Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення (Прання білизни)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-05-18-002613-c ff10943e73ed46c8ad7e29d35ab1e412
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заставська Юлія Олександрівна

+380612862111 onko.bk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177-А
Контактна особа: Заставська Юлія Олександрівна
+380612862111
onko.bk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
Послуги з прання і сухого чищення (Прання білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2021 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 12:17
Оголошення_прання_білизни_2021р.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП" 199 500,00
UAH з ПДВ
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2021 11:10
Виписка ЄДРПОУ .pdf
25 травня 2021 22:18
Електронний підпис
25 травня 2021 22:15
ЦП.pdf
25 травня 2021 22:15
Свід. про ДР.pdf
25 травня 2021 22:15
НОР ультра сертифікат.PDF
25 травня 2021 22:15
Статут.pdf
25 травня 2021 22:15
Саніліт сертифікат.PDF
25 травня 2021 22:15
Тех.вимоги .pdf
25 травня 2021 22:15
ПДВ.pdf
25 травня 2021 22:15
Дог.pdf
25 травня 2021 22:15
ГЛ 3 год.pdf
25 травня 2021 22:15
Взяття на облік.pdf
25 травня 2021 22:15
Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП"
#40461375
Переможець 199 500,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 13:20

Документи

27 травня 2021 13:20
Електронний підпис
27 травня 2021 13:19
Протокол 189.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЛЬНЯ ГРУП"
#40461375
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 13:20
Електронний підпис
27 травня 2021 13:19
Протокол 189.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2022 12:15
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 10:15
ДУ_3_до_Дог_96.pdf зміни до договору
24 січня 2022 10:14
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:14
ду2 до дог 96 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:12
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:09
ДУ 1 до дог 96 від 30.12.2021р..pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:09
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 11:55
Догов_р_96_выд 09.06.2021р.pdf зміни до договору
10 червня 2021 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду до Договору про надання послуг № 96 від 09.06.2021 року, про таке: У зв’язку зі зменшенням суми Договору на 107 179,30 грн. (Сто сім тисяч сто сімдесят дев’ять гривень 30 копійок) в т.ч. ПДВ 17 863,21 грн. (Сімнадцять тисяч вісімсот шістдесят три гривні 21 копійка), викласти пункт 3.1. договору в новій редакції: «Загальна вартість послуг за даним Договором складає 92 320,70 грн. (Дев’яносто дві тисячі триста двадцять гривень 70 копійок) в т.ч. ПДВ 15 386,79 грн. (П'ятнадцять тисяч триста вісімдесят шість гривень 79 копійок) . Перелік та обсяг послуг визначений у Специфікації (Додаток 1), що додається до цього Договору та є невід’ємною частиною».
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.11.10. Договору дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2022 р., та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дня його підписання і діє до 31 березня 2022 року включно, а в частині розрахунків за надані послуги – до повного їх виконання Сторонами.» Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня по 31 березня 2022 року, визначається Додатковою угодою між Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) Договору про надання послуг № 96 від 09.06.2021 року (далі – Договір), про таке: 1. Постачальник зобов’язується в порядку та за ціною, визначеною в Договорі, надати послугу в термін до 31 березня 2022 року включно. 2. Загальна вартість послуги, визначених в пункті 1 цієї Додаткової угоди, не може перевищувати 20 (двадцять) % ціни Договору та становить 18 435,00 грн. (Вісімнадцять тисяч чотириста тридцять п’ять грн.. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 3 072,50 грн. (Три тисячі сімдесят дві грн.. 50 коп.) 3. У зв`язку із укладенням цієї Додаткової угоди, Сторони домовились викласти пункт викласти пункт 3.1. договору в новій редакції: «Загальна вартість послуг за даним Договором складає: 110 755,70 грн. (Сто десять тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 70 копійок) в т.ч. ПДВ 18 459,28 грн. (Вісімнадцять тисяч чотириста п’ятдесят дев’ять гривень 28 копійок) . Перелік та обсяг послуг визначений у Специфікації (Додаток 1), що додається до цього Договору та є невід’ємною частиною».
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 110 755,70
UAH (в тому числі ПДВ 18 459,28 UAH)