписаний договір укладений
01 червня 2021 14:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пісок 600 м.куб 150,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)