Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71340000-3 Комплексні інженерні послуги(Послуги з оформлення права користування існуючими земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення)
(3 лоти)
71340000-3 Comprehensive engineering services (Services for registration of the right to use existing land plots under public roads of state importance)(3 lots)
71340000-3 Comprehensive engineering services (Services for registration of the right to use existing land plots under public roads of state importance)(3 lots)
Очікувана вартість
9 713 212,00 UAH
UA-2021-05-17-011144-b ● 8fa737e45567495bb7b175738b4f21eb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 травня 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 9 713 212,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 травня 2021 15:31 |
Enquiries until: | 11 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 червня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 9 713 212 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме
Лот 1 – 127 709,00 грн. (сто двадцять сім тисяч сімсот дев’ять гривень 00 коп.)
Лот 2 – 110 784,00 грн. (сто десять тисяч сімсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.)
Лот 3 – 52 901,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот одна гривня 00 коп.)
забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме
Лот 1 – 127 709,00 грн. (сто двадцять сім тисяч сімсот дев’ять гривень 00 коп.)
Лот 2 – 110 784,00 грн. (сто десять тисяч сімсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.)
Лот 3 – 52 901,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот одна гривня 00 коп.)
забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
All documents of the tender offer prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.Exceptions are also standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods, works or services to be procured, provided for in existing international or national standards, norms and regulations, set out in the language of their generally accepted application; information when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms).If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of the participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille", if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, unless if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.The documents are legalized by bidders - foreign business entities as follows: a) under the simplified procedure for affixing an Apostille in accordance with Articles 3 and 4 of the Hague Convention of 05.10.1961 orb) under the consular legalization procedure in accordance with the 1963 Vienna Convention on Consular Relations orc) notarized in accordance with Chapter 11 of the Law of Ukraine between Ukraine and the country-bidder) and in this case a letter is provided. clarification, drawn up in any form, signed by the authorized person of the bidder and stamped (if any), with reference to the relevant international agreement (convention, etc.) between Ukraine and the bidder country, according to which the document does not require legalization. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The amount of security for the tender offer is 3.0% of the expected purchase price, namely Lot 1 - UAH 127709.00. (one hundred twenty seven thousand seven hundred nine hryvnias 00 kopecks.) Lot 2 - UAH 110784.00. (one hundred ten thousand seven hundred eighty four hryvnias 00 kopecks.) Lot 3 - UAH 52901.00. (fifty-two thousand nine hundred and one hryvnia 00 kopecks.) securing the tender offer (guarantee validity period) - not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender proposals, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and signature authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Service of highways in the Dnepropetrovsk area USREOU code: 25843931 PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830 The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the expiration of its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who was provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to such bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of occurrence of one of the grounds for returning the tender security.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
17 травня 2021 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 15:33 |
Проект договору docx.docx | |
17 травня 2021 15:32 |
ТД земля 3 лота.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-17-011144-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 10 червня 2021 18:26
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
17 травня 2021 року Вами було опубліковане оголошення №UA-2021-05-17-011144-b, в Тендерній документації якого нами були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме у Додатку 2, таблиця 1.
1. Замовник вимагає обов’язкову наявність спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення: AutoCAD, Геодезична інформаційна система GIS 6, Digitals, необхідного для надання Послуг.
Дана вимога Замовника є дискримінаційною так як програмне забезпечення Digitals Professional, яке в наявності у Скаржника, забезпечує автоматизацію геодезичних робіт від обробки польових вимірів до створення обмінних файлів, кадастрових планів, а також техдокументації і не потребує додаткових програм, таких як Autoсad та GIS 6.
Також слід відзначити, що у нашої організаціє вже є досвід виконання аналогічних послуг за допомогою програмного забезпечення Digitals Professional без застосування додаткових програм.
Замовник, вимагаючи конкретне ліцензійне забезпечення значно звужує коло Учасників, які мають можливість виконати послуги, що є предметом закупівлі, що порушує ч.4 ст.22 та ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Замовник вимагає обов’язкову наявність виконання аналогічних договорів протягом 2018-2021 років і зазначає: «Учасник відповідає вимозі, у разі наявності виконаних аналогічних договорів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, внесення повноважним представником учасника, що перебуває з ним у трудових відносинах за основним місцем роботи за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».
Розробка землевпорядної документації не передбачає внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Дана процедура може здійснюватися Замовником особисто та не є обов’язковою, а додатковою послугою в рамках розробки будь-якої із видів документації на відміну від внесення даних до Державного земельного кадастру та отримання відповідного витягу.
Крім того, Скаржник має досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору без внесення даних до Державного земельного кадастру та отримання відповідного витягу, тому що не було передбачено договором.
Отже, в даному випадку внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не є обов’язковою вимогою, що підтверджує факт виконання договору з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
3. Замовник вимагає надати сканкопію позитивного листа-відгуку замовника (за наданим аналогічним договором, виданого не раніше ніж 60 днів з дати публікації оголошення про закупівлю).
Відповідно до ч.4 ст.22 та ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеної вимоги Замовника у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше ніж 60 днів з дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Замовник, встановлюючи вимоги до реквізитів листа-відгуку, штучно обмежує участь у вказаній процедурі Скаржника, який має досвід виконання аналогічних договорів у попередні роки та лист-відгук, що виданий у 2019 році і підтверджує належне виконання аналогічного договору, але не може отримати лист-відгук від незалежних від нього причин не раніше ніж 60 днів з дати публікації оголошення про закупівлю, що дискримінує Скаржника у порівнянні з іншими учасниками, що мають листи-відгуки видані не раніше ніж 60 днів з дати публікації оголошення про закупівлю.
Отже, виходячи із вищевикладеної інформації, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до кваліфікаційних критеріїв Учасників (Додаток 2), а саме:
1. Викласти вимогу про наявність ліцензійного програмного забезпечення у наступній редакції:
«- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення Послуг (сканкопії документів (наприклад: ліцензія), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці; у випадку, якщо підтвердження ліцензії відповідного продукту доступне лише в електронному форматі – надати лист-пояснення)».
2. Внести зміни у визначення терміну «аналогічний» договір і викласти в наступній редакції: «Учасник відповідає вимозі, у разі наявності виконаних аналогічних договорів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, внесення повноважним представником учасника, що перебуває з ним у трудових відносинах за основним місцем роботи за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру».
3. Викласти вимогу про надання листа-відгуку в наступній редакції: « сканкопію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника** претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору».
Розгорнути
Згорнути
17 травня 2021 року Вами було опубліковане оголошення №UA-2021-05-17-011144-b, в Тендерній документації якого нами були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме у Додатку 2, таблиця 1.
1. Замовник вимагає обов’язкову наявність спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення: AutoCAD, Геодезична інформаційна система GIS 6, Digitals, необхідного для надання Послуг.
Дана вимога Замовника є дискримінаційною так як програмне забезпечення Digitals Professional, яке в наявності у Скаржника, забезпечує автоматизацію геодезичних робіт від обробки польових вимірів до створення обмінних файлів, кадастрових планів, а також техдокументації і не потребує додаткових програм, таких як Autoсad та GIS 6.
Також слід відзначити, що у нашої організаціє вже є досвід виконання аналогічних послуг за допомогою програмного забезпечення Digitals Professional без застосування додаткових програм.
Замовник, вимагаючи конкретне ліцензійне забезпечення значно звужує коло Учасників, які мають можливість виконати послуги, що є предметом закупівлі, що порушує ч.4 ст.22 та ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Замовник вимагає обов’язкову наявність виконання аналогічних договорів протягом 2018-2021 років і зазначає: «Учасник відповідає вимозі, у разі наявності виконаних аналогічних договорів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, внесення повноважним представником учасника, що перебуває з ним у трудових відносинах за основним місцем роботи за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».
Розробка землевпорядної документації не передбачає внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Дана процедура може здійснюватися Замовником особисто та не є обов’язковою, а додатковою послугою в рамках розробки будь-якої із видів документації на відміну від внесення даних до Державного земельного кадастру та отримання відповідного витягу.
Крім того, Скаржник має досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору без внесення даних до Державного земельного кадастру та отримання відповідного витягу, тому що не було передбачено договором.
Отже, в даному випадку внесення даних до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не є обов’язковою вимогою, що підтверджує факт виконання договору з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
3. Замовник вимагає надати сканкопію позитивного листа-відгуку замовника (за наданим аналогічним договором, виданого не раніше ніж 60 днів з дати публікації оголошення про закупівлю).
Відповідно до ч.4 ст.22 та ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеної вимоги Замовника у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше ніж 60 днів з дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Замовник, встановлюючи вимоги до реквізитів листа-відгуку, штучно обмежує участь у вказаній процедурі Скаржника, який має досвід виконання аналогічних договорів у попередні роки та лист-відгук, що виданий у 2019 році і підтверджує належне виконання аналогічного договору, але не може отримати лист-відгук від незалежних від нього причин не раніше ніж 60 днів з дати публікації оголошення про закупівлю, що дискримінує Скаржника у порівнянні з іншими учасниками, що мають листи-відгуки видані не раніше ніж 60 днів з дати публікації оголошення про закупівлю.
Отже, виходячи із вищевикладеної інформації, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до кваліфікаційних критеріїв Учасників (Додаток 2), а саме:
1. Викласти вимогу про наявність ліцензійного програмного забезпечення у наступній редакції:
«- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення Послуг (сканкопії документів (наприклад: ліцензія), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці; у випадку, якщо підтвердження ліцензії відповідного продукту доступне лише в електронному форматі – надати лист-пояснення)».
2. Внести зміни у визначення терміну «аналогічний» договір і викласти в наступній редакції: «Учасник відповідає вимозі, у разі наявності виконаних аналогічних договорів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, внесення повноважним представником учасника, що перебуває з ним у трудових відносинах за основним місцем роботи за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру».
3. Викласти вимогу про надання листа-відгуку в наступній редакції: « сканкопію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника** претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2021 13:51
Шановний учасник!Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерною документацією встановлено відповідні кваліфікаційні критерії для виконання комплексу землевпорядних робіт у відповідності до технічних вимог тендерної документації.
Згідно до Технічних специфікацій Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», роботи з розробки землевпорядної документації включають:
- аналіз наявних вихідних даних;
- обстеження території проектування в натурі (на місцевості), проведення геодезичних вишукувань на території проектування;
- попереднє проектування ділянок та виготовлення графічних матеріалів з позначенням місця розташування земельних ділянок з їх орієнтовними розмірами площі, які необхідні при отриманні дозвільних документів на розроблення землевпорядної документації;
- підготовка клопотання до розпорядника землі про надання дозволу на розробку документації із землеустрою, супровід та отримання дозвільних документів *;
- розроблення землевпорядної документації відповідно до норм Закону України «Про землеустрій»;
- погодження землевпорядної документації із користувачами земельних ділянок, та суміжними землевласниками (землекористувачами);
- погодження розробленої документації із землеустрою в порядку, встановленому Земельним кодексом України;
- передача документації до уповноваженого органу для проведення обов’язкової державної експертизи документації із землеустрою та отримання позитивного висновку (ст. 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації»);
- виготовлення електронних документів (що містять відомості про результати робіт із землеустрою в електронному вигляді) у форматі xml;
- подання розробленої документації із землеустрою до Держгеокадастру для реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, отримання Витягів про державну реєстрацію земельних ділянок*;
- супровід документації при отриманні відповідних рішень розпорядника землі про затвердження документації із землеустрою *;
- узгодження із власником та підписання договору сервітуту (за необхідності);
- розроблення землевпорядної документації щодо встановлення меж частини земельної ділянки на яку поширюється право суборенди, сервітуту (встановлення меж земельних сервітутів) відповідно до Закону України «Про землеустрій» (за необхідності);
- погодження землевпорядної документації із користувачами і власником земельної ділянки в порядку, встановленому Земельним кодексом України (за необхідності);
- виготовлення електронного документа (що містить відомості про результати робіт із землеустрою в електронному вигляді) у форматі xml (за необхідності);
- подання розробленої документації із землеустрою до Держгеокадастру для реєстрації обмежень в земельну ділянку в Державному земельному кадастрі, отримання Витягу з ДЗК*;
- організаційні заходи щодо реєстрації права постійного земельного сервітуту в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в установленому законом порядку.
Відповідно до ст.40 Закону України «Про землеустрій», технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт. Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління..
Відповідно до ст.26 Закону України" Про землеустрій", розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням.
Перелік технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою затверджений наказом №255 від 11.04.2013 МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою", згідно до вимог п. 2.1. зазначеного наказу виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою:
геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж);
комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
Тому, для забезпечення якісного та своєчасного виконання в певний період часу значного обсягу робіт (послуг) з розробки відповідної документації із землеустрою та оформлення права користування земельними ділянками вважаємо, що кількість та вид обладнання та матеріально-технічної бази є необхідною для забезпечення якісного та своєчасного виконання своїх зобов’язань. Крім того використання спеціального програмного забезпечення AutoCAD, Геодезична інформаційна система GIS 6, Digitals дає можливість належним чином та якісно виконати роботи в повному обсязі.
Замовником в тендерній документації встановлений мінімальний перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази, які повинні бути задіяні для належного надання всього обсягу послуг. У випадку відсутності в Учасника у власності необхідного обладнання, він має право залучити його в іншого суб’єкта господарювання з наданням підтверджуючих документів.
Вимога тендерної документації стосовна відгука залишається незмінною,згідноч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» -Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тим паче термін надання відгуку зазначений в тендерній документації є достатньо тривалим для виконання кваліфікаційних вимог Замовника.
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тендерною документацією встановлено відповідні кваліфікаційні критерії для виконання комплексу землевпорядних робіт у відповідності до технічних вимог тендерної документації.
Згідно до Технічних специфікацій Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», роботи з розробки землевпорядної документації включають:
- аналіз наявних вихідних даних;
- обстеження території проектування в натурі (на місцевості), проведення геодезичних вишукувань на території проектування;
- попереднє проектування ділянок та виготовлення графічних матеріалів з позначенням місця розташування земельних ділянок з їх орієнтовними розмірами площі, які необхідні при отриманні дозвільних документів на розроблення землевпорядної документації;
- підготовка клопотання до розпорядника землі про надання дозволу на розробку документації із землеустрою, супровід та отримання дозвільних документів *;
- розроблення землевпорядної документації відповідно до норм Закону України «Про землеустрій»;
- погодження землевпорядної документації із користувачами земельних ділянок, та суміжними землевласниками (землекористувачами);
- погодження розробленої документації із землеустрою в порядку, встановленому Земельним кодексом України;
- передача документації до уповноваженого органу для проведення обов’язкової державної експертизи документації із землеустрою та отримання позитивного висновку (ст. 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації»);
- виготовлення електронних документів (що містять відомості про результати робіт із землеустрою в електронному вигляді) у форматі xml;
- подання розробленої документації із землеустрою до Держгеокадастру для реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, отримання Витягів про державну реєстрацію земельних ділянок*;
- супровід документації при отриманні відповідних рішень розпорядника землі про затвердження документації із землеустрою *;
- узгодження із власником та підписання договору сервітуту (за необхідності);
- розроблення землевпорядної документації щодо встановлення меж частини земельної ділянки на яку поширюється право суборенди, сервітуту (встановлення меж земельних сервітутів) відповідно до Закону України «Про землеустрій» (за необхідності);
- погодження землевпорядної документації із користувачами і власником земельної ділянки в порядку, встановленому Земельним кодексом України (за необхідності);
- виготовлення електронного документа (що містить відомості про результати робіт із землеустрою в електронному вигляді) у форматі xml (за необхідності);
- подання розробленої документації із землеустрою до Держгеокадастру для реєстрації обмежень в земельну ділянку в Державному земельному кадастрі, отримання Витягу з ДЗК*;
- організаційні заходи щодо реєстрації права постійного земельного сервітуту в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в установленому законом порядку.
Відповідно до ст.40 Закону України «Про землеустрій», технічне забезпечення землеустрою базується на використанні засобів обчислювальної та інформаційної техніки, технічних засобів для виконання геодезичних та інших робіт. Технологічне забезпечення землеустрою базується на використанні сучасних інформаційних технологій і систем для збору, ведення, контролю, накопичення, зберігання, поновлення, пошуку, перетворення, переробки, відображення, видачі й передачі даних. Основою інформаційного забезпечення землеустрою є автоматизовані системи, призначені для обробки даних земельно-кадастрових, топографо-геодезичних та інших зйомок і дистанційного зондування, ведення земельної статистики, прогнозування, планування, проектування, картографування, організаційного управління..
Відповідно до ст.26 Закону України" Про землеустрій", розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням.
Перелік технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою затверджений наказом №255 від 11.04.2013 МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою", згідно до вимог п. 2.1. зазначеного наказу виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою:
геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж);
комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
Тому, для забезпечення якісного та своєчасного виконання в певний період часу значного обсягу робіт (послуг) з розробки відповідної документації із землеустрою та оформлення права користування земельними ділянками вважаємо, що кількість та вид обладнання та матеріально-технічної бази є необхідною для забезпечення якісного та своєчасного виконання своїх зобов’язань. Крім того використання спеціального програмного забезпечення AutoCAD, Геодезична інформаційна система GIS 6, Digitals дає можливість належним чином та якісно виконати роботи в повному обсязі.
Замовником в тендерній документації встановлений мінімальний перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази, які повинні бути задіяні для належного надання всього обсягу послуг. У випадку відсутності в Учасника у власності необхідного обладнання, він має право залучити його в іншого суб’єкта господарювання з наданням підтверджуючих документів.
Вимога тендерної документації стосовна відгука залишається незмінною,згідноч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» -Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тим паче термін надання відгуку зазначений в тендерній документації є достатньо тривалим для виконання кваліфікаційних вимог Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-17-011144-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000", Код ЄДРПОУ:40771111
Безпідставне відхилення пропозиції
Замовник порушив майнові права ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000», а також принципи здійснення закупівель встановлених п.1 та п. 5, ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме Добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-05-17-011144-b.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000", Код ЄДРПОУ:40771111
Безпідставне відхилення пропозиції
Замовник порушив майнові права ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000», а також принципи здійснення закупівель встановлених п.1 та п. 5, ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме Добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та не упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ГЕОЛЕНД 2000» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 3 А/д М-29 Харків - Красноград - Перещепине - Дніпро км 171+260 – км 180+369 (в т.ч. транспортна розв’язка км 174+809), а/д Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь км 382+093 – км 394+780 (в т.ч. транспортна розв’язка км 389+471) |
Опис предмету закупівлі: |
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Розгорнути
Згорнути
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року або б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року або в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме Лот 3 – 52 901,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот одна гривня 00 коп.) забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 763 399,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 816,99 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме Лот 3 – 52 901,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот одна гривня 00 коп.) забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52901 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Title: Lot 3 M-29 Kharkiv - Krasnograd - Pereshchepyne - Dnipro km 171 + 260 - km 180 + 369 (including transport interchange km 174 + 809), N-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia (via Kremenchuk) - Mariupol km 382 + 093 - km 394 + 780 (including transport interchange km 389 + 471)
Description: All documents of the tender offer prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.Exceptions are also standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods, works or services to be procured, provided for in existing international or national standards, norms and regulations, set out in the language of their generally accepted application; information when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion (in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (marks for goods and services), generally accepted international terms).If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of the participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille", if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, unless if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.The documents are legalized by bidders - foreign business entities as follows: a) under the simplified procedure for affixing an Apostille in accordance with Articles 3 and 4 of the Hague Convention of 05.10.1961 orb) under the consular legalization procedure in accordance with the 1963 Vienna Convention on Consular Relations orc) notarized in accordance with Chapter 11 of the Law of Ukraine between Ukraine and the country-bidder) and in this case a letter is provided. clarification, drawn up in any form, signed by the authorized person of the bidder and stamped (if any), with reference to the relevant international agreement (convention, etc.) between Ukraine and the bidder country, according to which the document does not require legalization. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian. The tender offer must be accompanied by a document confirming the provision by the Bidder of the tender offer security, which must be provided in the form of an electronic bank guarantor (hereinafter - the bank guarantee) with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank). in accordance with the requirements of current legislation. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The electronic guarantee is provided as part of the tender offer in a format that allows verifying the electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / CEP of the bank guarantee, the tender offer submitted by the bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the imposition of EDS / CEP of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The amount of security for the tender offer is 3.0% of the expected purchase price, namely Lot 3 - UAH 52901.00. (fifty-two thousand nine hundred and one hryvnia 00 kopecks.) securing the tender offer (guarantee validity period) - not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender proposals, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. If the Bidder participates in one tender of the Customer, but for certain lots, it provides a separate guarantee for each lot. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and consent of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee and a statement from the Bank on the coverage account, confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and signature authorized person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Participant (Principal) to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Service of highways in the Dnepropetrovsk area USREOU code: 25843931 PJSC CB "Privatbank" r / r UA773052990000026009050020830 The tender security shall be returned to the bidder within five banking days from the date of occurrence of the grounds for the return of the tender security in the case of: 1) expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; 2) concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure; 3) withdrawal of the tender offer before the expiration of its submission; 4) termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals. Security of the tender offer is not returned in case: 1) withdrawal of the tender offer by the bidder after the expiration of the term of its submission, but before the expiration of the term during which the tender offers are considered valid; 2) non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; 3) failure of the winner to provide the procurement procedure within the period specified in part six of Article 17 of the Law, documents confirming the absence of the grounds established by Article 17 of the Law; 4) failure of the winner of the procurement procedure to provide security for the performance of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who was provided with the tender security, the customer shall notify the institution that issued such a guarantee to such bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of occurrence of one of the grounds for returning the tender security.
Розгорнути
Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 1 763 399,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 8 816,99 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 12 липня 2021 12:25
Auction planned date: 12 липня 2021 12:25
Закінчення: 12 липня 2021 12:46
Позиції
1 посл
Послуги з оформлення права користування існуючими земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення(3 лоти)Лот 3 А/д М-29 Харків - Красноград - Перещепине - Дніпро км 171+260 – км 180+369 (в т.ч. транспортна розв’язка км 174+809), а/д Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь км 382+093 – км 394+780 (в т.ч. транспортна розв’язка км 389+471)
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Лот 3 А/д М-29 Харків - Красноград - Перещепине - Дніпро км 171+260 – км 180+369 (в т.ч. транспортна розв’язка км 174+809), а/д Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь км 382+093 – км 394+780 (в т.ч. транспортна розв’язка км 389+471)., -----
Дата доставки:
21 грудня 2021
Services for registration of the right to use existing land plots under public roads of state importance(3 lots)Lot 3 M-29 Kharkiv - Krasnograd - Pereshchepyne - Dnipro km 171 + 260 - km 180 + 369 (including transport interchange km 174 + 809), N-08 Boryspil - Dnipro - Zaporizhia (via Kremenchuk) - Mariupol km 382 + 093 - km 394 + 780 (including transport interchange km 389 + 471)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 71340000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата по договору здійснюється після передачі виконаних послуг Замовнику та підписання Сторонами Акту приймання-передачі відповідно до наданих послуг шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 15:35 |
Проект договору docx.docx |
17 травня 2021 15:35 |
ТД земля 3 лота.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 липня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТВФ "АСТРА" ТОВ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2021 14:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2021 14:00
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" |
1 399 894,00
UAH з ПДВ
|
1 388 554,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТВФ "АСТРА" ТОВ |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ОЦІНКИ" #36297386 |
Переможець |
1 388 554,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 12:02
|
ДУ4_ОЗД-М-29.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 15:12
|
ДУ 2 ОЗД-М-29.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 10:10
|
ОЗД-М-29.pdf | укладений |
30 липня 2021 10:09
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 серпня 2021 09:37
|
605 021,16 UAH | UA738201720343271001100017701 САД у Дніпропетровській області |
UA423052990000026009060285030 ТОВ "Бюро Оцiнки" |
Оплачений |
10 вересня 2021 09:20
|
587 926,36 UAH | UA738201720343271001100017701 САД у Дніпропетровській області |
UA423052990000026009060285030 ТОВ "Бюро Оцiнки" |
Оплачений |
10 листопада 2021 09:27
|
66 420,00 UAH | UA738201720343271001100017701 САД у Дніпропетровській області |
UA423052990000026009060285030 ТОВ "Бюро Оцiнки" |
Оплачений |
10 листопада 2021 09:27
|
66 420,00 UAH | UA738201720343271001100017701 САД у Дніпропетровській області |
UA423052990000026009060285030 ТОВ "Бюро Оцiнки" |
Оплачений |
29 грудня 2021 17:49
|
10 530,00 UAH | UA738201720343271001100017701 САД у Дніпропетровській області |
UA423052990000026009060285030 ТОВ БЮРО ОЦІНКИ |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ОЗД-М-29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ОЗД-М-29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |