Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом ДК 021:2015:09310000-5- Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
49 800 036,00 UAH
UA-2021-05-17-014656-b dc09e9cd7e3a49ce9c0bee7f9686366b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаплихін Сергій Олегович

380577379658 MISKELECTROTRANSSERVIS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 37761936
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АКТЮБІНСЬКА, будинок 24
Контактна особа: Шаплихін Сергій Олегович
380577379658
MISKELECTROTRANSSERVIS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Враховуючи, що Замовник станом на 17.05.2021 року не має постачальника електричної енергії, у зв’язку із тим, що процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою постійно оскаржується в АМКУ, відповідно до абз.3 п.3.4.4., підпункту 1 п.5.4.1, підпункту 3 п.5.2.2, п. 6.2.7 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» після завершення граничного строку постачання електричної енергії (90 календарних днів) та у випадку не укладання споживачем договору з постачання електричної енергії, постачання електричної енергії припиняється. У зв’язку із тим, що процедура закупівлі електричної енергії № UA-2021-01-29-005636-c постійно оскаржується в АМКУ потенційними Постачальниками, та через те, що, постачальник «останньої надії» відмовляється надалі постачати електричну енергію Замовнику згідно Повідомлення про завершення терміну електропостачання споживачу постачальника «останньої надії» від 10.04.2021, повідомлення щодо відключення КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» з 30.04.2021 та відповідно до абз.3 п.3.4.4., підпункту 1 п.5.4.1, підпункту 3 п.5.2.2, п. 6.2.7 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» після завершення граничного строку постачання електричної енергії (90 календарних днів) та у випадку не укладання споживачем договору з постачання електричної енергії, постачання електричної енергії припиняється, Замовник фактично залишається без можливості споживання електричної енергії, що призведе до зупинки роботи електричного транспорту у місті Харків. Беручи до уваги, що такий вид транспорту є стратегічно важливим для роботи всієї інфраструктури міста Харків, необхідно провести закупівлю шляхом застосування переговорної процедури в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується (№ UA-2021-01-29-005636-c), що дозволить забезпечити безперебійний рух електротранспорту на час оприлюднення рішення Постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України за вищезазначеною процедурою закупівлі, та можливості її продовження. 14 квітня 2021 р Учасники вищезазначеної закупівлі- ТОВ «ОВІС ТРЕЙД» та ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОГРУП» на Рішення Уповноваженої особи подали до Антимонопольного комітету України скарги (UA-2021-01-29-005636-c.c6 т; UA-2021-01-29-005636-c.b7.). Враховуючи те, що закупівлю було оголошено 29.01.2021 р., станом на 17.05.2021 року Замовником не завершено процедуру закупівлі шляхом укладання договору, та враховуючи наявне оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників у замовника, існує нагальна потреба здійснити закупівлю товару «Електрична енергія» шляхом застосування, як виняток, переговорної процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується № UA-2021-01-29-005636-c. На підставі вищенаведеного виникає нагальна потреба в закупівлі електричної енергії для недопущення зриву повноцінної роботи та зупинки роботи електричного транспорту у місті Харків, котре має стратегічне значення для Харкова, що в свою чергу призведе до транспортного колапсу та великого скупчення людей в метро та маршрутних автобусах. Згідно частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток оскільки у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. 17 травня 2021 року Замовником проведено переговори з Учасником ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ», код ЄДРПОУ 43589966, юридична адреса: 61001, Харківська обл., місто Харків, пр. Гагаріна, будинок 24Д, оскільки даний Учасник приймав участь в закупівлі UA-2021-01-29-005636-c електричної енергії за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою. В ході переговорів сторони дійшли згоди, що ціна Договору складає : 49 800 036 грн 00 коп (сорок дев’ять мільйонів вісімсот тисяч тридцять шість гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ, 20 %: 8 300 006 грн. 00 коп. (вісім мільйонів триста тисяч шість гривень 00 коп.). Проект договору про закупівлю використати той, що міститься в тендерній документації відкритих торгів з публікацією англійською мовою закупівлі UA-2021-01-29-005636-c електричної енергії. Тому, на підставі вищезазначеного Замовником прийнято рішення оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2021 17:48
Оскарження наміру укласти договір: 23 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Ціна за од.: 2,86 грн. з ПДВ. код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 «Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17412600 кВт⋅год
за кодом ДК 021:2015:09310000-5- Електрична енергія (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, 61000, Україна, Харківська обл., м. Харків, за місцезнаходженням об’єктів, визначених Замовником (Споживачем) згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично спожиту електричну енергію за розрахунковий період здійснюється Споживачем у строк протягом 120 (ста двадцяти) банківських днів з моменту отримання Споживачем рахунку (платіжного документу) Постачальника електричної енергії, який надається протягом 7 (семи) календарних днів після закінчення поточного розрахункового періоду. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

17 травня 2021 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2021 17:41
Протокол_2021_05_17.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-16-000066 ● d509347ce7b642159017fe01e3db1ba3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 листопада 2022 13:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.11.2022 Одеса № 276
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 16.11.2022.

