Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Питна вода бутильована
Очікувана вартість
168 966,00 UAH
UA-2021-05-18-000872-b ef9f56af4046462dad1846a29e63bba7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вознюк

+380413441561 viktoria_957@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44124829
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Черняхів, Рад майдан, будинок 1
Контактна особа: Вікторія Вознюк
+380413441561
viktoria_957@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2021 09:10
Початок аукціону: 28 травня 2021 12:28
Очікувана вартість: 168 966,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56700 літр
Питна вода бутильована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, смт.Черняхів, Навчальні загальноосвітні заклади та заклади дошкільної освіти Черняхівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2021 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 09:17
Оголошення вода бутильована.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-18-000872-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ОСТАПЧУК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ , Код ЄДРПОУ:3138113770
Дата подання: 01 червня 2021 20:58
лист-оскарження
Фізична особа - підприємець Остапчук Дмитро Вікторович
10025, м. Житомир, пров. Сільськогосподарський, буд. 24
Інд. под. №3138113770
тел. (0412)446966, 097-7862626

Вих. №8/01-06-21 від 01.06.2021р.

Лист-оскарження

Шановна уповноважена особа Вікторія Вознюк ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, ознайомившись з протоколом №94 про розгляд кваліфікації учасників на закупівлю код ДК 021-2015-41110000-3 «Питна вода» від 31.05.2021р. в тендері по закупці UA-P-2021-05-18-000847-b, ми вважаємо визнання переможцем ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» безпідставним та необґрунтованим, оскільки грубо порушені вимоги до кваліфікаційні та спосіб їх підтвердження:
1. Лист-згоду на обробку персональних даних Учасником ненаданий (порушення п. 9 вимоги до кваліфікації Оголошення);
2. Копії документу(-ів), що підтверджує якість товару та відповідність технічним умовам та вимогам замовника закупівлі ненадані. Надані Протокол результатів санітарно-бактеріологічного дослідження води вид. ДУ Житомирським обласним лабораторним центром МОЗ України реєстраційний номер зразка №315 від 01.04.21р, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-2/13596 від 19.06.2020р. вид. Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-2/13597 від 19.06.2020р. вид. Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Сертифікат відповідності зареєстрований в реєстрі ОС за №UA.Р.000254-21 виданий органом реєстрації ТОВ Тестметрстандарт, Протокол №42 дослідження питної води від 02.04.2021р. ДУ «Житомирським обласним лабораторним центром Міністерства охорони здоров’я України» видані на ТОВ «ЄВРОВОДА-СТАНДАРТ» (порушено п. 11 вимоги до кваліфікації Оголошення);
3. Учасник ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» не підтвердив ні свого відношення до товару - протоколи, висновки, сертифікати видані іншій юридичній особі; ні факту офіційного представництва виробника товару ТОВ «ЄВРОВОДА-СТАНДАРТ» (порушено п. 18 вимоги до кваліфікації Оголошення – «Якщо Учасник є безпосереднім виробником товару або офіційним представником виробника (дилером, дистриб’ютором, агентом, тощо) необхідно надати копію документу, який це підтверджує»);
4. Учасник не надав рішення про державну реєстрацію потужностей та номер і дату експлуатаційного дозволу, виданих територіальним органом Держпродспоживслужби.
Учасник не надав документальне підтвердження підстав користування транспортними засобами (технічні паспорти); довідки про останню санітарну обробку транспортних засобів яка проводиться кожних 10 днів, санітарні паспорти на транспортні засоби (порушено п. 12 вимоги до кваліфікації Оголошення);
5. Учасник надав Довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть або плануються залучатися для виконання умов договору без зазначенням прізвища ім’я, по-батькові. В складі пропозиції Учасник не надав копії санітарних книжок співробітників, які забезпечують постачання товару та які зазначені в довідці (порушено п. 13 вимоги до кваліфікації Оголошення);
6. Учасник порушив п. 2, п. 14 вимог до кваліфікації Оголошення. Замовником передбачена вимога подання довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у 2019-2020р..( не менше 2-х) із державними закладами, проте Учасник подав копію договору №86711 поставки від 01.07.2018р з ТОВ «АТБ-Маркет», копії Договору поставки №19/01/2021 від 19.01.2021р., Договору №9 про закупівлю товару від 02.02.2021р., Договору №6/2021 про закупівлю товару від 15.01.2021р. з Комунальними підприємствами без позитивних відгуків про їх виконання.
Досвід роботи Учасника непідтверджений, адже подані копії договорів не за 2019-2020рр. і не з державними закладами, з відсутніми позитивними відгуками.
7. Учасник подав недостовірну інформацію в Технічних та якісних характеристиках до предмету закупівлі Питна вода бутильована, ДК 021:2015 – 41110000-3 - Питна вода (Вих. 9 від 26.05.2021 року):
- в п. 3 Учасник вказав в колонці «Виробник або ТМ» власну юридичну назву, не являючись виробником запропонованого товару;
- в п. 5 Учасник вказав «Відвантаження (доставка) кожної партії Товару здійснюється транспортом Постачальника за допомогою спеціалістів, які пройшли медогляд та мають санітарні книжки (надаються у складі пропозиції та у кожен заклад), не надавши даних документів в складі своєї пропозиції.
8. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні фото, які Учасник гарантував надати в Листі гарантії Вих. 4 від 26.05.2021 року – «Товариство з обмеженою відповідальністю «АКВАСВІТ-Україна» гарантує: Матеріал з якого виготовлено тару – полікарбонат (РС). На бутлі є відповідне маркування (є фото в складі тендерної пропозиції)…».
9. Виробництво Товару Учасника не відповідає вимога ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (ISO 22000:2005, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Отже Учасник не може гарантувати якість Товару та відповідність існуючим стандартам якості.

