Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі" (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-05-17-012306-b ● 34f27e67283d40aba8297f83dd7cf4b8
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
17 травня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42789136 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Маренич +380412483414 tmo2_alina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі" у відповідності до проектно-кошторисної документації та в порядку, на умовах, визначених Договором. Здійснення технічного нагляду проводиться у відповідності з Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 року №903.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт покрівлі терапевтичного корпусу КП "Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка" Житомирської міської ради за адресою: вул. Р.Шухевича, 2а в м. Житомирі" (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 травня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Тендерна документація
17 травня 2021 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ІЛЬЮК ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ #1790207355 |
Переможець |
6 000,00
UAH
|
17 травня 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 16:07
|