В.о.начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.11.2022 № 276
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
20 UA-2021-05-17-014656-b 17.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-21 12:49:07

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо застосування переговорної процедури (скорочена) за зазначеним предметом закупівлі з підстави: «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується», тоді як відповідно до даних електронної системи закупівель встановлено, що на момент застосування цієї переговорної процедури (скорочена) в електронній системі закупівель 13.05.2021 вже була оприлюднена інформація про резолютивну частину рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ОВІС ТРЕЙД» від 12.05.2021 № 10462-р/пк-пз, щодо оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника по триваючому тендеру з відкритих торгів UA-2021-01-29-005636-c?
2. Відповідно до додаткових угод від 01.07.2021 № 1, від 02.08.2021 № 2 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 24.05.2021 № 21/21-торги (далі – Договір) Замовником збільшено ціни за одиницю товару.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Враховуючи те, що Договір між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» укладено 24.05.2021 за ціною за одиницю товару, визначеною у Договорі, а додаткові угоди до Договору № 1 та № 2 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладені 01.07.2021 та 02.08.2021 відповідно, надайте пояснення (інформацію та документальне підтвердження), яким чином Замовник переконався саме у коливанні ціни товару на ринку, як того вимагає частина 5 статті 41 Закону, у проміжок часу – між укладанням Договору та додаткової угоди від 01.07.2021 № 1, між укладанням додаткової угоди від 01.07.2021 № 1 та додаткової угоди від 02.08.2021 № 2.
Надайте відповідне документальне підтвердження щодо саме коливання ціни товару на ринку, що підтверджує підстави збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у кожному вищезазначеному випадку.
3. Чому Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про постачання електричної енергії споживачу від 24.05.2021 № 21/21-торги (далі – Договір) протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання?
Відповідно до пункту 13.1 Договору цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
А також надати підтверджуючі документи щодо повного чи часткового виконання Договору в частині розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-24 16:25:37

Відповідь на запит

1. Щодо першого питання:
КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» є утримувачем колійного господарства міського наземного електротранспорту, контактної мережі, трамвайних та тролейбусних ліній з часткою 100% на ринку постачання послуги з використання інфраструктури наземного міського електричного транспорту в м. Харкові. Інші підприємства, які мають на балансі інфраструктуру міського наземного електричного транспорту і здійснюють зазначені функції, в м. Харкові відсутні. Тобто безперебійне споживання електричної енергії є обов’язковим для нашого підприємства, відсутність постачання даного предмету закупівлі призведе до зупинення електричного транспорту, що в свою чергу призведе до транспортного колапсу в місті. Для вибору постачальника електричної енергії Замовником було оголошено процедуру закупівлі № UA-2021-01-29-005636-c 29 січня 2021 року. Процедура закупівля № UA-2021-01-29-005636-c за вартісними показниками та за діючою того періоду редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) оголошена як відкриті торги з публікацією англійською мовою та мала тривати приблизно 45-50 календарних днів зі всіма її етапами, замість чого тривала 109 календарних днів, оскільки учасники та потенційні учасники постійно оскаржували спочатку тендерну документацію з різних питань, потім рішення Замовника. Поки тривала вищезазначена закупівля Замовник був споживачем електричної енергії у постачальника «останньої надії», проте відповідно до абз.3 п.3.4.4., підпункту 1 п.5.4.1, підпункту 3 п.5.2.2, п. 6.2.7 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» після завершення граничного строку постачання електричної енергії (90 календарних днів) та у випадку не укладання споживачем договору з постачання електричної енергії, постачання електричної енергії припиняється. Про що Постачальник попередив Замовника, надіславши Повідомлення про завершення терміну електропостачання споживачу постачальника «останньої надії» від 10.04.2021, повідомлення щодо відключення КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС». (копія повідомлення додається до пояснень).
Загалом під час закупівлі № UA-2021-01-29-005636-c до АМКУ було подано 4 скарги. Згідно частини 17 стаття 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє процедуру закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Згідно ч. 19 статті 18 Закону орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення. Частиною 20 статті 18 Закону встановлено, що протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення, яка була оприлюднена 13.05.2021 року за скаргою № UA-2021-01-29-005636-c.c6. Та хочемо наголосити, що обов’язковим до виконання є саме Рішення органу оскарження, яке не було опубліковано Постійною діючою адміністративною колегією АМКУ на момент оголошення переговорної процедури, а не його резолютивну частину, згідно ч. 22 статті 18 Закону. Рішення АМКУ Замовник повинен виконати не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження відповідно до абз. 2 ч. 22 ст. 18 Закону. Також ч. 23 ст. 18 Закону надає право Замовнику оскаржити до суду рішення органу оскарження протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник скористався своїм правом провести переговорну процедуру на підставі абзацу 4 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток оскільки у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Тому рішення Замовника щодо застосування переговорної процедури є абсолютно обґрунтованим та законним. На дату застосування переговорної процедура закупівля № UA-2021-01-29-005636-c була у стадії оскарження.
2.Щодо другого питання
Між КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» та ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» був укладений договір № 21/21-торги від 21.05.2021 року. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Щодо укладання Додаткової угоди № 1 від 01.07.2021року, Постачальник надав лист від 29.06.21 р. № 92, в якому повідомив, що ціна за одиницю Товару змінилась, посилаючись на експертний висновок від Черкаської ТПП України № О-598 від 29.06.21 року, який додав до листа, в якому зазначено відсоток коливання ціни на ринку на електричну енергію у період з травня по червень - 32,59 %. Згодом постачальник надав лист від 30.09.21 року № 93, в якому попередив, що має намір відмовитись від виконання зобов’язань за договором у разі, якщо Замовник відмовиться від перегляду ціни за одиницю. Отримавши документальне підтвердження, в якому зазначається відсоток коливання ціни за одиницю, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, змінивши ціну за одиницю Товару на 9.99 %, що не суперечить ч. 5 ст. 41 Закону.
Щодо укладання Додаткової угоди № 2 від 02.08.21 р. Постачальник надіслав на адресу Замовника лист від 02.08.21 р. № 109, в якому повідомив, що ціна за одиницю Товару змінилась, посилаючись на експертний висновок Черкаської ТПП України № О-712 від 29.06.21 року, який додав до листа, в якому зазначено, що коливання ціни від І-ої декади липня до ІІ декади липня становить – 47,28 %. Отримавши документальне підтвердження, в якому зазначається відсоток коливання ціни за одиницю, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, змінивши ціну за одиницю Товару на 9.99 %, що не суперечить ч. 5 ст. 41 Закону.
Копії листів та висновків додаються до пояснень.
3.Щодо третього питання:
Щодо публікації звіту про виконання договору. Договір № 21/21-торги від 21.05.21 р. був укладений відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно п. 12 частини 1 статті 10 Закону Замовник публікує звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Договір вважається виконаним, коли Сторони здійснили всі свої зобов’язання за ним.
Відповідно до пункту 13.1 Договору № 21/21-торги від 21.05.21 р. цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Станом на 21.11.2022 року Замовник, у зв’язку з відсутністю фінансування має заборгованість перед постачальником, що підтверджується оборотно- сальдовою відомістю за рахунком 631 бухгалтерського обліку КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС». На виконання вимоги п. 12 частини 1 статті 10 Закону Замовник не публікує Звіт про виконання договору, оскільки він не є виконаним.
Договір вважається виконаним, якщо усіма сторонами договору в належній формі виконано всі зобов’язання за цим договором: поставлено товар, здійснена оплата з боку замовника, врегульовані питання щодо господарських санкцій, нарахування штрафів та пені, повернення коштів за непоставлений товар тощо.
Також повідомляємо, що згідно з частиною 7 статті 180 Господарського кодексу України, строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Копію оборотно- сальдовою відомістю за рахунком 631 від 21.11.2022 року додаємо до пояснень.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-01-31 14:54:14