Вважаємо порушення вимог до кваліфікаційні та спосіб їх підтвердження Учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю «АКВАСВІТ-Україна» - грубими та обґрунтованими для дискваліфікації даного Учасника.

Просимо розглянути наш лист-оскарження.



Фізична особа - підприємець МП _____________ Остапчук Д.В.
Остапчук Дмитро Вікторович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2021 14:13
Розглянувши Ваш лист-оскарження від 01.06.2021 року №8/01-06-21 по закупівлі UA-P-2021-05-18-000847-b, визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Аквасвіт-Україна» є обґрунтованим, оскільки після завершення електронного аукціону, Учасник зі статусом «Переможець» упродовж трьох робочих днів надав наступні документи у паперовому вигляді, затверджені печаткою та підписом директора, а саме:
1. Лист –згоду на обробку персональних даних за № 19 від 26.05.2021 року.
2. Договір Оренди обладнання для очистки та розливу води питної артезіанської між ТОВ «ЄВРОВОДА-СТАНДАРТ» та ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» за № 1 від 01 березня 2021 року
3. Договір купівлі питної води між ТОВ «ЄВРОВОДА-СТАНДАРТ» та ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» за № 1/03 від 01 березня 2021 року.
4. Учасник надав лист з підтвердженням про державну реєстрацію потужностей виданого територіальним органом Держспоживслужби ( r-UA-06-24-3699), медичну карту працівників, та гарантує надання рішення про держ.реєстрацію потужностей, довідки про останню санітарну обробку транспортного засобу у кожний заклад освіти.
5. Учасник надав документальне підтвердження підстав користування транспортними засобами: Договір оренди транспортного засобу № 03/05 від 03.05.2021 року між ФОП Кухарчук А.В та ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» ,технічний паспорт на даний транспортний засіб, та довідку про останню санітарну обробку транспортного засобу. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб не передбачена статтями 43, 44 Розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
6. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист № 7 від 26.05.2021 року який гарантує надання відповідних сертифікатів якості при поставці.
7. В оголошенні не було вимог щодо подання фото маркування матеріалу з якого виготовлено тару – полікарбонат (РС).
8. Також в оголошенні не було вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції документально підтвердження щодо відповідності Товару вимогам ДСТУ ISO22000:2007 та ДСТУ ISO9001:2015.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Уповноважена особа В.П.Вознюк.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-06-08-000007 • 730f59cce8e8421a98f87dd738edaf74
Автор звернення: ФОП Остапчук Дмитро Вікторович
Дата створення звернення: 2021-06-08 16:56
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Вих. №9/08-06-21 від 08.06.2021р. Черняхівська селищна рада Голові Ревчук Наталії Миколаївні 12301, Житомирська обл., Черняхівський р-н, смт Черняхів, майдан Рад, буд. 2 Відділ освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради 12301, Житомирська обл., Черняхівський район, смт. Черняхів, Майдан Рад, будинок 1 Фізичної особи - підприємця Остапчука Дмитра Вікторовича 10025, м. Житомир, провулок Сільськогосподарський, буд. 24, тел. 097-7862626, ordana_zt@ukr.net Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Відділ освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради було проведено закупівлю ID UA-2021-05-18-000872-b на Питну воду бутильовану ДК 021-2015:411100003 - Питна вода. Відповідно до протоколу у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» 2. ФОП Остапчук Дмитро Вікторович 3. ФОП Жук Володимир Олександрович За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «АКВАСВІТ-Україна». Замовник Відділ освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради чітко визначив вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «АКВАСВІТ-Україна», зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи: 1. Лист-згоду на обробку персональних даних (порушення п. 9 вимоги до кваліфікації Оголошення); 2. Рішення про державну реєстрацію потужностей та номер і дату експлуатаційного дозволу, виданих територіальним органом Держпродспоживслужби. Документальне підтвердження підстав користування транспортними засобами (технічні паспорти); довідки про останню санітарну обробку транспортних засобів яка проводиться кожних 10 днів, санітарні паспорти на транспортні засоби (порушено п. 12 вимоги до кваліфікації Оголошення); 3. Довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть або плануються залучатися для виконання умов договору з зазначенням прізвища ім’я, по-батькові. Копії санітарних книжок співробітників, які забезпечують постачання товару та які зазначені в довідці (порушено п. 13 вимоги до кваліфікації Оголошення); 4. Довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у 2019-2020р..( не менше 2-х) із державними закладами з позитивними відгуками про їх виконання (порушено п. 2, п. 14 вимог до кваліфікації Оголошення). 5. Копію документу, який підтверджує, що Учасник є безпосереднім виробником товару або офіційним представником виробника (дилером, дистриб’ютором, агентом, тощо). Порушено п. 18 вимоги до кваліфікації Оголошення. Згідно виявлених порушень в електронну систему було подано лист-оскарження Вих. №8/01-06-21 від 01.06.2021р. по закупівлі UA-2021-05-18-000872-b. Розглянувши наш лист-оскарження Замовник не задовільнив його (Резолюція від 03.06.2021 14:13), аргументуючи визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «АКВАСВІТ-Україна» обґрунтованим, оскільки після завершення електронного аукціону, Учасник зі статусом «Переможець» упродовж трьох робочих днів надав наступні документи у паперовому вигляді, затверджені печаткою та підписом директора. Замовник незаконно надав право Учаснику додати документи без завантаження в електронну систему після закінчення строків на подання пропозицій порушуючи частину 9 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». . Замовник прийняв від Учасника листа з підтвердженням про державну реєстрацію потужностей виданого територіальним органом Держспоживслужби ( r-UA-06-24-3699), який зареєструвався 01.06.2021р. після закінчення строків на подання пропозицій (перевірка за посиланням- https://sanfood.biz/poshuk-u-derzhavnomu-reyestri-potuzhnostej/). Відповідно до вимог абзацу 12 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції (та інших документів, які передбачені для переможця процедури) повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Під час перевірки КЕП/ЕЦП Учасника ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» на сайті Центрального Засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify замість електронного підпису (прізвища та ініціалів особи) уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, відображається електронна печатка підприємства – порушені вимоги накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Пуктом 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» і приступити до розгляду пропозиції наступного. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Відповідно до законодавства в разі визначення переможцем процедури закупівель учасника, який подав частину документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а замовник визнав ці документи як частину тендерної пропозиції, то кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за», або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення буде нести персональну відповідальність відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника . ТОВ «АКВАСВІТ-Україна» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Фізична особа - підприємець МП _____________ Остапчук Д.В. Остапчук Дмитро Вікторович
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2021 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА" 162 000,00
UAH з ПДВ
160 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОСТАПЧУК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ 167 700,00
UAH з ПДВ
161 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 167 460,00
UAH з ПДВ
167 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2021 21:56
Електронний підпис
26 травня 2021 21:56
Електронний підпис
26 травня 2021 21:56
Електронний підпис
26 травня 2021 21:54
гарант. лист 9.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант.лист 11.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант.лист 6.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант. лист 1.pdf
26 травня 2021 21:54
договір печерс. р-н1.pdf
26 травня 2021 21:54
013.pdf
26 травня 2021 21:54
виписка 1.pdf
26 травня 2021 21:54
протокол 42.pdf
26 травня 2021 21:54
висновок кришки1.pdf
26 травня 2021 21:54
договір Соло.р-н.pdf
26 травня 2021 21:54
договір Поділ.р-н 1.pdf
26 травня 2021 21:54
договір скважина 2.pdf
26 травня 2021 21:54
сертифікат.pdf
26 травня 2021 21:54
висновок балони.pdf
26 травня 2021 21:54
15.pdf
26 травня 2021 21:54
12.pdf
26 травня 2021 21:54
договір Поділ.р-н.pdf
26 травня 2021 21:54
виписка 2.pdf
26 травня 2021 21:54
договір Солом. р-н1.pdf
26 травня 2021 21:54
10.pdf
26 травня 2021 21:54
протокол и421.pdf
26 травня 2021 21:54
договір АТБ1.pdf
26 травня 2021 21:54
11.pdf
26 травня 2021 21:54
договір АТБ2.pdf
26 травня 2021 21:54
8.pdf
26 травня 2021 21:54
висновок балони2.pdf
26 травня 2021 21:54
14.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант.лист2.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант.лист 7.pdf
26 травня 2021 21:54
статут.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант.лист 3.pdf
26 травня 2021 21:54
висновок.pdf
26 травня 2021 21:54
протокол.pdf
26 травня 2021 21:54
інф.про воду.pdf
26 травня 2021 21:54
9.pdf
26 травня 2021 21:54
договір АТБ.pdf
26 травня 2021 21:54
договір скважина.pdf
26 травня 2021 21:54
ТУ.pdf
26 травня 2021 21:54
договір Печерс.р-н.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант.лист 4.pdf
26 травня 2021 21:54
довіреність.pdf
26 травня 2021 21:54
гарант.лист 5.pdf
26 травня 2021 21:54
висновок 3.pdf
26 травня 2021 21:54
висновок 2.pdf
26 травня 2021 21:54
пдв.pdf
26 травня 2021 21:54
висновок балони.pdf
26 травня 2021 21:54
протокол 1.pdf
26 травня 2021 21:54
рекомендац.лист атб.pdf

Публічні документи

27 травня 2021 09:01
Електронний підпис
27 травня 2021 08:56
Висновок ДСЕЕ Кришка.pdf
26 травня 2021 23:09
Електронний підпис
26 травня 2021 23:08
Висновок ДСЕЕ Вода.PDF
26 травня 2021 23:08
Лист-відгук.pdf
26 травня 2021 23:08
Висновок ДСЕЕ бутлі ПК.pdf
26 травня 2021 23:08
Цінова пропозиція.PDF
26 травня 2021 23:08
Медична карта.PDF
26 травня 2021 23:08
Договір 25 від 28.01.20р..pdf
26 травня 2021 23:08
Код.pdf
26 травня 2021 23:08
Паспорт.PDF
26 травня 2021 23:08
Договір 24 06.02.19р..pdf
26 травня 2021 23:08
сертифікат ДСТУ ISO 9001.PDF
26 травня 2021 23:08
Договір дистрибюції.pdf

Публічні документи

24 травня 2021 19:16
Електронний підпис
24 травня 2021 19:12
Цінова пропозиція.jpeg
24 травня 2021 19:12
Лист-згода.jpeg
24 травня 2021 19:12
копія паспорта 3.jpeg
24 травня 2021 19:12
копія паспорта 2.jpeg
24 травня 2021 19:12
копія паспорта 1.jpeg
24 травня 2021 19:12
Договір №22 ст.2.jpeg
24 травня 2021 19:12
Договір №22 ст.1.jpeg
24 травня 2021 19:12
Договір №20 ст.2..jpeg
24 травня 2021 19:12
Договір №20 ст.1.jpeg
24 травня 2021 19:12
Витяг.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА"

ФОП ОСТАПЧУК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ

ФОП "ЖУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА"
#37072306
Переможець 160 500,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 13:59

Документи

31 травня 2021 13:59
Електронний підпис
31 травня 2021 13:58
Протокол вода скан.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2021 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВАСВІТ-УКРАЇНА"
#37072306
160 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2021 13:59
Електронний підпис
31 травня 2021 13:58
Протокол вода скан.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:28
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 12:22
Додаткова №1 вода скан.docx зміни до договору
02 серпня 2021 12:21
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 15:20
Договір.docx укладений
08 червня 2021 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 82 321,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 720,16 UAH)