Номер провадження 520/11858/22

дата відкриття 10.01.2023 рік

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджкється з Висновком Південного офісу держаудитслужби та приймає рішення оскаржити його до суду у встановлени Законом термін та зобовязується зазнаити в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2022-12-06 18:51:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не погоджкється з Висновком Південного офісу держаудитслужби та приймає рішення оскаржити його до суду у встановлени Законом термін та зобовязується зазнаити в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації: 06 грудня 2022
Номер відкриття провадження: 520/11858/22
Дата відкриття провадження: 10 січня 2023

Документи:

06 грудня 2022 18:56
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ»
#43589966
Переможець 49 800 036,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 17:48

Документи

17 травня 2021 17:48
Електронний підпис
17 травня 2021 17:48
Протокол_2021_05_17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 17:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ»
#43589966
49 800 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 17:48
Електронний підпис
17 травня 2021 17:48
Протокол_2021_05_17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:04
Д_у № 4 до дог. № 21_21-торги від 24.05.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:03
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 14:08
ДУ № 3 до Дог.21_21-торги від 24.05.21 р..pdf зміни до договору
28 вересня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 17:15
Додаткова угода 2 від 02.08.2021 (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 17:58
д_у 1 від 01.07.2021 р. (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 17:58
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 11:45
Договір№ 21_21_торги від 24.05.2021.pdf укладений
24 травня 2021 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктами 13.2 розділу 13 Договору № 21/21-торги від 24.05.2021 р. Кількість товарів після внесення змін - 16 305 743 кВт/год. Сума договору після внесення змін - 49 800 033,02 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 21/21-торги
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 13.2 розділу 13 Договору №21/21-торги від 24 травня 2021 року про постачання електричної енергії споживачу сторони домовилися внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 21/21-торги
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" та пунктами 13.2., 13.7. розділу 13 Договору №21/21-торги від 24 травня 2021 року про постачання електричної енергії споживачу сторони домовилися внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 21/21-торги
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».Кількість Товару після внесення змін - 12 696353 кВт/год
Номер договору про закупівлю: 21/21-торги
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML